i zapas amunicji 28 pociskow
Wiec nie dosc ze niecelny, to szans na powtorke duzo mniej
PzKpfw V Panther najlepszym czołgiem II wojny światowej?
- Przemos19
- General der Panzertruppen
- Posty: 4986
- Rejestracja: sobota, 10 czerwca 2006, 22:46
- Lokalizacja: Zawiercie/Katowice
- Been thanked: 18 times
- Kontakt:
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
IS-2
Opancerzenie:
Z przodu: 120 mm
Z boku: 90 mm
Z tyłu: 60 mm
Wieża: 130-75 mm
Nie bój nic przy takim pancerzu szanse powtórki są duże a pocisk 122mm nie musi trafiać dwa razy więc po co wozić więcej.
Zresztą IS był czołgiem ciężkim. Przełamywał obronę i zatrzymywał się na kawę a za uciekającymi goniły T-34 ztóre woziły ok.80 pocisków do działa.
Opancerzenie:
Z przodu: 120 mm
Z boku: 90 mm
Z tyłu: 60 mm
Wieża: 130-75 mm
Nie bój nic przy takim pancerzu szanse powtórki są duże a pocisk 122mm nie musi trafiać dwa razy więc po co wozić więcej.
Zresztą IS był czołgiem ciężkim. Przełamywał obronę i zatrzymywał się na kawę a za uciekającymi goniły T-34 ztóre woziły ok.80 pocisków do działa.
-
- Tambour
- Posty: 6
- Rejestracja: piątek, 4 lutego 2011, 14:55
- Lokalizacja: Podkarpacie
Hej
Zdaje się, że odgrzewam, lecz:
Co do ograniczenia zakresu obrotów, to początkowy limit organizacyjny zastąpione fabrycznym, do 2500/2600 obr/min, co przy tych nowych obrotach maksymalnych dawało moc rzędu 600 KM.
Pozdrawiam
Zdaje się, że odgrzewam, lecz:
Do tych "jeszcze jakiś" to wystarczy wspomnieć o wadliwych przekładniach bocznych, wobec których resursy silników czy elementów układu napędowego wyglądają wręcz rewelacyjnie.2. Wady:
- wady wieku mlodzienczego - drobne niedopracowania (np pompa paliwowa), silnik przeznaczony dla lzejszego pojazdu przez co nie mogl pokazac wszytskiego co potrafi - zalogi dostaly kjategoryczny zakaz wychodzenia poza pewien zakres predkosci/obrotow
- sa jeszcze jakies ?
Co do ograniczenia zakresu obrotów, to początkowy limit organizacyjny zastąpione fabrycznym, do 2500/2600 obr/min, co przy tych nowych obrotach maksymalnych dawało moc rzędu 600 KM.
Pozdrawiam