Orzeł Morski - wrażenia z rozgrywek

PBEM, CB, ACTS, VASSAL i in.

Jak oceniasz Orła Morskiego?

Super
4
50%
Fajna
0
Brak głosów
Ujdzie w tłumie
2
25%
Słabizna
0
Brak głosów
Nie moja tematyka
2
25%
 
Liczba głosów: 8
preclo

Orzeł Morski - wrażenia z rozgrywek

Post autor: preclo »

Jestem właśnie po trzeciej sesji w Orła Morskiego z samym autorem - Sławkiem.
Po uprzednim przeczytaniu instrukcji i paru wyjaśnieniach Sławka przepisy mam z grubsza opanowane, bo są po prostu proste, co wcale nie jest ich wadą.

Gramy taką sobie rozgrywkę instruktażową na module CB Lissa 1917.
Ja gram siłami PC - 3 "tatry" pod Balatonem, 3 "tatry" pod Tatrą, Helgoland, Novara, Saida, Geoben i Graz.
Sławek gra Aliantami - Giulio Cesare, Dublin, Marsala, 3 "kaby" pod Kashiwą i San Giorgio.

Gra się naprawdę świetnie. Strzelanie jak to w rzeczywistości bywało - loteria.
Dotychczas ładnie przetrzepałem Dublina - prawie 1/3 wytrzymałości. Szkoda, że się zgapiłem i wcześniej go nie posmyrałem z Geobena.
Na dno poszedł też jeden kontrtorpedowiec japoński.
Sławek za to udziobał mi 1/3 kotłów na Helgolandzie.
No i jeszcze pogięliśmy sobie trochę "karoserie" na Goebenie i Giulio Cesare.
A i tak miałem niezłego farta bo nie doszła jedna potężna salwa burtowa z Giulio Cesare.

Rozegraliśmy dotychczas półtorej etapu, więc niewiele, ale już sporo się stało i czekam na następną sesję, a najbardziej na granie na żywo na manewrach. :)
Panzerfan

Post autor: Panzerfan »

Co tam dużo mówić... gra jest SUPER :!:
Mimo że bitwy morskie nie należą do mojego kręgu zainteresowań, to jakiś czas temu dałem sie skusić na j e d n ą rozgrywkę. Sobie pomyślałem "a co tam, spróbuję..."
Dziś mogę jedynie podziękować Sławkowi za zaproszenie do rozgrywki :wink: oraz stwierdzić, ze autor odwalił kawał dobrej roboty.
Jak dla mnie najlepsza takiego typu gra, która łączy zalety realizmu morskiego pola bitwy z grywalnością. Mimo że gra zawiera sporo tabelek, to rozgrywka idzie dość szybko.