Strona 2 z 2

: czwartek, 31 maja 2007, 20:51
autor: Itagaki
Wielkie dzięki.

Wygląda to mniej skomplikowanie niż myślałem :)

: czwartek, 31 maja 2007, 23:58
autor: Andy
W module do Silent War też się rozlosowuje żetony do czterech kubków (i to z różnych zestawów, w zależności od fazy wojny).
Moduł jest tu: http://www.compassgames.com/silent_war.htm

: czwartek, 23 sierpnia 2007, 20:10
autor: Itagaki
No i jest!

Vassal v. 3.0.3

http://www.vassalengine.org/community/i ... &Itemid=26

Nowa wersja nowe nadzieje. Moje takie, że rozwiązany zostanie problem znikających map i poprawiona kompilacja w czasie tworzenia modułu.

: czwartek, 23 sierpnia 2007, 21:00
autor: Andy
Ciekawe, czy nowa wersja otwiera się w półtorej godziny, czy juz dłużej? :wink:

: czwartek, 23 sierpnia 2007, 21:16
autor: Itagaki
Oj dramatyzujesz :)
Z pierwszego oglądu - jest szybsza i jakoś bardziej przyjemna w obsłudze.
No i nie wiem jak to jest ale mapa do BoW mi nie znika :D
Jeszcze muszę poczytać co mu w silniku zmieniono.

: niedziela, 16 września 2007, 11:41
autor: Itagaki
Obrazek
Stworzyłem moduł pod Vassala do gry "Kryptonim Lew Morski".
Moduł zawiera pięć podanych w instrukcji wariantów (scenariuszy) - choć mam dziwne wrażenie, że w 3 pomylono Me 109 ze 110, podstawowe tabelki i info o Punktach Zwycięstwa. Wersja anglojęzyczna :).
Modulik waży nieco ponad 3 Mb.
http://rapidshare.com/files/56076839/SeeLowe
Zapraszam do gry :)