[Home rules] Rozwiązywanie armi

Gra wydawnictwa GMT Games (polska edycja wyd. Gołębiewski)
Awatar użytkownika
Leo
Colonel
Posty: 1594
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 19:08
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 14 times

Post autor: Leo »

No dobrze Panowie, a skąd chcecie wziąć armię na podmianę za korpusy?
Chyba tylko spośród jednostek wyeliminowanych. Ale to i tak stwarza wątpliwości - w ten sposób jednostka zniszczona wraca od razu na planszę a to chyba nie fair.
A może lepiej byłoby stworzyć dodatkowe żetony armii?
"Szlabany w głowach podnoszą się najwolniej..."
Awatar użytkownika
Karel W.F.M. Doorman
Admiraal van de Vloot
Posty: 10381
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 16:24
Lokalizacja: lichte kruiser HrMs "De Ruyter"
Has thanked: 2024 times
Been thanked: 2755 times

Post autor: Karel W.F.M. Doorman »

Leo pisze:No dobrze Panowie, a skąd chcecie wziąć armię na podmianę za korpusy?
Chyba tylko spośród jednostek wyeliminowanych. Ale to i tak stwarza wątpliwości - w ten sposób jednostka zniszczona wraca od razu na planszę a to chyba nie fair.
A może lepiej byłoby stworzyć dodatkowe żetony armii?
Pisałem chyba, a jak nie to teraz to czynię, że chodzi o odtwarzanie armii zniszczonych, czyli w fazie uzupełnień czy tam odpowiedniej.

Dodatekowe żetony armii to już jest poważna zmiana gry, abstrahując od faktu, że np. niektóre niemieckie armie są zrobione na wyrost (to znaczy chodzi mi głównie o armie 9 i 11).
Follow me!
Kontradmirał Karel Doorman do swoich podwładnych, Morze Jawajskie, 27 lutego 1942 roku.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ścieżki chwały”