Aktualne przepisy

Gra wydawnictwa GMT Games (polska edycja wyd. Gołębiewski)
Awatar użytkownika
wujaw
Général de Brigade
Posty: 2075
Rejestracja: sobota, 11 marca 2006, 11:15
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Aktualne przepisy

Post autor: wujaw »

Nabyłem właśnie drogą kupna wysyłkowego polskie wydanie Scieżek chwały.Niezłe tempo.W czwartek 16 dowiedziałem się o istnieniu forum i gry,zamówiłem z Białegostoku,a w sobotę już było do odbioru na poczcie.Od wczoraj studiuję przepisy i oglądam posty z nimi związane.System dla mnie całkiem nowy,więc tym bardziej chciałbym się dowiedzieć,czy przepisy dołączone do gry są aktualne,albo na ile nieaktualne. Otrzymałem wydanie kartonikowe(bardzo ładne),zafoliowane. Zetony przypominają mi tylko te ze starej gry Wojna o pierścień(chyba nie przekręciłem tytułu)
Darth Stalin
Censor
Posty: 6571
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 17:58
Has thanked: 73 times
Been thanked: 170 times

Post autor: Darth Stalin »

Tutaj:

http://www.gmtgames.com/nnpg/pog_main.html

masz linka do najaktualniejszej wersji przepisów, FAQ-a, erraty, spisu kart i calej reszty niezbędnej do grania.

Powodzenia!
Awatar użytkownika
wujaw
Général de Brigade
Posty: 2075
Rejestracja: sobota, 11 marca 2006, 11:15
Lokalizacja: Bydgoszcz
Has thanked: 1 time
Been thanked: 2 times

Post autor: wujaw »

Napisz chociaż proszę,czy różnice przepisów są bardzo duże i na co zwrócić uwagę.Link jest angielski,a oryginalna instrukcja po polsku.Przy całkowitej nieznajomości systemu to duża różnica w nauce.Przy okazji chciałbym też zapytać,czy większość graczy szła z postępem,czy trwała przy starych rozwiązaniach. :?:
Awatar użytkownika
hubertok
Capitaine
Posty: 881
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:49
Lokalizacja: Kielce

Post autor: hubertok »

nie bój nic - tak naprawde zmiany są kosmetyczne. wiekszość pytań i odpowiedzi znajdziesz na forum tutejszym.