Figurki Pendraken prośba o pomoc....

Newsy, informacje o imprezach, dyskusje o hobby.
szkola
Enfant de troupe
Posty: 4
Rejestracja: niedziela, 17 grudnia 2017, 02:51

Figurki Pendraken prośba o pomoc....

Post autor: szkola »

Na początku chciał bym się przywitać z racji że jestem tu nowy. A więc witam wszystkich na forum. Po wielu latach postanowiłem wrócić do gier bitewnych ale stwierdziłem ze zgrozą że w Polsce nigdzie nie mogę znaleźć figurek w skali 10 mm a tym bardziej z okresu renesansu :cry: Za to znalazłem sklep w Anglii Pendraken (zapewne doświadczeni gracze go dobrze znają ... ?) I tu pojawia się moje pytanie jakie mogą być koszty zakupu z tego sklepu planuje kupić figurki za około 60 funtów. Prosił bym o pomoc kogoś kto już kupował w tym sklepie bo chciałbym wiedzieć z jakimi kosztami za przesyłkę muszę się liczyć i jakie macie doświadczenia z tym sklepem? Jako że nigdy nie kupowałem nic z zagranicznego sklepu to jestem zielony w temacie.
Szary
Sous-lieutenant
Posty: 363
Rejestracja: środa, 26 lutego 2014, 20:16
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 19 times
Been thanked: 12 times

Re: Figurki Pendraken prośba o pomoc....

Post autor: Szary »

Jest tutaj kilku użytkowników, którzy stamtąd coś zamawiali (więc nie obawiaj się - problem to żaden, a firma solidna), ale powinieneś skalkulować sobie koszty wysyłki (dla Pendraken to 15% wartości zamówienia, ale min. £3.50 / max. £15.00), i przyjąć, że za całość przyjdzie Ci zapłacić Pay Palem, to jest po kursie Pay Pal (zazwyczaj jest nieco wyższy od nominalnego) i może z jakąś kilkugroszową dopłatą. Ogólnie, dla posiadaczy kart to sprawa bezproblemowa i nie różni się od innych zakupów tą drogą, a o tym w internecie piszą dużo i mądrzej niż ja jestem w stanie.
Awatar użytkownika
Kretus
Baron
Posty: 1192
Rejestracja: niedziela, 31 grudnia 2006, 19:14
Lokalizacja: Lublin/Biłgoraj
Has thanked: 134 times
Been thanked: 73 times

Re: Figurki Pendraken prośba o pomoc....

Post autor: Kretus »