System bitewny pasujący do świata Stargate

Newsy, informacje o imprezach, dyskusje o hobby.
Awatar użytkownika
kadrinazi
Tat-Aluf
Posty: 3578
Rejestracja: wtorek, 9 maja 2006, 12:09
Lokalizacja: Karak Edinburgh
Been thanked: 1 time
Kontakt:

System bitewny pasujący do świata Stargate

Post autor: kadrinazi »

Podpowiedzcie Panowie jakieś zasady do walk w przestrzeni kosmicznej, których można by użyć w świecie znanym z seriali Stargate. Takie cóś żeby i myśliwce sobie polatały i duże statki kosmiczne Najlepiej żeby jeszcze miał łatwo modyfikowalne zasady, by można było sobie uwzględnić jak najwięcej bajerów z filmu.
Kontakt tylko na maila
Awatar użytkownika
brathac
Colonel en second
Posty: 1469
Rejestracja: wtorek, 17 października 2006, 12:19
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 62 times
Been thanked: 113 times
Kontakt:

Re: System bitewny pasujący do świata Stargate - Kadrinazi

Post autor: brathac »

Full Thrust?
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: System bitewny pasujący do świata Stargate - Kadrinazi

Post autor: AWu »

Chyba do czegos takiego bardziej Starmada.

Choc IMHO Full Thrust jest fajniejszy.
Awatar użytkownika
kadrinazi
Tat-Aluf
Posty: 3578
Rejestracja: wtorek, 9 maja 2006, 12:09
Lokalizacja: Karak Edinburgh
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: System bitewny pasujący do świata Stargate - Kadrinazi

Post autor: kadrinazi »

Dzięki. Do FT podręcznik gdzieś mam, więc muszę sobie to odświeżyć i zobaczyć jak by wyglądało stworzenie pięciu głównych ras w grze (Tau'ri, Asgard, Goa'uld, Ori i Wraith - w sumie mamy tu mało typów okrętów do opracowania więc powinno być w miarę łatwo) i czy byłoby to 'zjadliwe'. Może też pokombinować z BFG, też mam nieco podręczników. Starmady nie znam, ale się zapoznam.
Kontakt tylko na maila
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: System bitewny pasujący do świata Stargate - Kadrinazi

Post autor: AWu »

Full thrust w sumie da rade
ale walki Star gejtowe nie są jakieś szczególnie inspirujace ani manewrowe
chyba ze cos mi umyka..
Ale Full thrust nie odda ci niestety roznicy technologicznej a dobrze.
Awatar użytkownika
kadrinazi
Tat-Aluf
Posty: 3578
Rejestracja: wtorek, 9 maja 2006, 12:09
Lokalizacja: Karak Edinburgh
Been thanked: 1 time
Kontakt:

Re: System bitewny pasujący do świata Stargate - Kadrinazi

Post autor: kadrinazi »

Walk jest sporo, tylko trzeba wiedzieć gdzie szukać a różnice technologiczne niestety są potrzebne...
Kontakt tylko na maila
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: System bitewny pasujący do świata Stargate - Kadrinazi

Post autor: AWu »

Ze walki sa to ja wiem.
Ja mówię że mega dretwe tylko

Porównywalne do Star Treka
Nie mają nic wspólnego z ruchem i grcją Babilonowych
Ostatnio zmieniony sobota, 4 czerwca 2011, 11:52 przez AWu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Match
Captain
Posty: 1647
Rejestracja: poniedziałek, 30 stycznia 2006, 15:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: System bitewny pasujący do świata Stargate - Kadrinazi

Post autor: Match »

Za to Babylonu nie da się oglądać
Moje gry
"Diplomats! The best diplomat I know is a fully activated phaser bank!" - Lt. Cmdr. Montgomery Scott
Obrazek
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: System bitewny pasujący do świata Stargate - Kadrinazi

Post autor: AWu »

Bo?
Awatar użytkownika
Match
Captain
Posty: 1647
Rejestracja: poniedziałek, 30 stycznia 2006, 15:57
Lokalizacja: Warszawa

Re: System bitewny pasujący do świata Stargate - Kadrinazi

Post autor: Match »

"It fails as drama, science fiction and is hopelessly derivative"
A tak na serio, to jest masakrycznie nudny - poddałem się chyba po 4 odcinku.

A co do starć w SG, to niezbyt mogę sobie je wyobrazić rozsądnie przeniesione na jakieś zasady - właśnie ze względu na kolosalne różnice technologiczne.
Moje gry
"Diplomats! The best diplomat I know is a fully activated phaser bank!" - Lt. Cmdr. Montgomery Scott
Obrazek
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: System bitewny pasujący do świata Stargate - Kadrinazi

Post autor: AWu »

No cóż zazdroszcze
Jeszcze przed toba
Oglądałem całość z 5 razy

A w zasadzie jedyne czego jest derywatem filmowym to Blakes 7 którego założę sie nie oglądałes, bo to produkcja w Polsce mało znana (acz znakomita, choc po wizualnej stronie czuć lata)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólnie o grach bitewnych”