V Grenadier (2010) - gry bitewne
- q.b.
- Major
- Posty: 1211
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:07
- Lokalizacja: W-wa
- Kontakt:
V Grenadier (2010) - gry bitewne
Hejka !
Z racji rychłego wstąpienia w miesiąc Kwiecień (a po nim już tylko miesiąc Maj i nasz Grenadier 2010) pragnę zmotywować forumową brać do wstępnej deklaracji obecności (pozytywnej lub negatywnej) by mniej więcej oszacować naszą ilość
Proszę się tu zapowiadać by Raleen mógł nas wstępnie policzyć:
http://www.strategie.net.pl/viewtopic.p ... 278#163278
Z rzeczy stricte prezentacyjnych związanych z pokazami systemu/systemów (bo mamy koncepcję wystawić nie tylko Oww2 w tym roku) przejdziemy stosownie później Mam już nawet kilka pomysłów, oto one :
1) Projekt scenariusza z zakresu Powstania Warszawskiego (system O:WW2 lub też Ambush Alley: Force on Force - tak moi mili, trzeba próbować nowych rzeczy bo w to gra cała Europa Zachodnia, a sam Ambush Alley jest elastyczny jeśli chodzi o historyczność i asymetrykę starcia)
2) Projekt Pacyfik - realizowany wstępnie jako suplement do OWW:2 wraz z pokazową bitwą Japs vs USMC (ja vs Przemos)
3) Nasz osobny projekt (ja+Wookush) a właściwie osobna prezentacja Modernowego skirmisha w systemie Ambush Alley:Force on Force
Z racji rychłego wstąpienia w miesiąc Kwiecień (a po nim już tylko miesiąc Maj i nasz Grenadier 2010) pragnę zmotywować forumową brać do wstępnej deklaracji obecności (pozytywnej lub negatywnej) by mniej więcej oszacować naszą ilość
Proszę się tu zapowiadać by Raleen mógł nas wstępnie policzyć:
http://www.strategie.net.pl/viewtopic.p ... 278#163278
Z rzeczy stricte prezentacyjnych związanych z pokazami systemu/systemów (bo mamy koncepcję wystawić nie tylko Oww2 w tym roku) przejdziemy stosownie później Mam już nawet kilka pomysłów, oto one :
1) Projekt scenariusza z zakresu Powstania Warszawskiego (system O:WW2 lub też Ambush Alley: Force on Force - tak moi mili, trzeba próbować nowych rzeczy bo w to gra cała Europa Zachodnia, a sam Ambush Alley jest elastyczny jeśli chodzi o historyczność i asymetrykę starcia)
2) Projekt Pacyfik - realizowany wstępnie jako suplement do OWW:2 wraz z pokazową bitwą Japs vs USMC (ja vs Przemos)
3) Nasz osobny projekt (ja+Wookush) a właściwie osobna prezentacja Modernowego skirmisha w systemie Ambush Alley:Force on Force
Ostatnio zmieniony czwartek, 1 stycznia 1970, 01:00 przez q.b., łącznie zmieniany 2 razy.
"Duty, Honor, Country"
-
- Général en Chef
- Posty: 4159
- Rejestracja: czwartek, 10 września 2009, 01:58
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 535 times
- Been thanked: 255 times
- Kontakt:
Qrczę, tym bardziej żałuję, że mnie tam nie będzie. Byście mnie nauczyli jak w to grać... :'(
http://umpapas.blogspot.com/
Choć słońce skrył bojowy gaz / Choć żołdak pławi się w rozbojach
Wciąż przed upadkiem chroni nas / Zbroja
Choć słońce skrył bojowy gaz / Choć żołdak pławi się w rozbojach
Wciąż przed upadkiem chroni nas / Zbroja
- Raleen
- Colonel Général
- Posty: 43386
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3948 times
- Been thanked: 2514 times
- Kontakt:
Tak jak pisał q.b. zgłaszajcie się w temacie ogólnym, a tutaj ustalacie w co będziecie grali/jaki pokaz organizowali.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
- q.b.
- Major
- Posty: 1211
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:07
- Lokalizacja: W-wa
- Kontakt:
To znowu kwestia dyskusyjna, może troszkę wsadzę kij w mrowisko
Mam parę szalonych koncepcji w głowie. Ale po kolei...
Generalnie jednego dnia odcinamy się z Wookushem od Oww2 i zrobimy pokaz Ambush Alley: Force on Force w klimacie arabskim/ modern. (Odcinamy nie znaczy alienujemy - zapraszamy do zabawy!)
Myślałem też by nauczyc resztę zasad Ambush Alleya: FoF w klimacie II wojennym - w skirmishu Powstańczo-Warszawskim. Bo takowy stół na pewno będzie w tym roku, ze względu na wiadome osiągnięcia kilku osób w tematyce AK-Powstańczej. Ze swojej strony zapewniam tereny miejskie, kamienice, budynki, murki, etc... Ja sam bym nie brał udziału w samej grze, ale był tzw "Umpire" w kwestiach spornych zasad oraz dokumentowałbym zmagania na stole. :chick:
Kwestią sporną w tym wypadku będzie tylko dobór zasad. Jak będziecie chcieli to zrobimy Oww2, chociaż Force on Force też da radę bo ma sporo smaczków i nie potrzeba wymyślac statystyk morale i tabelek broni, oraz sama gra jest bardziej dynamiczna i szybsza (nie ma ślęczenia nad kartami rozkazu - są akcje i reakcje ale w nieszablonowym stylu)...
Jeśli projekt walk PW nie wypali (w co naprawdę mocno wątpię), to proponowałbym w razie awarii zrobic to co nie wyszło rok temu - czyli wielką bitwę pancerną z udziałem kilku osób na stronę...
Mam parę szalonych koncepcji w głowie. Ale po kolei...
Generalnie jednego dnia odcinamy się z Wookushem od Oww2 i zrobimy pokaz Ambush Alley: Force on Force w klimacie arabskim/ modern. (Odcinamy nie znaczy alienujemy - zapraszamy do zabawy!)
Myślałem też by nauczyc resztę zasad Ambush Alleya: FoF w klimacie II wojennym - w skirmishu Powstańczo-Warszawskim. Bo takowy stół na pewno będzie w tym roku, ze względu na wiadome osiągnięcia kilku osób w tematyce AK-Powstańczej. Ze swojej strony zapewniam tereny miejskie, kamienice, budynki, murki, etc... Ja sam bym nie brał udziału w samej grze, ale był tzw "Umpire" w kwestiach spornych zasad oraz dokumentowałbym zmagania na stole. :chick:
Kwestią sporną w tym wypadku będzie tylko dobór zasad. Jak będziecie chcieli to zrobimy Oww2, chociaż Force on Force też da radę bo ma sporo smaczków i nie potrzeba wymyślac statystyk morale i tabelek broni, oraz sama gra jest bardziej dynamiczna i szybsza (nie ma ślęczenia nad kartami rozkazu - są akcje i reakcje ale w nieszablonowym stylu)...
Jeśli projekt walk PW nie wypali (w co naprawdę mocno wątpię), to proponowałbym w razie awarii zrobic to co nie wyszło rok temu - czyli wielką bitwę pancerną z udziałem kilku osób na stronę...
"Duty, Honor, Country"
Jeśli chodzi o Powstanie w AA, to pierwszego dnia trzeba omówić ewentualny scenariusz i strony (graczy), bo bieganie z powstańcami po planszy na wyniszczenie nie ma sensu. Przede wszystkim należy sprawę omówić, abyśmy z q.b. wiedzieli co wziąć. Wszystko też będzie zależało od warunków ile stołów, jakie stoły, czy budynek, czy namiot, czy wieje czy nie
Gram w: "Kompfgruppe Normandy"
Gram w: "Ambush Alley: Force On Force"
I JESTEM Z TEGO DUMNY !!!
Gram w: "Ambush Alley: Force On Force"
I JESTEM Z TEGO DUMNY !!!
QB jeszcze to uzgodnię z Tobą - mogę wydrukować na ploterze podkład pod stół Powstania Warszawskiego. Jako podkład były by zdjęcia lotnicze z 1944 roku.
Mogę wydrukować to w skali 1:72 lub zbliżonej. Był by to realny układ ulic i budynków ..... Warszawy ...
wyglądało by to świetnie .... lepiej niż szary papier czy coś podobnego.
trzeba tylko ustalić obszar działania ...
Ja na żadnym systemie gry się nie znam ... ale mogę udostępnić moje modele.
Mogę wydrukować to w skali 1:72 lub zbliżonej. Był by to realny układ ulic i budynków ..... Warszawy ...
wyglądało by to świetnie .... lepiej niż szary papier czy coś podobnego.
trzeba tylko ustalić obszar działania ...
Ja na żadnym systemie gry się nie znam ... ale mogę udostępnić moje modele.