<OWWII> Siły obrony NATO + Gruzja
- q.b.
- Major
- Posty: 1211
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:07
- Lokalizacja: W-wa
- Kontakt:
<OWWII> Siły obrony NATO + Gruzja
Witam!
Wasze zasoby plasują się tak:
Grupa Special-Air-Service
2 czteroosobowe drużyny Bravo & Alpha, 1 dwuosobowa drużyna snajperska Xray
-TRENING: D10 - Operatorzy / D12 - Liderzy drużyn + Strzelcy wyborowi
-MORALE: D10
Zasady specjalne:
-Stealthy (wróg wchodząc w LOS nie widzi tej jednostki od razu, musi wykonać test na jej wykrycie. Oprócz tego jednostka nieporuszająca się automatycznie przechodzi w stan "ukrycia")
-Laser Target Designator An/PEQ-1 (laserowy dalmierz wskazujący cele dla wsparcia lotniczego - tylko sekcja snajperska)
-High Confidence (jednostka nie podlega efektowi "Suppressing Fire" - nie zaniecha akcji pod wrogim ostrzałem)
Gruzińska Milicja Narodowa "Balaclava's"
2 siedmioosobowe zespoły najemników złożone z byłych żołnierzy i policjantów oraz członków spec-oddziału „Gia Gulua”
-TRENING: D8 / Liderzy zespołów + Strzelec Wyborowy D12
-MORALE: D10
Zasada Specjalna:
-High Confidence (jednostka nie podlega efektowi "Suppresing Fire" - nie zaniecha akcji pod wrogim ostrzałem)
-Demolition Experts (jednostka ta jest wyszkolona specjalnie do walki z użyciem materiałów wybuchowych oraz w zastawianiu "wybuchowych pułapek IED" - w terminologii scenariusza przed rozpoczęciem gry gracz może rozmieścić w 3. punktach [np: w samochodach cywilnych] ładunki wybuchowe tworząc improwizowane ładunki "IED", mogące zniszczyć nawet czołgi przeciwnika
US Army Rangers
Pluton US Army Rangers złożony z: 2 drużyn strzeleckich (jedna drużyna = dwie sekcje strzeleckie 4-osobowe + dowódca = 9 osób), 1 drużyna wsparcia ogniowego (3 sekcje MG: 1 operator M240/1 amunicyjny/1 asystent + dowódca drużyny = 10 osób), 3 x dwuosobowe zespoły wsparcia ATGM (3 x operator systemu ATGM Javelin/asystent), 1 HQ (radio-operator + plutonowy)
-TRENING: D8 / Radiooperator oraz Plutonowy D10
-MORALE: D10
Zasada Specjalna: Zespoły ATGM Javelin mają ograniczenie w zapasach - tylko 2 pociski z głowicami bojowymi na jedną drużynę (3 drużyny po 2 głowice = 6 strzałów z Javelinów na całą grę!)
US Marine Corp
Pluton USMC (niepełny etat) złożony z: 2 kompletne drużyny strzeleckie (3 x czteroosobowe sekcje + dowódca = 13 osobowa drużyna), Dowódca Plutonu
-TRENING: D8 / Dowódca Plutonu D10
-MORALE: D10
Pojazdy i broń wsparcia:
2 x Stryker
1 x Bradley TOW
1 x M113 Med Evac
1 x HUMVEE
3 x ATGM Milan
Ponadto od 4 tury wsparcie samolotu A10 Thunderbolt II
ps. pracuje też nad kartami Asset dla Waszej strony do wykorzystania w czasie scenariusza (wsparcie inne niż samolot, który będzie dostępny w 4. turze)*
FOTKI SPRZĘTU:
KARTY SPECYFIKACJI
-POJAZDÓW:
-WSPARCIA LOTNICZEGO:
Wasze zasoby plasują się tak:
Grupa Special-Air-Service
2 czteroosobowe drużyny Bravo & Alpha, 1 dwuosobowa drużyna snajperska Xray
-TRENING: D10 - Operatorzy / D12 - Liderzy drużyn + Strzelcy wyborowi
-MORALE: D10
Zasady specjalne:
-Stealthy (wróg wchodząc w LOS nie widzi tej jednostki od razu, musi wykonać test na jej wykrycie. Oprócz tego jednostka nieporuszająca się automatycznie przechodzi w stan "ukrycia")
-Laser Target Designator An/PEQ-1 (laserowy dalmierz wskazujący cele dla wsparcia lotniczego - tylko sekcja snajperska)
-High Confidence (jednostka nie podlega efektowi "Suppressing Fire" - nie zaniecha akcji pod wrogim ostrzałem)
Gruzińska Milicja Narodowa "Balaclava's"
2 siedmioosobowe zespoły najemników złożone z byłych żołnierzy i policjantów oraz członków spec-oddziału „Gia Gulua”
-TRENING: D8 / Liderzy zespołów + Strzelec Wyborowy D12
-MORALE: D10
Zasada Specjalna:
-High Confidence (jednostka nie podlega efektowi "Suppresing Fire" - nie zaniecha akcji pod wrogim ostrzałem)
-Demolition Experts (jednostka ta jest wyszkolona specjalnie do walki z użyciem materiałów wybuchowych oraz w zastawianiu "wybuchowych pułapek IED" - w terminologii scenariusza przed rozpoczęciem gry gracz może rozmieścić w 3. punktach [np: w samochodach cywilnych] ładunki wybuchowe tworząc improwizowane ładunki "IED", mogące zniszczyć nawet czołgi przeciwnika
US Army Rangers
Pluton US Army Rangers złożony z: 2 drużyn strzeleckich (jedna drużyna = dwie sekcje strzeleckie 4-osobowe + dowódca = 9 osób), 1 drużyna wsparcia ogniowego (3 sekcje MG: 1 operator M240/1 amunicyjny/1 asystent + dowódca drużyny = 10 osób), 3 x dwuosobowe zespoły wsparcia ATGM (3 x operator systemu ATGM Javelin/asystent), 1 HQ (radio-operator + plutonowy)
-TRENING: D8 / Radiooperator oraz Plutonowy D10
-MORALE: D10
Zasada Specjalna: Zespoły ATGM Javelin mają ograniczenie w zapasach - tylko 2 pociski z głowicami bojowymi na jedną drużynę (3 drużyny po 2 głowice = 6 strzałów z Javelinów na całą grę!)
US Marine Corp
Pluton USMC (niepełny etat) złożony z: 2 kompletne drużyny strzeleckie (3 x czteroosobowe sekcje + dowódca = 13 osobowa drużyna), Dowódca Plutonu
-TRENING: D8 / Dowódca Plutonu D10
-MORALE: D10
Pojazdy i broń wsparcia:
2 x Stryker
1 x Bradley TOW
1 x M113 Med Evac
1 x HUMVEE
3 x ATGM Milan
Ponadto od 4 tury wsparcie samolotu A10 Thunderbolt II
ps. pracuje też nad kartami Asset dla Waszej strony do wykorzystania w czasie scenariusza (wsparcie inne niż samolot, który będzie dostępny w 4. turze)*
FOTKI SPRZĘTU:
KARTY SPECYFIKACJI
-POJAZDÓW:
-WSPARCIA LOTNICZEGO:
Ostatnio zmieniony sobota, 23 października 2010, 22:39 przez q.b., łącznie zmieniany 15 razy.
"Duty, Honor, Country"
- Thomas
- First Lieutenant
- Posty: 626
- Rejestracja: czwartek, 1 czerwca 2006, 12:09
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Czołem Panowie.
Proponuję wstępnie podzielić się zasobami żeby nie było problemu z zarządzaniem później, kto kim i dlaczego. Niegłupim pomysłem będzie wybranie też jakiegoś CinC, który będzie koordynował całą akcję. Mamy trochę piechoty i pojazdów, więc jest w czym wybierać. Wstępnie wziąłbym pod swoją komendę Bradleya z grupą USMC.
Oddział gruziński do osłony Milanów, i rozmieścić je w 3 newralgicznych punktach stołu (trzeba poczekać na fotki), tam gdzie pojazdy mogą się pojawić. Każdy może mieć swoją grupke pod komendą. SAS poczekamy aż qb rozpisze składy, ale oni raczej będą sami po stole rozsiani, jako że to 'badassy'. Do Strykerów tez bym wsadził po oddziale USMC lub zostawił je jako wsparcie do nękania piechoty wroga, a M113 zostawił na tyłach razem z HMMWV jako wsparcie do medevaca. W ten sposób każdy dostanie pod komendę pojazd+oddział piechoty.
Jakies propozycje?
T
Proponuję wstępnie podzielić się zasobami żeby nie było problemu z zarządzaniem później, kto kim i dlaczego. Niegłupim pomysłem będzie wybranie też jakiegoś CinC, który będzie koordynował całą akcję. Mamy trochę piechoty i pojazdów, więc jest w czym wybierać. Wstępnie wziąłbym pod swoją komendę Bradleya z grupą USMC.
Oddział gruziński do osłony Milanów, i rozmieścić je w 3 newralgicznych punktach stołu (trzeba poczekać na fotki), tam gdzie pojazdy mogą się pojawić. Każdy może mieć swoją grupke pod komendą. SAS poczekamy aż qb rozpisze składy, ale oni raczej będą sami po stole rozsiani, jako że to 'badassy'. Do Strykerów tez bym wsadził po oddziale USMC lub zostawił je jako wsparcie do nękania piechoty wroga, a M113 zostawił na tyłach razem z HMMWV jako wsparcie do medevaca. W ten sposób każdy dostanie pod komendę pojazd+oddział piechoty.
Jakies propozycje?
T
- q.b.
- Major
- Posty: 1211
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:07
- Lokalizacja: W-wa
- Kontakt:
Spokojnie panowie - to będzie na zasadzie "prowadzenia za rączkę" - dużo rzeczy ogarniecie zapewne na logikę (np: to że nie biega się po otwartym terenie bez osłony i nie strzela w biegu). Ja Wam będę dawał opcje manewrów jakie akurat możecie wykonać, będą uwzględniane jednostki wroga wchodzące w LOS-a, a kostki powiedzą czy Wam się udało czy nie Proste
"Duty, Honor, Country"
- Thomas
- First Lieutenant
- Posty: 626
- Rejestracja: czwartek, 1 czerwca 2006, 12:09
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Czołem.
Wstępnie podzieliłbym tak:
SAS+Sniper Team (10 chłopa) - mogę wziąć pod komendę ja, chyba że macie sprzeciwy to dajcie znać a coś sobie dobiorę.
Gruzini (14 chłopa) - całość niech weźmie jedna osoba
Rangersi: całość niech weźmie jedna osoba
1sza drużyna strzelecka+1 CKM+1 Javelin+HQ (16 chłopa)
2ga drużyna strzelecka+1 CKM+1 Javelin (15 chłopa)
Marines:
1sza drużyna strzelecka+1 CKM+HQ (17 chłopa) /w STRYKER - mogę wziąć ja
2ga drużyna strzelecka+1 Javelin (16 chłopa) /w STRYKER - bierze druga osoba
Reszta pojazdów na tyłach - pozycje określimy później.
Marinesów bym wcisnął w jakiś pojazd(y) - nie znam pojemności bo nie podali - i zostawił na tyłach. Nie wprowadzałbym posiłków na konkretną turę, bo zgodnie z prawem Murphyego, jeśli coś ma pójść źle na pewno pójdzie. Będzie potrzeba posiłków to się nie pojawią.
Co do pułapek VBIED to proponuję auto czerwone, białe i cysternę.
TO MOJE PROPOZYCJE. PISZCIE SWOJE. POZYCJE ZAZNACZĘ NA ZDJĘCIU JAK WSTANĘ BO TERAZ JESTEM PO NOCY I IDĘ SPAĆ.
Wstępnie podzieliłbym tak:
SAS+Sniper Team (10 chłopa) - mogę wziąć pod komendę ja, chyba że macie sprzeciwy to dajcie znać a coś sobie dobiorę.
Gruzini (14 chłopa) - całość niech weźmie jedna osoba
Rangersi: całość niech weźmie jedna osoba
1sza drużyna strzelecka+1 CKM+1 Javelin+HQ (16 chłopa)
2ga drużyna strzelecka+1 CKM+1 Javelin (15 chłopa)
Marines:
1sza drużyna strzelecka+1 CKM+HQ (17 chłopa) /w STRYKER - mogę wziąć ja
2ga drużyna strzelecka+1 Javelin (16 chłopa) /w STRYKER - bierze druga osoba
Reszta pojazdów na tyłach - pozycje określimy później.
Marinesów bym wcisnął w jakiś pojazd(y) - nie znam pojemności bo nie podali - i zostawił na tyłach. Nie wprowadzałbym posiłków na konkretną turę, bo zgodnie z prawem Murphyego, jeśli coś ma pójść źle na pewno pójdzie. Będzie potrzeba posiłków to się nie pojawią.
Co do pułapek VBIED to proponuję auto czerwone, białe i cysternę.
TO MOJE PROPOZYCJE. PISZCIE SWOJE. POZYCJE ZAZNACZĘ NA ZDJĘCIU JAK WSTANĘ BO TERAZ JESTEM PO NOCY I IDĘ SPAĆ.