Zasady pościgu
- Warchoł
- Strażnik wielki koronny
- Posty: 2024
- Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
- Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича
Zasady pościgu
Kiełkuje mi w głowie pomysł na zasady pościgu, chciałbym go skonsultować z Wami.
Pamiętacie sceny pościgu z kreskówek (Wacky races, Kojot Wiluś etc.)?
Teren w tle przewijał się same postaci tylko trochę zmieniały odległość między sobą tak żeby odzwierciedlić różnice szybkości między sobą. Coś takiego chciałbym osiągnąć w PiL-u, przy głównym założenu gry, że przestrzeń potrzebna do rozgrywki to kwadrat o boku 60 cm.
No ale co z terenami? Pomysł jest taki by były zagrywane przez graczy w trakcie gry jako przeszkadzajki.
Co tym myślicie? Jest to grywalne?
Pamiętacie sceny pościgu z kreskówek (Wacky races, Kojot Wiluś etc.)?
Teren w tle przewijał się same postaci tylko trochę zmieniały odległość między sobą tak żeby odzwierciedlić różnice szybkości między sobą. Coś takiego chciałbym osiągnąć w PiL-u, przy głównym założenu gry, że przestrzeń potrzebna do rozgrywki to kwadrat o boku 60 cm.
No ale co z terenami? Pomysł jest taki by były zagrywane przez graczy w trakcie gry jako przeszkadzajki.
Co tym myślicie? Jest to grywalne?
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
Re: Zasady pościgu
W Gorkamorce był scenariusz pościgu w którym działało to w taki sposób. Teren co turę przesuwał się o kilka cali w jednym kierunku i dostawiało się nowy (tylko nie pamiętam na jakich dokładnie zasadach). Postaram się sprawdzić.
- Warchoł
- Strażnik wielki koronny
- Posty: 2024
- Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
- Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича
Re: Zasady pościgu
Dzięki . Zasady do Gorki są darmowe?
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
- Warchoł
- Strażnik wielki koronny
- Posty: 2024
- Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
- Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича
Re: Zasady pościgu
Szkoda myślałem, że udostepnili je jak Mordheima.
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Zasady pościgu
Co ty Kadziku opowiadasz!Kadzik pisze:Co ty!
Jasne, że tak razem z Digganobem wisiały na stronie. Były te zasady też w ramach setingu Necromundy Ash Wastes.
Przypomnij mi maila wieczorem to ci Warchole wyśle.
-
- Général en Chef
- Posty: 4159
- Rejestracja: czwartek, 10 września 2009, 01:58
- Lokalizacja: Szczecin
- Has thanked: 541 times
- Been thanked: 255 times
- Kontakt:
Re: Zasady pościgu
To jest jedyne logiczne rozwiązanie w pulpowych scenariuszach w pociągach i pościgach samochodowych. Sam tak robiłem.
Np Pulp Alley - tutaj AAR
http://www.lead-adventure.de/index.php?topic=77885.0
Postacie biegają po pociągu, a jak ktoś wypadnie z pociągu i nie zdoła wskoczyć, to jest przesuwany na koniec rundy o x cm (razem z elementami terenowymi) zależnych od prędkości pociągu w kierunku końca składu.
Podobnie odbywać się mogą pościgi na rzece.
Np Pulp Alley - tutaj AAR
http://www.lead-adventure.de/index.php?topic=77885.0
Postacie biegają po pociągu, a jak ktoś wypadnie z pociągu i nie zdoła wskoczyć, to jest przesuwany na koniec rundy o x cm (razem z elementami terenowymi) zależnych od prędkości pociągu w kierunku końca składu.
Podobnie odbywać się mogą pościgi na rzece.
http://umpapas.blogspot.com/
Choć słońce skrył bojowy gaz / Choć żołdak pławi się w rozbojach
Wciąż przed upadkiem chroni nas / Zbroja
Choć słońce skrył bojowy gaz / Choć żołdak pławi się w rozbojach
Wciąż przed upadkiem chroni nas / Zbroja
- Warchoł
- Strażnik wielki koronny
- Posty: 2024
- Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
- Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича
Re: Zasady pościgu
Dzięki Umpapo , rozwiązanie podobne do tego z Gorki. Swoją drogą jak oglądam takie arry to mnie ciągnie do back of beyond w takim pulp alleyowym wykonaniu. Może kiedyś...
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
Re: Zasady pościgu
Czarne Chmury się szykują?
Ой дарожка доўгая да дому
За Вялікае Княства за Карону
Пераможам ворагаў спакусы
Мы ж Літвіны, Мы ж Беларусы
За Вялікае Княства за Карону
Пераможам ворагаў спакусы
Мы ж Літвіны, Мы ж Беларусы
- Warchoł
- Strażnik wielki koronny
- Posty: 2024
- Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
- Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича
Re: Zasady pościgu
Można tak powiedzieć , tylko z 30-40 lat wcześniej
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie