Strona 1 z 1
Zasady pościgu
: piątek, 29 maja 2015, 14:10
autor: Warchoł
Kiełkuje mi w głowie pomysł na zasady pościgu, chciałbym go skonsultować z Wami.
Pamiętacie sceny pościgu z kreskówek (Wacky races, Kojot Wiluś etc.)?
Teren w tle przewijał się same postaci tylko trochę zmieniały odległość między sobą tak żeby odzwierciedlić różnice szybkości między sobą. Coś takiego chciałbym osiągnąć w PiL-u, przy głównym założenu gry, że przestrzeń potrzebna do rozgrywki to kwadrat o boku 60 cm.
No ale co z terenami? Pomysł jest taki by były zagrywane przez graczy w trakcie gry jako przeszkadzajki.
Co tym myślicie? Jest to grywalne?
Re: Zasady pościgu
: piątek, 29 maja 2015, 15:17
autor: Kadzik
W Gorkamorce był scenariusz pościgu w którym działało to w taki sposób. Teren co turę przesuwał się o kilka cali w jednym kierunku i dostawiało się nowy (tylko nie pamiętam na jakich dokładnie zasadach). Postaram się sprawdzić.
Re: Zasady pościgu
: piątek, 29 maja 2015, 15:21
autor: Warchoł
Dzięki
. Zasady do Gorki są darmowe?
Re: Zasady pościgu
: piątek, 29 maja 2015, 15:32
autor: Kadzik
Co ty!
Re: Zasady pościgu
: piątek, 29 maja 2015, 15:38
autor: Warchoł
Szkoda myślałem, że udostepnili je jak Mordheima.
Re: Zasady pościgu
: piątek, 29 maja 2015, 16:46
autor: AWu
Kadzik pisze:Co ty!
Co ty Kadziku opowiadasz!
Jasne, że tak razem z Digganobem wisiały na stronie. Były te zasady też w ramach setingu Necromundy Ash Wastes.
Przypomnij mi maila wieczorem to ci Warchole wyśle.
Re: Zasady pościgu
: piątek, 5 czerwca 2015, 09:54
autor: Umpapa
To jest jedyne logiczne rozwiązanie w pulpowych scenariuszach w pociągach i pościgach samochodowych. Sam tak robiłem.
Np Pulp Alley - tutaj AAR
http://www.lead-adventure.de/index.php?topic=77885.0
Postacie biegają po pociągu, a jak ktoś wypadnie z pociągu i nie zdoła wskoczyć, to jest przesuwany na koniec rundy o x cm (razem z elementami terenowymi) zależnych od prędkości pociągu w kierunku końca składu.
Podobnie odbywać się mogą pościgi na rzece.
Re: Zasady pościgu
: piątek, 5 czerwca 2015, 15:08
autor: Warchoł
Dzięki Umpapo
, rozwiązanie podobne do tego z Gorki. Swoją drogą jak oglądam takie arry to mnie ciągnie do back of beyond w takim pulp alleyowym wykonaniu. Może kiedyś...
Re: Zasady pościgu
: sobota, 6 czerwca 2015, 18:21
autor: Jan1980
Czarne Chmury się szykują?
Re: Zasady pościgu
: sobota, 6 czerwca 2015, 18:23
autor: Warchoł
Można tak powiedzieć
, tylko z 30-40 lat wcześniej