Naval Thunder - gra morska

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
twhistoria
Capitaine
Posty: 865
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 233 times
Been thanked: 138 times
Kontakt:

Naval Thunder - gra morska

Post autor: twhistoria »

Zapraszam do zapoznania się z informacjami na temat gry morskiej Naval Thunder, znajdującymi się na moim blogu:
http://twhistoria.blogspot.com/2016/10/ ... orska.html
oraz do odwiedzenia grupy Naval Wargaming PL na FB
https://www.facebook.com/groups/990780257698430/
Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem http://twhistoria.blogspot.com
Awatar użytkownika
twhistoria
Capitaine
Posty: 865
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 233 times
Been thanked: 138 times
Kontakt:

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: twhistoria »

Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem http://twhistoria.blogspot.com
Awatar użytkownika
twhistoria
Capitaine
Posty: 865
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 233 times
Been thanked: 138 times
Kontakt:

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: twhistoria »

Trzeci wpis. Tym raze o okretach podwodnych.
http://twhistoria.blogspot.com/2016/10/ ... gebin.html
Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem http://twhistoria.blogspot.com
misiek82
Adjudant-Major
Posty: 323
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Lokalizacja: Tu i ówdzie

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: misiek82 »

A jest coś na 1/700? Chciałbym spróbować takich modeli użyć.
Awatar użytkownika
twhistoria
Capitaine
Posty: 865
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 233 times
Been thanked: 138 times
Kontakt:

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: twhistoria »

Proponuję zajrzeć na stronę wargamevault.com. Może coś się znajdzie, ale przy tej skali to już raczej na skiermisz bym liczył. To już duża Skala jest.
Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem http://twhistoria.blogspot.com
misiek82
Adjudant-Major
Posty: 323
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Lokalizacja: Tu i ówdzie

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: misiek82 »

Ok, a jaki jest koszt tej gry? Takie pytanie, niestety, musi się nawinac.
Awatar użytkownika
twhistoria
Capitaine
Posty: 865
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 233 times
Been thanked: 138 times
Kontakt:

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: twhistoria »

Cena na wargamevault.com. Ja jej nie reklamuję żeby ją sprzedać. Tylko zachęcam do niej, bo z kolegą próbujemy zorganizować marynistyczną scenę turniejową.
Na razie w Polsce jeśli już ktoś grał w gry morskie to był to Generals Quarters 3 albo Micronauts ww II. Gry te są znacznie bardziej skomplikowane i według mnie nie nadają się do gry turniejowej.
Osobną kwestią jest nabycie okrętów. Ja preferuję skale 1/2400 i 1/3000 firmy GHQ i Navwar. Ale można też szukać czegos innego. Ceny są różne i wachaja się od kilku do kilkunastu USD za model.
Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem http://twhistoria.blogspot.com
misiek82
Adjudant-Major
Posty: 323
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Lokalizacja: Tu i ówdzie

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: misiek82 »

A skąd jesteś? Pytam, bo szansa na pokazanie gry jest. Muszę tylko wiedzieć skąd jesteś, czy to w ogóle wypali.
Awatar użytkownika
twhistoria
Capitaine
Posty: 865
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 233 times
Been thanked: 138 times
Kontakt:

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: twhistoria »

Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem http://twhistoria.blogspot.com
misiek82
Adjudant-Major
Posty: 323
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Lokalizacja: Tu i ówdzie

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: misiek82 »

Niech to. ....my Śląsk i Zagłębie
misiek82
Adjudant-Major
Posty: 323
Rejestracja: wtorek, 26 sierpnia 2014, 11:08
Lokalizacja: Tu i ówdzie

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: misiek82 »

Ale parę godzin temu nie miałeś lokalizacji napisanej cwaniaku ;)
Awatar użytkownika
twhistoria
Capitaine
Posty: 865
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 233 times
Been thanked: 138 times
Kontakt:

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: twhistoria »

misiek82 pisze:Ale parę godzin temu nie miałeś lokalizacji napisanej cwaniaku ;)
Tia. Bo jak zobaczyłem, że padło o to pytanie, to się zacząłem zastanawiać dlaczego. Jak się zorientowałem, to dopisałem :)
Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem http://twhistoria.blogspot.com
Awatar użytkownika
twhistoria
Capitaine
Posty: 865
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 233 times
Been thanked: 138 times
Kontakt:

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: twhistoria »

Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem http://twhistoria.blogspot.com
Awatar użytkownika
twhistoria
Capitaine
Posty: 865
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 233 times
Been thanked: 138 times
Kontakt:

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: twhistoria »

Raport pobitewny z pierwszej rozgrywki :)
http://twhistoria.blogspot.com/2016/10/ ... jacja.html
Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem http://twhistoria.blogspot.com
Awatar użytkownika
twhistoria
Capitaine
Posty: 865
Rejestracja: poniedziałek, 6 października 2014, 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 233 times
Been thanked: 138 times
Kontakt:

Re: Naval Thunder - gra morska

Post autor: twhistoria »

Pierwsze trafienie Exetera było na 13 i wymagało rzutu na 10 i przerzutu na 10 na kości K10. To ostatnie chyba na 11 (rzut na 10 i przerzut na 6). To nie było łatwe trafienie, ale przeciwnik to zrobił.
Ta szybka strata Exetera ustawiła grę.

A Hood zatonął w czwartej czy w piątej? ;)

A tak na poważnie:
w pancernik bazowo trafia się a 6, krążownik ciężki i lekki na 8, niszczyciel na 9.
Do tego dochodzą modyfikatory za odległość: krótką 0, średnią +1, daleką +3, bardzo daleką +5
Niemcy chyba zo dobrą optykę mają modyfikator -1 ale na zasięgu dalekim. Trafiał mnie na 13 bo dystans był bardzo daleki i trafił. Każde działo ma inne te odległości dlekie bardzo dalekie itd. Generalnie im większe działo to większy ma zasięg (bardzo daleki). Ten bardzo dleki zasię dzielony jest na czetry równe części. Drugie strzelanie było już na dalekim zasięgu, ale ja zacząłem zygzakować (akcja evadew tej grze) co utrudnia trafienie o 1, zzyli na 11, bo 8 bazowo, 3 za odległość, jeden za zygzakowanie, -1 za przyrządy optyczne. No i trafił. :(
Ostatnio zmieniony sobota, 29 października 2016, 19:59 przez twhistoria, łącznie zmieniany 2 razy.
Zapraszam do zapoznania się z moim blogiem http://twhistoria.blogspot.com
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy historyczne - od początku XX w.”