PMC 2640
- Przemos19
- General der Panzertruppen
- Posty: 4986
- Rejestracja: sobota, 10 czerwca 2006, 22:46
- Lokalizacja: Zawiercie/Katowice
- Been thanked: 18 times
- Kontakt:
Re: PMC 2640
Mnie by tam pasowali kosmiczni anglicy z Podbniebnej Krucjaty.
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: PMC 2640
A czemu nie? Skoro w podręczniku są Kosmokrzyżacy (wprawdzie w wariancie skomercjalizowanym: Teutogen GmbH) to i anglosaska krucjata też przejdzie...
-
- Tambour
- Posty: 9
- Rejestracja: sobota, 23 listopada 2013, 12:57
Re: PMC 2640
dzięki MKG za pokazówkę dzisiejszą nowy gracz już znaleziony akurat święta to zasady potrawie i zmawiamy się na granie jak tylko figsy nabędę (choć mam nadzieję że na początku mnie trochę nimi wspomożesz
- Kretus
- Baron
- Posty: 1195
- Rejestracja: niedziela, 31 grudnia 2006, 19:14
- Lokalizacja: Lublin/Biłgoraj
- Has thanked: 136 times
- Been thanked: 77 times
Re: PMC 2640
Mam proste pytanie o zasady. Pojazdy dokonując akcji naprawy rzucają k6 za każdy punkt struktury. Chodzi o punkty struktury aktualne (jak w morale piechoty) czy też startowe ?
Bo jeśli startowe, wówczas pojazdy obrażenia rzędu 2-3 punktów praktycznie naprawiają co rundę.
Bo jeśli startowe, wówczas pojazdy obrażenia rzędu 2-3 punktów praktycznie naprawiają co rundę.
Z czasem nowa z nas powstanie wodzów rota
Uzbrojona w historyczne argumenty...
Uzbrojona w historyczne argumenty...
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: PMC 2640
W przeciwieństwie do Morale, współczynnik Structure nie ulega zmianom, więc rzuca się zawsze taką samą ilością kości, niezależnie od aktualnej liczby Damage Points.
Pojazd trzeba po prostu walnąć raz a dobrze.
Pojazd trzeba po prostu walnąć raz a dobrze.
TheNode.pl – zapraszam!
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: PMC 2640
Nanomaszyny Kretusie
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
- Kretus
- Baron
- Posty: 1195
- Rejestracja: niedziela, 31 grudnia 2006, 19:14
- Lokalizacja: Lublin/Biłgoraj
- Has thanked: 136 times
- Been thanked: 77 times
Re: PMC 2640
To chyba jedyna wątpliwość co do zasad po przeczytaniu podręcznika.
Natomiast startowa korporacja - bieda, oj bieda Nawet transportera opancerzonego nie ma.
Niecierpliwie czekam na więcej zielonych ludków, dokupi się jakiegoś Teciaka i jazda
Natomiast startowa korporacja - bieda, oj bieda Nawet transportera opancerzonego nie ma.
Niecierpliwie czekam na więcej zielonych ludków, dokupi się jakiegoś Teciaka i jazda
Z czasem nowa z nas powstanie wodzów rota
Uzbrojona w historyczne argumenty...
Uzbrojona w historyczne argumenty...
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: PMC 2640
Co nie zmienia faktu, że wbrew pozorom łatwo schodzą. Aby "zabić na śmierć" wystarczy jednokrotnie przebić punkty struktury (anologicznie: piechota byłaby dopiero przygnieciona).
Tak naprawdę to z tych "ciężkich do rozbicia" są tylko niektóre pojazdy IV i V Tieru (średnie i zaawansowane "czołgi", ciężkie APC oraz Gunshipy), pozostałe ulegają nawet skoncentrowanemu ostrzałowi z broni lekkiej, nie mówiąc już o jednostkach p-panc., które robią z nich kaszankę (z resztą fartowny strzał ze zwykłych rakiet III rozbija nawet najtwardszy czołg, nawet na bazowej sile ognia).
Tak naprawdę to z tych "ciężkich do rozbicia" są tylko niektóre pojazdy IV i V Tieru (średnie i zaawansowane "czołgi", ciężkie APC oraz Gunshipy), pozostałe ulegają nawet skoncentrowanemu ostrzałowi z broni lekkiej, nie mówiąc już o jednostkach p-panc., które robią z nich kaszankę (z resztą fartowny strzał ze zwykłych rakiet III rozbija nawet najtwardszy czołg, nawet na bazowej sile ognia).
- Kretus
- Baron
- Posty: 1195
- Rejestracja: niedziela, 31 grudnia 2006, 19:14
- Lokalizacja: Lublin/Biłgoraj
- Has thanked: 136 times
- Been thanked: 77 times
Re: PMC 2640
Mam kolejne pytanie do bardziej doświadczonych graczy.
Ile modeli potrzeba, żeby rozpocząć granie w kampanię. Otrzymujemy na start 7 drużyn I tieru i grupę dowodzenia, co łącznie daje 58 modeli. Jednocześnie bitwa I tieru na priorytecie 1 to maksymalnie 6 drużyn (48 modeli) albo 5 drużyn i dowódca (42 modele). Czy tyle wystarczy na start?
Ile modeli potrzeba, żeby rozpocząć granie w kampanię. Otrzymujemy na start 7 drużyn I tieru i grupę dowodzenia, co łącznie daje 58 modeli. Jednocześnie bitwa I tieru na priorytecie 1 to maksymalnie 6 drużyn (48 modeli) albo 5 drużyn i dowódca (42 modele). Czy tyle wystarczy na start?
Z czasem nowa z nas powstanie wodzów rota
Uzbrojona w historyczne argumenty...
Uzbrojona w historyczne argumenty...
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: PMC 2640
Cześć,
Tak powinno wystarczyć (najlepiej jakaś fajna kombinacja: Penal Troops, Recruits, Irregulars aby było klawiej i bardziej elastycznie). Ewentualnie możesz wystawić I Tierowe pojazdy ("Light Patrol Vehicle" - czyli jakiś technical, trike, quad etc.). Pewnie dość szybko zyskasz możliwość wystawienia jednej jednotki II Tieru (np. moździeż, sekcja LKMów, grenadierzy).
Pozdrawiam,
Marcin
Tak powinno wystarczyć (najlepiej jakaś fajna kombinacja: Penal Troops, Recruits, Irregulars aby było klawiej i bardziej elastycznie). Ewentualnie możesz wystawić I Tierowe pojazdy ("Light Patrol Vehicle" - czyli jakiś technical, trike, quad etc.). Pewnie dość szybko zyskasz możliwość wystawienia jednej jednotki II Tieru (np. moździeż, sekcja LKMów, grenadierzy).
Pozdrawiam,
Marcin
- Kretus
- Baron
- Posty: 1195
- Rejestracja: niedziela, 31 grudnia 2006, 19:14
- Lokalizacja: Lublin/Biłgoraj
- Has thanked: 136 times
- Been thanked: 77 times
Re: PMC 2640
Nadchodzę, a ze mną korporacja zielonych ludków
Z czasem nowa z nas powstanie wodzów rota
Uzbrojona w historyczne argumenty...
Uzbrojona w historyczne argumenty...
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: PMC 2640
Najs ~!
Ja wysprejowałem mego BTRa.
Zrób fotkę po złożeniu koło ludzików, ciekawym rozmiarowo.
Ja wysprejowałem mego BTRa.
Zrób fotkę po złożeniu koło ludzików, ciekawym rozmiarowo.
- Vazhyl
- Appointé
- Posty: 48
- Rejestracja: czwartek, 20 listopada 2014, 22:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: PMC 2640
Witam szanowne towarzystwo
U mnie ZKV, czyli Złowrogie Kommando Vazhyla zaczęło zmagania w drugiej kampanii, pierwszą przegrywając niestety. Po sześciu bitwach testowych, z których przegrałem cztery, dorobiłem się szajbusów i alkoholików, więc stwierdziliśmy ze sparingpartnerem, że czas kończyć to żałosne widowisko.
Do Kretusa - w pierwszych bitwach kampanijnych lepiej dbać o piechotę, lekkie pojazdy na I tierze to nietrafiona inwestycja, bo dają się zniszczyć bez większych problemów. Trzeba by się na jakąś bitewkę umówić
Ja planuję do swojej piechoty w PMC2640 dołożyć pojazdy w postaci Mechów, na razie mam niesklejonego Gruntz Imperatora, ale postaram się odrobić zaległości w tym zakresie (gdyby ktoś chciał podobnego, koleżka ma na zbyciu).
U mnie ZKV, czyli Złowrogie Kommando Vazhyla zaczęło zmagania w drugiej kampanii, pierwszą przegrywając niestety. Po sześciu bitwach testowych, z których przegrałem cztery, dorobiłem się szajbusów i alkoholików, więc stwierdziliśmy ze sparingpartnerem, że czas kończyć to żałosne widowisko.
Do Kretusa - w pierwszych bitwach kampanijnych lepiej dbać o piechotę, lekkie pojazdy na I tierze to nietrafiona inwestycja, bo dają się zniszczyć bez większych problemów. Trzeba by się na jakąś bitewkę umówić
Ja planuję do swojej piechoty w PMC2640 dołożyć pojazdy w postaci Mechów, na razie mam niesklejonego Gruntz Imperatora, ale postaram się odrobić zaległości w tym zakresie (gdyby ktoś chciał podobnego, koleżka ma na zbyciu).
JAMA : figurki dla graczy i kolekcjonerów, masy i narzędzia do rzeźbienia, podstawki, akcesoria do makiet i dioram oraz inne różności modelarskie
- Vazhyl
- Appointé
- Posty: 48
- Rejestracja: czwartek, 20 listopada 2014, 22:30
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Re: PMC 2640
Brakowało mi snajpera w pelerynie kamuflującej, to przerobiłem golasa.
JAMA : figurki dla graczy i kolekcjonerów, masy i narzędzia do rzeźbienia, podstawki, akcesoria do makiet i dioram oraz inne różności modelarskie
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: PMC 2640
Na Delta Vector, IMHO jednym z najlepszych blogów o grach, pojawiła się recenzja PMC 2640: http://deltavector.blogspot.com/2015/04 ... eview.html
TheNode.pl – zapraszam!