PMC 2640: Hell on Echidna

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
MKG
Adjoint
Posty: 759
Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 6 times
Been thanked: 24 times

PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: MKG »

Mam przyjemność poinformować o dość zaawansowanych pracach nad "PMC 2640: Hell on Echidna" czyli wersją demonstracyjną gry połączoną z mini-rozszerzeniem.

Hell on Echidna będzie zawierało:
- zasady podstawowe (bez uproszczeń: przycięte jedynie o niewykorzystywane fragmenty)
- listę kilkunastu jednostek (w tym 2 lub 3 nowe) i wymagane do nich zasady specjalne
- unikalny generator terenu (post-apocalyptic world)
- jeden, prosty scenariusz (nowy, napisany specjalnie na potrzeby rozszerzenia)
- krótki opis Echidny
- malutki dodatek do kampanii: będzie to albo unikalny Battle honour albo doktryna, które można uzyskać dla swojej firmy

Obrazek

Przewidywalny termin zakończenie prac: styczeń 2014 (może ulec zmianie, zależnie od testów)

Pozdrawiam,
Marcin
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: AWu »

Generator Terenu.. Sooo GW!

Ładuj!
Przeczytam zasady i się dowiem cośmy pokręcili :>
Awatar użytkownika
MKG
Adjoint
Posty: 759
Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 6 times
Been thanked: 24 times

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: MKG »

Śmiej się, śmiej... Te małe, śmieszne tabelki są niezwykle ważnym aspektem gry ukręcającym "samograje" skuteczniej niż jakiekolwiek dodatkowe ograniczenia, "compy" czy inne takie. 8-)
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: AWu »

A nie neguje.. kojarzą mi się z Epickiem - tam były listy do rożnych rodzajów planet w którejś edycji.
Po prostu nigdy nie używam i nie mam zamiaru zbytnio.

Lubię sensowny teren, a jeśli gra w nim nie działa, to problem gry a nie terenu :>

Strasznie dużo trzeba zresztą mieć tego w różnych odsłonach by działało, a u nas się z terenem nie przelewa :P
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: Sarmor »

MKG pisze:- unikalny generator terenu (post-apocalyptic world)
Czyżby Echidna była jedną z planet zniszczonych podczas wojen między korporacjami? :)
TheNode.pl – zapraszam!
Kadzik

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: Kadzik »

AWu pisze:Lubię sensowny teren, a jeśli gra w nim nie działa, to problem gry a nie terenu :>
AWu maruda :P
Jak lubisz fajny teren i masz graczy, którzy będą na nim grać to fajnie. Są jednak środowiska, które prędzej zabiją się niż będą grali na rozstawionym przez gracza stole, który daje mu "niezdrową przewagę" :P Zdecydowanie lepiej przyjmą takie osobniki teren wygenerowany kostkowo, nawet dużo mniej dla nich korzystny :P
Awatar użytkownika
MKG
Adjoint
Posty: 759
Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 6 times
Been thanked: 24 times

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: MKG »

Sarmor pisze:Czyżby Echidna była jedną z planet zniszczonych podczas wojen między korporacjami? :)
Księżycem dokładniej. Niby nic ciekawego, ale przed nuklearnym holokaustem ważne centrum badań nad polem grawitacyjnym z rozsianymi laboratoriami, z których część podziemnych mogła przetrwać wraz z bankami danych. Problem tylko że Echidna to obecnie niefajne miejsce :)
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: AWu »

Kadzik pisze: Są jednak środowiska, które prędzej zabiją się niż będą grali na rozstawionym przez gracza stole, który daje mu "niezdrową przewagę" :P
Hej nie obmawiaj GRZ.. chłopak się stara :>
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: GRZ »

Ostatni raz grałem na losowanym terenie jak Sarmor skakał z kosmosu na moje pozycje (przy testowaniu PMC właśnie). Po wylosowaniu terenu powiedziałem mu żeby dorzucił przynajmniej 2 lasy żeby mógł się przede mną chować bo to patelnia z 2 twierdzami była. :P
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: Sarmor »

Ano, te generatory mają trochę za mało terenów, względnie wycinki planszy, dla jakich wykonujemy rzuty, są za duże.
TheNode.pl – zapraszam!
Awatar użytkownika
just28mm
Adjudant-Major
Posty: 341
Rejestracja: środa, 4 kwietnia 2012, 12:01

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: just28mm »

Nuklearny holokaust.. brzmi miodnie.
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: Sarmor »

Jest wpisany we fluff PMC - w pewnym momencie korporacje postanowiły same interweniować w wolny rynek. ;)
TheNode.pl – zapraszam!
Awatar użytkownika
MKG
Adjoint
Posty: 759
Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 6 times
Been thanked: 24 times

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: MKG »

Sarmor pisze:Ano, te generatory mają trochę za mało terenów, względnie wycinki planszy, dla jakich wykonujemy rzuty, są za duże.
Ekhm... sprawdź dobrze i generatory terenu w finalnej wersji książki (nie w becie). Były dość mocno testowane i w większości przypadków pozwalają, przy takowej woli graczy, na zastawienie stołu jak na wigilię (wiadomo, że świat industrialny czy leśny będzie oferował większe zagęszczenie terenów niż pustynny/arktyczny). Ale tak naprawdę ich rola jest inna: sposób generowania terenów oraz losowe strony i scenariusze powodują, że nie da rady ustawić terenu pod siebie.
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: Sarmor »

Liczby faktycznie podskoczyły, ale nadal dzielimy planszę na sektory 2'x2'. Przy stosowaniu maksymalnej liczby podanej w tabelce będzie to wyglądać nieźle, jednak przy minimalnej gorzej (chyba że te tereny są wielkie).
Zrobię sobie zapas terenów i sprawdzi się w praktyce. ;)
TheNode.pl – zapraszam!
Awatar użytkownika
MKG
Adjoint
Posty: 759
Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
Lokalizacja: Lublin
Has thanked: 6 times
Been thanked: 24 times

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

Post autor: MKG »

Projekt ma kilkudniowe opóźnienie z powodu siły wyższej :)
Wstępny, realny termin to między 10 a 20 lutym.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy sci-fi i fantasy”