PMC 2640: Hell on Echidna
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
PMC 2640: Hell on Echidna
Mam przyjemność poinformować o dość zaawansowanych pracach nad "PMC 2640: Hell on Echidna" czyli wersją demonstracyjną gry połączoną z mini-rozszerzeniem.
Hell on Echidna będzie zawierało:
- zasady podstawowe (bez uproszczeń: przycięte jedynie o niewykorzystywane fragmenty)
- listę kilkunastu jednostek (w tym 2 lub 3 nowe) i wymagane do nich zasady specjalne
- unikalny generator terenu (post-apocalyptic world)
- jeden, prosty scenariusz (nowy, napisany specjalnie na potrzeby rozszerzenia)
- krótki opis Echidny
- malutki dodatek do kampanii: będzie to albo unikalny Battle honour albo doktryna, które można uzyskać dla swojej firmy
Przewidywalny termin zakończenie prac: styczeń 2014 (może ulec zmianie, zależnie od testów)
Pozdrawiam,
Marcin
Hell on Echidna będzie zawierało:
- zasady podstawowe (bez uproszczeń: przycięte jedynie o niewykorzystywane fragmenty)
- listę kilkunastu jednostek (w tym 2 lub 3 nowe) i wymagane do nich zasady specjalne
- unikalny generator terenu (post-apocalyptic world)
- jeden, prosty scenariusz (nowy, napisany specjalnie na potrzeby rozszerzenia)
- krótki opis Echidny
- malutki dodatek do kampanii: będzie to albo unikalny Battle honour albo doktryna, które można uzyskać dla swojej firmy
Przewidywalny termin zakończenie prac: styczeń 2014 (może ulec zmianie, zależnie od testów)
Pozdrawiam,
Marcin
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
Generator Terenu.. Sooo GW!
Ładuj!
Przeczytam zasady i się dowiem cośmy pokręcili :>
Ładuj!
Przeczytam zasady i się dowiem cośmy pokręcili :>
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
Śmiej się, śmiej... Te małe, śmieszne tabelki są niezwykle ważnym aspektem gry ukręcającym "samograje" skuteczniej niż jakiekolwiek dodatkowe ograniczenia, "compy" czy inne takie.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
A nie neguje.. kojarzą mi się z Epickiem - tam były listy do rożnych rodzajów planet w którejś edycji.
Po prostu nigdy nie używam i nie mam zamiaru zbytnio.
Lubię sensowny teren, a jeśli gra w nim nie działa, to problem gry a nie terenu :>
Strasznie dużo trzeba zresztą mieć tego w różnych odsłonach by działało, a u nas się z terenem nie przelewa
Po prostu nigdy nie używam i nie mam zamiaru zbytnio.
Lubię sensowny teren, a jeśli gra w nim nie działa, to problem gry a nie terenu :>
Strasznie dużo trzeba zresztą mieć tego w różnych odsłonach by działało, a u nas się z terenem nie przelewa
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
Czyżby Echidna była jedną z planet zniszczonych podczas wojen między korporacjami?MKG pisze:- unikalny generator terenu (post-apocalyptic world)
TheNode.pl – zapraszam!
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
AWu marudaAWu pisze:Lubię sensowny teren, a jeśli gra w nim nie działa, to problem gry a nie terenu :>
Jak lubisz fajny teren i masz graczy, którzy będą na nim grać to fajnie. Są jednak środowiska, które prędzej zabiją się niż będą grali na rozstawionym przez gracza stole, który daje mu "niezdrową przewagę" Zdecydowanie lepiej przyjmą takie osobniki teren wygenerowany kostkowo, nawet dużo mniej dla nich korzystny
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
Księżycem dokładniej. Niby nic ciekawego, ale przed nuklearnym holokaustem ważne centrum badań nad polem grawitacyjnym z rozsianymi laboratoriami, z których część podziemnych mogła przetrwać wraz z bankami danych. Problem tylko że Echidna to obecnie niefajne miejsceSarmor pisze:Czyżby Echidna była jedną z planet zniszczonych podczas wojen między korporacjami?
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
Hej nie obmawiaj GRZ.. chłopak się stara :>Kadzik pisze: Są jednak środowiska, które prędzej zabiją się niż będą grali na rozstawionym przez gracza stole, który daje mu "niezdrową przewagę"
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
Ostatni raz grałem na losowanym terenie jak Sarmor skakał z kosmosu na moje pozycje (przy testowaniu PMC właśnie). Po wylosowaniu terenu powiedziałem mu żeby dorzucił przynajmniej 2 lasy żeby mógł się przede mną chować bo to patelnia z 2 twierdzami była.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
Ano, te generatory mają trochę za mało terenów, względnie wycinki planszy, dla jakich wykonujemy rzuty, są za duże.
TheNode.pl – zapraszam!
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
Jest wpisany we fluff PMC - w pewnym momencie korporacje postanowiły same interweniować w wolny rynek.
TheNode.pl – zapraszam!
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
Ekhm... sprawdź dobrze i generatory terenu w finalnej wersji książki (nie w becie). Były dość mocno testowane i w większości przypadków pozwalają, przy takowej woli graczy, na zastawienie stołu jak na wigilię (wiadomo, że świat industrialny czy leśny będzie oferował większe zagęszczenie terenów niż pustynny/arktyczny). Ale tak naprawdę ich rola jest inna: sposób generowania terenów oraz losowe strony i scenariusze powodują, że nie da rady ustawić terenu pod siebie.Sarmor pisze:Ano, te generatory mają trochę za mało terenów, względnie wycinki planszy, dla jakich wykonujemy rzuty, są za duże.
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
Liczby faktycznie podskoczyły, ale nadal dzielimy planszę na sektory 2'x2'. Przy stosowaniu maksymalnej liczby podanej w tabelce będzie to wyglądać nieźle, jednak przy minimalnej gorzej (chyba że te tereny są wielkie).
Zrobię sobie zapas terenów i sprawdzi się w praktyce.
Zrobię sobie zapas terenów i sprawdzi się w praktyce.
TheNode.pl – zapraszam!
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: PMC 2640: Hell on Echidna
Projekt ma kilkudniowe opóźnienie z powodu siły wyższej
Wstępny, realny termin to między 10 a 20 lutym.
Wstępny, realny termin to między 10 a 20 lutym.