SL i ASL są legendą wśród graczy, choćby temu, że są dziś mało dostępne.
Wiem też, że sporo osób jest zainteresowanych grą tego typu to jest na szczeblu drużyny lub podobnym i o II wojnie.
Myślicie, że coś takiego zainteresowałoby szersze grono graczy
Bo jest na kompie taka gra Close Combat i inne podobne. W sumie dziś zaspokajają one zapotrzebowanie na tego typu gry.
Temat zakładam dla wszystkich zainteresowanych tego typu sprawami .
Nowa gra na szczeblu drużyny o II WS
- Raleen
- Colonel Général
- Posty: 43397
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3970 times
- Been thanked: 2528 times
- Kontakt:
- Wojpajek
- Captain
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 15:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 1 time
Ja jestem zainteresowany
Uważam że gra powinna w pewnym sensie łączyć się z tym czemu jest poświęcona Tj. jeśli walki piechoty były dynamiczne to to się musi przekładać na szybkość gry-> uproszczenie.
Dobrym przykłądem jest CC- jest szybki i dynamiczny. Natomiast CM choć szczegółowy to wlecze jest jak ślimak
Ja bym proponował narazie zająć się samą piechotą.
Myślę że powinno się skupić jedynie nad samym efektem czegoś a także nad samą czynnością.
Myślę tu np. o transporcie sprzętu- ot taki drobiazg a jednak. O ile w podstawce mamy tych broni "nie za wiele"to w ASL jest tego cała masa. NIe wiem czy w IIWŚ tworzono specjalne sekcje np. karabinów maszynowych, czy też jak w SL ckm mogła mieć każda drużyna, ale ja bym chyba urpościł to i bym przypisywał bronie wsparcia konretnym oddziałom, bez możliwości przenoszenia i bawienia się w liczenie punktów transportu... Tyle na razie z mojej storny po prawie rocznych rozmyślaniach o grze
Uważam że gra powinna w pewnym sensie łączyć się z tym czemu jest poświęcona Tj. jeśli walki piechoty były dynamiczne to to się musi przekładać na szybkość gry-> uproszczenie.
Dobrym przykłądem jest CC- jest szybki i dynamiczny. Natomiast CM choć szczegółowy to wlecze jest jak ślimak
Ja bym proponował narazie zająć się samą piechotą.
Myślę że powinno się skupić jedynie nad samym efektem czegoś a także nad samą czynnością.
Myślę tu np. o transporcie sprzętu- ot taki drobiazg a jednak. O ile w podstawce mamy tych broni "nie za wiele"to w ASL jest tego cała masa. NIe wiem czy w IIWŚ tworzono specjalne sekcje np. karabinów maszynowych, czy też jak w SL ckm mogła mieć każda drużyna, ale ja bym chyba urpościł to i bym przypisywał bronie wsparcia konretnym oddziałom, bez możliwości przenoszenia i bawienia się w liczenie punktów transportu... Tyle na razie z mojej storny po prawie rocznych rozmyślaniach o grze
- Grohmann
- Starosta
- Posty: 898
- Rejestracja: środa, 4 stycznia 2006, 22:39
- Lokalizacja: Szczecin
- Been thanked: 2 times
Co do gry:
To wydaje mi się, że jest prawdopodobnie niemożliwąscią zrobić to tak aby było szybkie, proste, grywalne i jednoczesnie zgodne z realiami.
CC jest dynamiczny bo wszystko załatwia komputer, wszystkie obliczenia itd.
Pluton chyba też miał w zamiarze być taką grą, szybką i dynamiczną , czy tak do ońca to się udało to nie wiem niektorzy twierdza ze tak.
W takiej skali to chyba musialoby byc cos podobnego do Wielkich Bitew -mam na mysli skomplikowanie przepisow- bo jesli do b35 to na pewno nie bedzie szybkie
To wydaje mi się, że jest prawdopodobnie niemożliwąscią zrobić to tak aby było szybkie, proste, grywalne i jednoczesnie zgodne z realiami.
CC jest dynamiczny bo wszystko załatwia komputer, wszystkie obliczenia itd.
Pluton chyba też miał w zamiarze być taką grą, szybką i dynamiczną , czy tak do ońca to się udało to nie wiem niektorzy twierdza ze tak.
W takiej skali to chyba musialoby byc cos podobnego do Wielkich Bitew -mam na mysli skomplikowanie przepisow- bo jesli do b35 to na pewno nie bedzie szybkie
- Wojpajek
- Captain
- Posty: 934
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 15:59
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 1 time
I tu jest błąd http://www.shrapnelgames.com/downloads/ ... adDemo.zip
Polecam demo tej gry do druku- szybki i banalnie proste, rezygnacja z kilku szczegółów i po sprawie. Dodam jeszcze że na podstawie tej gry powstała gra o IIWŚ pt."Lock 'N Load: Band of Heroes"
http://www.boardgamegeek.com/game/18460
Popatrzcie na to i powiedzcie że jest cudne
Polecam demo tej gry do druku- szybki i banalnie proste, rezygnacja z kilku szczegółów i po sprawie. Dodam jeszcze że na podstawie tej gry powstała gra o IIWŚ pt."Lock 'N Load: Band of Heroes"
http://www.boardgamegeek.com/game/18460
Popatrzcie na to i powiedzcie że jest cudne
- kru
- Caporal
- Posty: 61
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 19:17
- Lokalizacja: City of Discovery - Dundee
- Kontakt:
Gra jest nie tyle cudna, ale cholernie grywalna.
Glówny nacisk polozono raczej nie na szczególy walki, ale na odwierciedlenie poczucia bycia w boju. Zupelnie jakby sie tam bylo w filmie "Kompania Braci".
Zajrzyjcie tutaj:
http://www.locknloadgame.com/
Mozna sciagnac darmwe demo, wydrukowac sobie i grac. Mnie sie bardzo podoba. Zdecydowany klin w ASL, gdzie wydawalo by sie ze nie mozna niczego lepszego stworzyc niz ASL, tym razem bede polemizowal.
Gra Band of Heroes ma najlepsza jak do tej pory oprawe graficzna jaka widzialem w grach strategicznych. Niby to nie jest najwazniejsze ale przynajmniej widac profesjonalizm i czlowiek wie za co placi.
Zasady tez b. dobre, ciekawy sposób odzwierciedlenia walki nie mozna pomylic z ASL. Brawo dla Mark H. Waters'a i calej reszty.
Wlasnie sie dowiedzialem ze MatrixGames zostalo dwukrotnie nominowane do Origins Award, i jedna jest wlasnie za Band of Brothers. Druga za World at War naszego starego znanego Gary'ego Grisby.
Glówny nacisk polozono raczej nie na szczególy walki, ale na odwierciedlenie poczucia bycia w boju. Zupelnie jakby sie tam bylo w filmie "Kompania Braci".
Zajrzyjcie tutaj:
http://www.locknloadgame.com/
Mozna sciagnac darmwe demo, wydrukowac sobie i grac. Mnie sie bardzo podoba. Zdecydowany klin w ASL, gdzie wydawalo by sie ze nie mozna niczego lepszego stworzyc niz ASL, tym razem bede polemizowal.
Gra Band of Heroes ma najlepsza jak do tej pory oprawe graficzna jaka widzialem w grach strategicznych. Niby to nie jest najwazniejsze ale przynajmniej widac profesjonalizm i czlowiek wie za co placi.
Zasady tez b. dobre, ciekawy sposób odzwierciedlenia walki nie mozna pomylic z ASL. Brawo dla Mark H. Waters'a i calej reszty.
Wlasnie sie dowiedzialem ze MatrixGames zostalo dwukrotnie nominowane do Origins Award, i jedna jest wlasnie za Band of Brothers. Druga za World at War naszego starego znanego Gary'ego Grisby.