Strona 1 z 2

PMC 2640: Hell on Echidna

: piątek, 27 grudnia 2013, 11:41
autor: MKG
Mam przyjemność poinformować o dość zaawansowanych pracach nad "PMC 2640: Hell on Echidna" czyli wersją demonstracyjną gry połączoną z mini-rozszerzeniem.

Hell on Echidna będzie zawierało:
- zasady podstawowe (bez uproszczeń: przycięte jedynie o niewykorzystywane fragmenty)
- listę kilkunastu jednostek (w tym 2 lub 3 nowe) i wymagane do nich zasady specjalne
- unikalny generator terenu (post-apocalyptic world)
- jeden, prosty scenariusz (nowy, napisany specjalnie na potrzeby rozszerzenia)
- krótki opis Echidny
- malutki dodatek do kampanii: będzie to albo unikalny Battle honour albo doktryna, które można uzyskać dla swojej firmy

Obrazek

Przewidywalny termin zakończenie prac: styczeń 2014 (może ulec zmianie, zależnie od testów)

Pozdrawiam,
Marcin

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: piątek, 27 grudnia 2013, 11:57
autor: AWu
Generator Terenu.. Sooo GW!

Ładuj!
Przeczytam zasady i się dowiem cośmy pokręcili :>

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: piątek, 27 grudnia 2013, 12:04
autor: MKG
Śmiej się, śmiej... Te małe, śmieszne tabelki są niezwykle ważnym aspektem gry ukręcającym "samograje" skuteczniej niż jakiekolwiek dodatkowe ograniczenia, "compy" czy inne takie. 8-)

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: piątek, 27 grudnia 2013, 12:28
autor: AWu
A nie neguje.. kojarzą mi się z Epickiem - tam były listy do rożnych rodzajów planet w którejś edycji.
Po prostu nigdy nie używam i nie mam zamiaru zbytnio.

Lubię sensowny teren, a jeśli gra w nim nie działa, to problem gry a nie terenu :>

Strasznie dużo trzeba zresztą mieć tego w różnych odsłonach by działało, a u nas się z terenem nie przelewa :P

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: piątek, 27 grudnia 2013, 13:18
autor: Sarmor
MKG pisze:- unikalny generator terenu (post-apocalyptic world)
Czyżby Echidna była jedną z planet zniszczonych podczas wojen między korporacjami? :)

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: piątek, 27 grudnia 2013, 13:39
autor: Kadzik
AWu pisze:Lubię sensowny teren, a jeśli gra w nim nie działa, to problem gry a nie terenu :>
AWu maruda :P
Jak lubisz fajny teren i masz graczy, którzy będą na nim grać to fajnie. Są jednak środowiska, które prędzej zabiją się niż będą grali na rozstawionym przez gracza stole, który daje mu "niezdrową przewagę" :P Zdecydowanie lepiej przyjmą takie osobniki teren wygenerowany kostkowo, nawet dużo mniej dla nich korzystny :P

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: piątek, 27 grudnia 2013, 14:13
autor: MKG
Sarmor pisze:Czyżby Echidna była jedną z planet zniszczonych podczas wojen między korporacjami? :)
Księżycem dokładniej. Niby nic ciekawego, ale przed nuklearnym holokaustem ważne centrum badań nad polem grawitacyjnym z rozsianymi laboratoriami, z których część podziemnych mogła przetrwać wraz z bankami danych. Problem tylko że Echidna to obecnie niefajne miejsce :)

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: piątek, 27 grudnia 2013, 18:12
autor: AWu
Kadzik pisze: Są jednak środowiska, które prędzej zabiją się niż będą grali na rozstawionym przez gracza stole, który daje mu "niezdrową przewagę" :P
Hej nie obmawiaj GRZ.. chłopak się stara :>

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: piątek, 27 grudnia 2013, 22:35
autor: GRZ
Ostatni raz grałem na losowanym terenie jak Sarmor skakał z kosmosu na moje pozycje (przy testowaniu PMC właśnie). Po wylosowaniu terenu powiedziałem mu żeby dorzucił przynajmniej 2 lasy żeby mógł się przede mną chować bo to patelnia z 2 twierdzami była. :P

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: piątek, 27 grudnia 2013, 22:40
autor: Sarmor
Ano, te generatory mają trochę za mało terenów, względnie wycinki planszy, dla jakich wykonujemy rzuty, są za duże.

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: piątek, 27 grudnia 2013, 23:33
autor: just28mm
Nuklearny holokaust.. brzmi miodnie.

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: sobota, 28 grudnia 2013, 00:08
autor: Sarmor
Jest wpisany we fluff PMC - w pewnym momencie korporacje postanowiły same interweniować w wolny rynek. ;)

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: wtorek, 31 grudnia 2013, 10:04
autor: MKG
Sarmor pisze:Ano, te generatory mają trochę za mało terenów, względnie wycinki planszy, dla jakich wykonujemy rzuty, są za duże.
Ekhm... sprawdź dobrze i generatory terenu w finalnej wersji książki (nie w becie). Były dość mocno testowane i w większości przypadków pozwalają, przy takowej woli graczy, na zastawienie stołu jak na wigilię (wiadomo, że świat industrialny czy leśny będzie oferował większe zagęszczenie terenów niż pustynny/arktyczny). Ale tak naprawdę ich rola jest inna: sposób generowania terenów oraz losowe strony i scenariusze powodują, że nie da rady ustawić terenu pod siebie.

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: wtorek, 31 grudnia 2013, 10:39
autor: Sarmor
Liczby faktycznie podskoczyły, ale nadal dzielimy planszę na sektory 2'x2'. Przy stosowaniu maksymalnej liczby podanej w tabelce będzie to wyglądać nieźle, jednak przy minimalnej gorzej (chyba że te tereny są wielkie).
Zrobię sobie zapas terenów i sprawdzi się w praktyce. ;)

Re: PMC 2640: Hell on Echidna

: sobota, 1 lutego 2014, 08:43
autor: MKG
Projekt ma kilkudniowe opóźnienie z powodu siły wyższej :)
Wstępny, realny termin to między 10 a 20 lutym.