Ja zauważyłem. Można na ten przykład dużo szybciej rozwinąć ludność jeśli wybierze się odpowiednie bonusy żywnościowe i ma się odpowiednie "surowce" na starcie. Można też sporo kasy zarobić z dziesięciny na przykład. To jeszcze nie jest jakieś super genialne odwzorowanie, ale jednak jakieś jest.Jednych rzeczy nie lubię, (owa religia na ten przykład, jakieś bonusy są, ale wielkiego wpływu na grę nie zauważyłem
AI Sąsiad ostatnio mnie mocno zaskoczył bo do stolicy mojej religii wrzucił mi własnego proroka i nagle z miasta gdzie było 11 moich wyznawców i 1 jego, zrobiło się miasto z przewagą wyznawców jego religii. I co ciekawe okazało się, że budując misjonarzy, buduje misjonarzy jego, a nie własnej religii - co zauważyłem dopiero gdy próbowałem odrobić straty w swoim mieście - okazało się, że dorabiam wyznawców wrażej religii Dodatkowo utraciłem wszelkie bonusowe punkty religii z pustyń, więc tym posunięciem całkowicie zblokował moją przewagę religijną ... no i dziesięcina przestała tak żwawo płynąć.
Ja chciałbym większego wpływu religii w kolejnych odsłonach.