Men of War: Assault Squad 2

Oczywiście najbardziej lubimy strategie i gry historyczne.
Awatar użytkownika
Miras
Sergent
Posty: 133
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2014, 16:00
Been thanked: 1 time

Re: MoW:AS2 (specjalnie dla AWu i innych zgredów skrót)

Post autor: Miras »

W której bo piszecie raz o MoW a raz o Soldiers ? Ale nawet jeśli tak jest to bardzo dobrze szkoda tylko że twórcy gry nie są konsekwentni i z jednej strony starają się o takie szczegóły a z drugiej walą paski życia nad żołnierzami.
Awatar użytkownika
Telamon
Maréchal d'Empire
Posty: 6920
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 697 times
Been thanked: 404 times
Kontakt:

Re: MoW:AS2 (specjalnie dla AWu i innych zgredów skrót)

Post autor: Telamon »

Soldiers to pierwsza gra z rodziny, MoW:AS2 ostatnia. Wszystkie z niej to mają.
Paski już tłumaczyłem. Nie mają wielkiego znaczenia - jedna kula to najczęściej śmierć. Dlatego trzeba grać ostrożnie i korzystać z osłon (i liczyć na zeza przeciwnika).
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: MoW:AS2 (specjalnie dla AWu i innych zgredów skrót)

Post autor: GRZ »

@Telamon
Ktoś po prostu ma swoją ulubioną grę i wszystko inne jest be. Będzie spinał poślady tak mocno że mu żyłka pęknie ale nadal będzie hejtował zamiast grać w swoją grę. Może jest to spowodowane niepewnością w wyższość swojej zabawy, albo niechęcią do jakichkolwiek zmian. W każdy bądź razie podziwiam taka możliwość ignorowania rzeczywistości w celu obrony własnych poglądów.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MoW:AS2 (specjalnie dla AWu i innych zgredów skrót)

Post autor: AWu »

Mozliwe, ale mozliwe, że twoja zaczepką w tytule wątku.. chyba ze to pisały twoje napięte poślady :lol:
Awatar użytkownika
Jarek
Général en Chef
Posty: 4621
Rejestracja: środa, 7 lutego 2007, 10:48
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Has thanked: 9 times
Been thanked: 85 times

Re: MoW:AS2 (specjalnie dla AWu i innych zgredów skrót)

Post autor: Jarek »

GRZ pisze:To nie jest nowy temat, prawo nie działa wstecz. :P
Dodatkowo czemu tylko do mnie się &^&*^*? Inne tematy zostawiając z skrótami?
Rasiści.


;)
W moim wieku robię się bardziej wrażliwy na słowa "stary" i "zgred", więc tym bardziej podpadłeś.

;)
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Men of War: Assault Squad 2

Post autor: GRZ »

W tytule było tylko słowo "zgred". Szczęśliwego następnego obrotu wokół słońca.

;)

Na poważnie, następne tematy będą bez skrótów. Powiedzmy że jest to moje postanowienie noworoczne.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
Jarek
Général en Chef
Posty: 4621
Rejestracja: środa, 7 lutego 2007, 10:48
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Has thanked: 9 times
Been thanked: 85 times

Re: Men of War: Assault Squad 2

Post autor: Jarek »

Nie spotkałem "młodego zgreda" jeszcze ;)
Ale ok, masz odpuszczone :D
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3211
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

Re: Men of War: Assault Squad 2

Post autor: WarHammster »

Miras czy grając w bitewniaki też liczysz kąty, ciśnienie i prędkość wiatru? Żadna gra PC nie jest i nie będzie realistyczna, nawet symulator.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Awatar użytkownika
Miras
Sergent
Posty: 133
Rejestracja: wtorek, 15 lipca 2014, 16:00
Been thanked: 1 time

Re: MoW:AS2 (specjalnie dla AWu i innych zgredów skrót)

Post autor: Miras »

GRZ pisze:@Telamon
Ktoś po prostu ma swoją ulubioną grę i wszystko inne jest be. Będzie spinał poślady tak mocno że mu żyłka pęknie ale nadal będzie hejtował zamiast grać w swoją grę. Może jest to spowodowane niepewnością w wyższość swojej zabawy, albo niechęcią do jakichkolwiek zmian. W każdy bądź razie podziwiam taka możliwość ignorowania rzeczywistości w celu obrony własnych poglądów.
To samo mogę powiedzieć o Tobie. Przedstawiam Ci konkretne fakty dotyczące innego bardziej realistycznego podejścia twórców do tematyki II WŚ ale Ty ignorujesz je nadal uważając że to co widzisz w MoW jest lepsze. Przy takim podejściu dalsza dyskusja nie ma sensu.


WarHammster --- Nie gram w bitewniaki. Ale lepiej się czuję grając np w Armę 3 niż w Battlefield 4 i w Combat Mission niż w MoW. Nie oczekuję od gry aby była hiper realistyczna bo wówczas już nie będzie grą. Wystarczy aby zachowała balans pomiędzy realizmem a grywalnością.
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Men of War: Assault Squad 2

Post autor: GRZ »

Ale czy ja gdzieś twierdzę że w CM czołgi mają paski życia? Nie, bo to by było głupie.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3211
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

Re: Men of War: Assault Squad 2

Post autor: WarHammster »

Z tych o których piszesz realistyczne grałem tylko w OF:DR. Gra wgniotła mnie w fotel na całe dnie. Jeśli chodzi o serie Battlefield to ta gra zdecydowanie jest u mnie na ostatnim miejscu. Tu wolałbym już sobie zagrać w starego poczciwego MoH'a lub Bad Company 1 (chociaż można się pośmiać).
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Aarfy
Caporal
Posty: 59
Rejestracja: czwartek, 8 lutego 2007, 02:11

Re: Men of War: Assault Squad 2

Post autor: Aarfy »

Generalnie każdy gra w co mu się podoba.

Oczywiście każda gra czy to komputerowa czy figurkowa na stole ma swoje założenia (wynikające min. z punktu widzenia autorów na dane zagadnienia) i uproszczenia - czy jest to W40k (duże uproszczenia :)) czy aspirujące do realnego pola walki FoF czy Battlegroup Kursk. I rzeczywistości nikt nigdy prawdziwej sytuacji w 100% nie odtworzy - taka natura tego świata:)

Z tych komputerowych wojennych RTS-ów grałem tylko w CoH w sumie, ale wg mnie to jest po prostu C&C w innej szacie :)

Owszem jest tam kilka pseudo elementów prawdziwej strategii, np. pinned infantry, ale generalnie denerwowały mnie tam te paski życia piechoty czy czołgów (niby strzał w tył zabiera więcej niż w przód i robi różnicę czy strzela tygrys do shermana czy na odwrót, ale wciąż są to paski), medycy jak gdyby nic odnawiający paski życia zmasakrowanej piechoty, typowo rts-owy FoW czy brak czegoś takiego jak morale, o łączności nie wspominając.

CC też nie był idealny (np. fatalne AI w częściach od IV w wzwyż), ale kroczył bliżej tego realizmu pola walki.

Oczywiście nie mówię, że RTS-y są złe, ale nie lubię ściemy i grając w RTS wolę siedzieć przy np. Dawn of War (silnik dla CoH) nie marudząc, że Orki mają paski życia:)

A w ogóle a propos gier video w ogóle to super był np. też R6 Rogue Spear, no ale takich gier to już daawno nie robią...:)

OpFlashpoint też był super, ale np. mój kolega zatwardziały fan symulatorów lotu narzekał tam na prostacki element sterowania maszynami latającymi :)
"Czy oni wierzą w tego samego Boga co my?'
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Men of War: Assault Squad 2

Post autor: GRZ »

"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
Telamon
Maréchal d'Empire
Posty: 6920
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 697 times
Been thanked: 404 times
Kontakt:

Re: Men of War: Assault Squad 2

Post autor: Telamon »

Awatar użytkownika
Telamon
Maréchal d'Empire
Posty: 6920
Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
Has thanked: 697 times
Been thanked: 404 times
Kontakt:

Re: Men of War: Assault Squad 2

Post autor: Telamon »

Pograłem ostatnio w MoW:AS oraz MoW:AS2.
Jestem niestety zawiedziony z kierunku jaki obrało studio. Bardzo przyjemną choć czasami schematyczną grę taktyczną, spadkobiercę serii Commandos zmienili w bardziej realistyczną wersję Company of Heroes.

Nadal mamy ten drobny realizm pola walki, źle rozstawienie ludzie giną szybko, danie się złapać w otwartym polu ckmowi jest równoznaczne z samobójstwem drużyny itd. Podstawa została zachowana, zmieniła się natomiast zupełnie konstrukcja misji. Kiedyś traktowały o jakiejś bitwie, epizodzie wojennym, podchodach zwiadowców za linią wroga. Było fajnie Tygrysem Wittmana zmasakrować nieco brytyjskich czołgów lub radzieckimi marynarzami zdobywać rumuńskie okopy.

Teraz wszystko podporządkowano trybowi multi, bitwy to zdobywanie i utrzymywanie punktów na mapie. Żadnej fabuły, ograniczenia jednostek - te za zdobyczne punkty zasobów wzywamy wraz z postępem gry. Ciekawi mnie czy dołączony edytor mógłby posłużyć do w miarę prostego i szybkiego stworzenia kilku klasycznych misji...

Natomiast plusem jest dużo modów jakie wychodzi do gry (np. Star Warsy i AWI). Jest też GSM dodający kilka mniejszych bądź pokonanych krajów jak Francja, Polska, Rumunia, Węgry. Tylko balans niedopracowany bo aż nie mogę oczom uwierzyć gdy Ha-Go od czoła z dalszej odległości rozbija H39.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Gry komputerowe”