Wygląda całkiem całkiem. Grał już ktoś?
https://www.gry-online.pl/gry/field-of- ... res/z455b8
Jednak zmieniam zdanie, że to fajna gra. Ech, you cant play battles yourself. Watch out before you buy cause you need to buy a second game if you dont have field of glory 2, in order to play the battles. Thank god i had it, and now to play a battle i need to save (ok it does it auto) and exit the first game, start the second one, play the battle, export it, exit the second one, restart the main game again , import battle result from the previous game ,and go on! So unless you are a psycho, Fields of glory empires has an auto resolve battle system.
Field of Glory: Empires
Field of Glory: Empires
Chętnie zagram online (Vassal itp.). Moje filmiki z gier PC kampanii mp(Europa Universalis 2):
http://youtu.be/mkga5VM5aY0
http://youtu.be/mkga5VM5aY0
-
- Capitaine-Adjudant-Major
- Posty: 998
- Rejestracja: poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 18:16
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 10 times
Re: Field of Glory: Empires
Hmmm... Poza Total Warem nie ma zbyt dużo gier w których mamy strategiczną warstwę i bitwy. W opisie brzmi jakby to była jakaś mega wada.
Re: Field of Glory: Empires
Chyba gość przesadził. Zawsze można rozegrać szybką bitwę w samej Field of Glory: Empires lub nawet zdać się na komputer tak samo jak jest w Total War.
- Malory
- Sous-lieutenant
- Posty: 425
- Rejestracja: poniedziałek, 19 marca 2018, 22:08
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Has thanked: 147 times
- Been thanked: 161 times
Re: Field of Glory: Empires
Mam i ogólnie moje zdanie jest takie: To przyjemna gra, ale nie materiał na grę do której się będzie powracało i jest raczej dla tych co posiadają FoG II.
Ogólnie system automatycznego rozgrywania bitew jest baaardzo losowy i czasem zdarza się ostro przerżnąć bitwę, którą w FoG II nie miałoby się jak przegrać praktycznie. Niby w odróżnieniu od Imperator: Rome jest dużo budowli pozwalających rozbudowywać imperium, ale nie posiadają one jakiś ciekawych modyfikatorów jak np. w Cywilizacjach. Tutaj to działa tak że zwykle budynek produkuje X jakiegoś zasobu strategicznego (kultura, złoto, infrastruktura) z zasobu lokalnego (np. papirusu, żelaza, lnu). Dyplomacja jak mało rozbudowana, ale sama gra jeśli już mamy FoG II potrafi tchnąć nowe życie w FoG'a bo w końcu mamy poczucie że nasze bitwy do czegoś prowadzą, że warto dbać o swoją armię i nie narażać się na zbytnie straty.
Jeśli chodzi o grand strategy od AGEOD w klimatach antyku to definitywnie bardziej poleciłby Alea Iacta Est. Więcej główkowania, więcej planowania, więcej możliwości, więcej smaczków historycznych, a wynik walki to w mniejszym stopniu kwestia tego kto ma więcej kafelków i lepiej rzuca kością tylko efekt tego że dobrze dobrało się jednostki, oszacowało teren i zadbało o zaopatrzenie.
Ogólnie system automatycznego rozgrywania bitew jest baaardzo losowy i czasem zdarza się ostro przerżnąć bitwę, którą w FoG II nie miałoby się jak przegrać praktycznie. Niby w odróżnieniu od Imperator: Rome jest dużo budowli pozwalających rozbudowywać imperium, ale nie posiadają one jakiś ciekawych modyfikatorów jak np. w Cywilizacjach. Tutaj to działa tak że zwykle budynek produkuje X jakiegoś zasobu strategicznego (kultura, złoto, infrastruktura) z zasobu lokalnego (np. papirusu, żelaza, lnu). Dyplomacja jak mało rozbudowana, ale sama gra jeśli już mamy FoG II potrafi tchnąć nowe życie w FoG'a bo w końcu mamy poczucie że nasze bitwy do czegoś prowadzą, że warto dbać o swoją armię i nie narażać się na zbytnie straty.
Jeśli chodzi o grand strategy od AGEOD w klimatach antyku to definitywnie bardziej poleciłby Alea Iacta Est. Więcej główkowania, więcej planowania, więcej możliwości, więcej smaczków historycznych, a wynik walki to w mniejszym stopniu kwestia tego kto ma więcej kafelków i lepiej rzuca kością tylko efekt tego że dobrze dobrało się jednostki, oszacowało teren i zadbało o zaopatrzenie.
“The saddest thing about any man is that he be ignorant, and the most exciting thing is that he knows.”
― Alfred the Great
― Alfred the Great