Panzer (GMT)

Planszowe gry historyczne (wojenne, strategiczne, ekonomiczne, symulacje konfliktów) dotyczące II wojny światowej.
Awatar użytkownika
yanoo
Sergent
Posty: 106
Rejestracja: poniedziałek, 6 czerwca 2011, 00:15
Has thanked: 1 time

Panzer (GMT)

Post autor: yanoo »

W P500 (Status: Made the Cut, Orders To Date: 567) wypatrzyłem pozycję o wiele mówiącym tytule Panzer.
Panzer is a game of conventional ground-oriented combat set during World War II. It is designed to test the tactical skills of two or more players.
Taktyczna, z nastawieniem na (co za niespodzianka) czołgi. Zapowiada się smaczne przeciwieństwo CC :P
Ktoś się przyglądał bliżej? Jestem jeszcze zielony w heksach i nawet nie wiem na co zwracać uwagę, żeby ocenić, czy warto zainwestować :)

Recenzja gry na Portalu Strategie:
http://portal.strategie.net.pl/index.ph ... Itemid=119

Recenzja dodatku Panzer: Advanced Rules i Expansion set No. 3 „Drive to the Rhine” na Portalu Strategie:
http://portal.strategie.net.pl/index.ph ... Itemid=119
Awatar użytkownika
waffel
Zauriad-praporszczik
Posty: 201
Rejestracja: czwartek, 9 sierpnia 2007, 16:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Panzer (GMT)

Post autor: waffel »

http://www.boardgamegeek.com/image/901649/panzer

Ten obrazek chyba bardzo wiele mówi o tym, jaka to gra dla fanów tematu lubiących się pławić w technicznych szczególikach pewnie pozycja obowiązkowa. Dla mnie raczej niekoniecznie.
Awatar użytkownika
Raleen
Colonel Général
Posty: 43348
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3922 times
Been thanked: 2493 times
Kontakt:

Re: Panzer (GMT)

Post autor: Raleen »

Fajnie wygląda :) Pytanie ile tych czołgów (i innego sprzętu) będzie jeździć po planszy i jak będą zaznaczane straty.

Samą taką tabelką bym się nie przerażał. Po prostu skuteczność ostrzału z rozbiciem na zasięgi i w zależności od typu celu.