renald pisze:Lambrso pisze:Da się grać poprwanie - wydrukuj erratę i trzymaj gdzieś pod ręką.
A skąd wziąć erratę?
Musze się zalogować na Forum na stronie
https://www.devil-pig-games.com
Wracając od wcześniejszych rozważań o natarciu , im dłużej czytam instrukcje – pkt.7 str 13 polska wersja – tym przestaje ją mniej rozumieć. Jakoś tam gramy, ale naprawdę mam kłopot ze zrozumieniem autora.
Poniżej zacytuje fragment – pkt.7 str 13:
Zwyciestwo atakujacego: cel otrzymuje trafienie.
• Piechota z symbolem : zostaje odwrócona na druga stronę.
Atakujacy konczy ruch na polu, które zajmował cel. Oprócz trafienia
jednostka musi wycofać sie na jedno z trzech pól nieprzylegających do
atakującego. Odwrót jest traktowany jak Ruch. Jeżeli jednostka nie może
sie wycofać, wtedy zostaje wyeliminowana, a jej żeton zdjęty z planszy.
Po pierwsze po przegranym Natarciu obrońca musi się wycofać o ile pól?
O jedno czy kilka? Bo jeśli o jedno to będzie zawsze po wycofaniu przylegał do jednostki atakującej.
Rysunek miał chyba pokazywać, że nie można wycofać się na pole znajdujące się w strefie kontroli innej jednostki przeciwnika tzn. że można wycofać się tylko na pola wolne od SK – nie można zbliżyć się /wejść do SK innych jednostek przeciwnika.
Drugie pytanie, przeglądajac grafiki żetonów z dodatków widzę transportery z dodatku 1 grenadierów pancernych z 1 SS
https://www.devil-pig-games.com/en/prod ... grenadier/
że są w malowaniu ambush używanym pod koniec 44 i w 45, czyli że są jakieś scenariusze (w Gazette) z końca 44 i 45?
Sprzedam francuski karabin z drugiej wojny światowej. Nie używany, raz rzucony na ziemię.