Po pobieżnym przestudiowaniu instrukcji zmieniam zdanie co do lekkości gry. To może być wymagający tytuł. Sama instrukcja ma 34 strony (wiem, że nie objętość jest ważna, ale może o czyms świadczyć) plus 60 stron scenariuszy.
Tak wygląda zawartość (zdjęcie z BGG)
A tak wygląda spis treści. Wklejam go, żeby pokazać zasób akcji jaki jest w grze zaimplementowany (np.: organizowanie ataku, rodzaj broni, komunikacja, transport, snajperzy, doświadczenie, promocje, misje nocne itd.)
1.0 Introduction 2
1.1 Concept 2
1.2 Components 2
2.0 Conducting A Mission 6
2.1 Choose A Campaign And Mission 7
2.2 Determine The Map Configuration 7
2.3 Task Organization 7
3.0 Sequence Of Play 8
3.1 Friendly Higher HQ Event Phase 8
3.2 Defensive Mission: Enem Activity Phase 8
3.3 Friendly Command Phase 9
3.4 Offensive Missions & Combat Patrols 9
3.5 Mutual Capture & Retreat Phase 9
3.6 Mutual Vehicle-airecraft Phase 9
3.7 Mutual Combat Phase 10
3.8 Clean Up Phase 10
4.0 Command & Control 11
4.1 Commands 11
4.2 Actions 11
4.3 Communcation 16
5.0 Movement & Terrain 18
5.1 Movement 18
5.2 Terrain 19
6.0 Infantry Combat 21
6.1 Combat Procedure 21
6.2 Weapon Types & Restrictions 21
6.3 Volume Of Fire (VOF) 22
6.4 Primary Direction Of Fire 23
6.5 Grenade Attacks 23
6.6 Concentrated Fire Attacks 24
6.7 Indirect Fire Missions 24
6.8 Ammunition 25
6.9 Combat Effects 25
7.0 Vehicles 26
7.1 Commands 26
7.2 Activating Vehicles 27
7.3 Movement 27
7.4 Transport 27
7.5 Vehicle Activation & Actions 29
7.6 Resolving At Combat 29
7.7 At Combat Results 29
8.0 Visiblity 30
8.1 Illumination 30
8.2 Night Observation 30
8.3 Smoke 31
9.0 The Enemy 31
9.1 Potential Combat 31
9.2 Generating Enemy Forces 31
9.3 Spotting 32
9.4 Enemy Activaty Checks 32
9.5 Mines, Booby Traps, & Claymores 33
9.6 Snipers 33
9.7 Leaders 33
9.8 Indirect Fire Spotters 33
9.9 Enemy Ammunition 33
9.10 Enemy Vehicles 33
10.0 Rallying, Reconstituting & Experience 33
10.1 Gaining Experience 33
10.2 Promoting Units 34
10.3 Replacements 34
10.4 Rotations 34
10.5 Multi-step Experience 34
11.0 Victory Conditions 34
11.1 Reattempting A Failed Mission 34
11.2 Relief For Cause 34