Rok 1920 - strona autora

..i inne gry Leguna.
Pan P
Sous-lieutenant
Posty: 384
Rejestracja: poniedziałek, 2 stycznia 2006, 15:06
Lokalizacja: Police

Rok 1920 - strona autora

Post autor: Pan P »

Prosze to jest strona poswiecona grze " Rok 1920 ". Mozna przeczytac recenzje, errate do przepisow, komentarz autora, a takze sciagnac plik do cyberboarda. Zapraszam

http://www.bankkadr.com.pl/jflis/r20/r20.htm
Awatar użytkownika
Karel W.F.M. Doorman
Admiraal van de Vloot
Posty: 10380
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 16:24
Lokalizacja: lichte kruiser HrMs "De Ruyter"
Has thanked: 2024 times
Been thanked: 2754 times

Post autor: Karel W.F.M. Doorman »

Recenzja jest bardzo złośliwa, tak jak gdyby Pan Góralski był alfą i omegą (a sam narobił byków).
Follow me!
Kontradmirał Karel Doorman do swoich podwładnych, Morze Jawajskie, 27 lutego 1942 roku.
Awatar użytkownika
Itagaki
Général de Brigade
Posty: 2011
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:42
Lokalizacja: Dublin
Been thanked: 2 times

Post autor: Itagaki »

post Gościa

http://www.bankkadr.com.pl/jflis/fs/stg.htm czy ta gra - "Stalingrad" naprawdę znajduje się w przygotowaniu? Czy po prostu strona jest dosyć stara?
Ostatnio zmieniony wtorek, 10 stycznia 2006, 21:35 przez Itagaki, łącznie zmieniany 1 raz.
Everyone sees that even a beautiful full moon starts to change its shape becoming smaller as the time passes. Even in our human lives things are as it is.
Takeda Harunobu
Awatar użytkownika
Itagaki
Général de Brigade
Posty: 2011
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:42
Lokalizacja: Dublin
Been thanked: 2 times

Post autor: Itagaki »

Myślę, że poprostu strona jest nieuaktualniana od dłuższego czasu - a przynajmniej ta zapowiedź. O ilę pamiętam, to już ze dwa lata temu była ta informacja.
Trochę coś jak z 'Berezyną' czy 'Falaise' Dragona dobrych parę lat temu Cool
Everyone sees that even a beautiful full moon starts to change its shape becoming smaller as the time passes. Even in our human lives things are as it is.
Takeda Harunobu
Awatar użytkownika
Grohmann
Starosta
Posty: 898
Rejestracja: środa, 4 stycznia 2006, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Been thanked: 2 times

Post autor: Grohmann »

Z tego co pamiętam na forum gier wojennych Pan Flis osobiście pisał , że projekt jest "zamrożony z wiadomych wzgłedów" .
Nie wiem co to za wzgłedy były, choć można się tylko domyślać - post został napisany mniej więcej w okresie wydania Stalingradu przez TiS.
Get the graal or die tryin.
anonim
Sous-lieutenant
Posty: 364
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:55
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 1 time
Been thanked: 40 times

Post autor: anonim »

Projekt jest zamrożony bo wydawcy nie są nim zainteresowani,Stalingrad Zalewskiego nie ma tu nic do rzeczy.Gra Flisa jest w skali korpusu, w przypadku Rosjan armii. Mapa jest od Charkowa do Stalingradu. Planszę i karty scenariuszów pokazał na forum gier wojennych. Każdy kto grał w Rok 1920 lub w Ostatnią Wojnę Cesarzy załwarzył napewno że gry Flisa bardzo się różnią od pozostałych polskich produkcji.
Awatar użytkownika
Raleen
Colonel Général
Posty: 43348
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3920 times
Been thanked: 2491 times
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Rzeczywiście nie da się ukryć, że się różnią...w domyśle chodzi oczywiście o Dragona i TiS.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Awatar użytkownika
Grohmann
Starosta
Posty: 898
Rejestracja: środa, 4 stycznia 2006, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Been thanked: 2 times

Post autor: Grohmann »

Różnią przede wszystkim dlatego, że są świetne! Mówię to bez ogródek, jestem wielkim fanem twórczości Pana Flisa i można tylko żałować tak skromnego dorobku.

Co do Stalingradu to żaluje, że nie zdazylem załapać się na obejrzenie obecnych efektow pracy, z ciekawoscia jednak będę obserwował dalsze losy tej gry.
Get the graal or die tryin.
Awatar użytkownika
Raleen
Colonel Général
Posty: 43348
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 3920 times
Been thanked: 2491 times
Kontakt:

Post autor: Raleen »

Skromnego jak skromnego, zobacz ile inni autorzy wydali, a poza tym jakie były wtedy możliwości wydawnicze. I ile takich gier można było sprzedać.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.

Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Awatar użytkownika
Mariusz
Adjoint
Posty: 733
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:53
Lokalizacja: Warszawa/Bruksela
Has thanked: 65 times
Been thanked: 28 times

Post autor: Mariusz »

Gra Frozen Steps jest dostępna jako scenariusz do TOAW. Szkoda, że nikt nie chce wydać tej publikacji, wydaje mi się, że mogłaby to być b. dobra gra na rynku.
Alea iacta est.
Awatar użytkownika
Karel W.F.M. Doorman
Admiraal van de Vloot
Posty: 10380
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 16:24
Lokalizacja: lichte kruiser HrMs "De Ruyter"
Has thanked: 2024 times
Been thanked: 2754 times

Post autor: Karel W.F.M. Doorman »

Ja mogę śmiało powiedzieć, że są świetnie robione.
Ożenek pomysłów Jarka i grafiki np. Wojtka Zalewskiego to byłoby cacko.
Follow me!
Kontradmirał Karel Doorman do swoich podwładnych, Morze Jawajskie, 27 lutego 1942 roku.
Awatar użytkownika
Grohmann
Starosta
Posty: 898
Rejestracja: środa, 4 stycznia 2006, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Been thanked: 2 times

Post autor: Grohmann »

Właśnie w tym rzecz, że są dopracowane i maksymalnie dopieszczone.
Przez co i grywalne.

A co do grafiki to bardziej podoba mi się ta pokroju ze screenow "Frozen.." niż ta z rodem TiS.
Ta ostatnia jest ciut pstrokata, natomiast ta z gry Flisa stonowana i jak dla mnie idealna.
Get the graal or die tryin.
Awatar użytkownika
Legun
Chef d'escadron
Posty: 1026
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:51
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 4 times
Been thanked: 15 times

Post autor: Legun »

Jenerał von Auffenberg pisze:Ja mogę śmiało powiedzieć, że są świetnie robione.
Ożenek pomysłów Jarka i grafiki np. Wojtka Zalewskiego to byłoby cacko.
Oczywiście - są dwie szkoły: falenicka i otwocka :). W swoich grach zdecydowanie opowiadałem się zawsze za symbolami, nie zaś za obrazkami. Na takich grach się wychowałem (White Eagle/Red Star, Third Reich) a obrazki zawsze mi się będą kojarzyć z grami na poziomie taktycznym (Sqauad Leader). Żołnierzyk obrazujący korpus bądź armię? Obrazki są dobre w wojnach napoleońskich, gdy trzeba rozróżnić kirasjerów od huzarów, nie zaś w przypadku masowych armii.
Autorze! Nie zmuszaj gracza do powtarzania historycznych błędów - pozwól mu robić własne.
Awatar użytkownika
Legun
Chef d'escadron
Posty: 1026
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 18:51
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 4 times
Been thanked: 15 times

Post autor: Legun »

Muszę się tu jednak przyznać, że patrzę na gre przede wszystkim jako na produkt dla siebie - sam będę maszerował wzdłuż i wszerz placu! :D. Gdybym z tego żył, może bym się zastanawiał. "Figurkowcy" - wybaczcie.
Autorze! Nie zmuszaj gracza do powtarzania historycznych błędów - pozwól mu robić własne.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Rok 1920, Ostatnia wojna cesarzy”