Polityka tez bedzie Rownie dobra jak w EiA/EiHNico pisze:Pancerny blitzkrieg? A gdzie polityka ?? !!
V.
Nastapila zmiana nomenklatury. Scenariusze w grze beda sie dzielily na te dluzsze: WOJNY (d. kampanie) oraz krotsze - KAMPANIELord Voldemort pisze: Gra bedzie opierac sie na wielu scenariuszach i kampaniach - tak zeby kazdy mogl znalezc cos dla siebie, na 2 osoby lub na wieksze grono, na wieczor krotki, dlugi badz tez na caly dzien.
Kampanie (trwajace ok kilka do kilkunastu godzin) beda dwie:
- "OGNIEM i MIECZEM", tj. Powstanie Chmielnickiego 1648-1654 (2-graczy)
- "Wojna polnocna" 1654-1660, tj. od wojny PL-RS 1654-55 az do dalszego rozwoju zdarzen, ktory niekoniecznie musi byc historyczny (min. 3 graczy).
Oprocz tego bedzie szereg Scenariuszy, np.
- wojna polsko-rosyjska 1654-1655 (2 graczy)
- szwedzki blitzkrieg 1655-1656 (2 graczy)
- wojna polsko-rosyjska 1659-1660 (2 graczy)
- najazd Rakoczego 1657 (min. 3 graczy)
itp.
Nie mam podpisanych zadnych umow, wiec narazie koncentruje sie nie na terminach, tylko na tym zeby gra wymiatalacin9 pisze:No to skoro prace zaszły tak daleko, to kiedy szykuje się wydanie?
No nie przesadzaj, to nie bylo 3h tylko nieco ponad dwieozy pisze:Wczoraj zrobiliśmy pierwszy playtest podstawowych rozwiązań mechaniki, wyszło lepiej niż dobrze. Graliśmy scenariusz ćwiczebny 'rok 1655', dyskutując o zasadach itd, zeszły nam na tym 3h, więc rozgrywka idzie dosyć szybko.
W sobote drugi, dłuższy playtest
Wlasnie kombinuje jakby tu w prosty sposob pokazac realia ekonomiczne i rekrutacyjne. Zazwyczajw grze gracza nie ogranicza nic poza jakims tam poziomem kaski (np. 30 Years War), wzglednie RPs-ow (np. PoG, SfE), wzglednie kaze sie mu robic "wyliczenia" ile kaski zbiera, ile wydaje i ile mu zostaje (np. Hannibal ante Portas, EiA/EIH, Bonaparte).larry2903 pisze:Lubię ten okres, więc kibicuję tej grze i mam nadzieję, że zostanie wydana . Oby tylko nie była zbyt skomplikowana i bez większych problemów dało się załapać co i jak.