Bitwy Westeros (Galakta)
Re: Bitwy Westeros
Ja grę posiadam, na razie jestem w fazie testów. Jedna gra (z samym sobą) za mną, druga będzie w tygodniu.
Co mi się rzuciło w oczy to mała ilość jednostek uczestniczących w bitwie. Zwykle kilka na kilka.
A jakie są wasze odczucia co do tej gry?
Co mi się rzuciło w oczy to mała ilość jednostek uczestniczących w bitwie. Zwykle kilka na kilka.
A jakie są wasze odczucia co do tej gry?
Ой дарожка доўгая да дому
За Вялікае Княства за Карону
Пераможам ворагаў спакусы
Мы ж Літвіны, Мы ж Беларусы
За Вялікае Княства за Карону
Пераможам ворагаў спакусы
Мы ж Літвіны, Мы ж Беларусы
- kubzzon1987
- Chasseur
- Posty: 19
- Rejestracja: środa, 23 października 2013, 16:10
- Lokalizacja: Wawa
Re: Bitwy Westeros
Bo jest to taki bardziej skirmish oparty na scenariuszach, najwieksze starcie w podstawce to bodajże bitwa pod czerwonymi widlami, oczywiscie nic nie stoi na przeszkodzie by tworzyc wlasne scenariusze, idealna gierka przy piwku do zrelaxowania , osobiście zmodyfikowalem ze znajomym kilka zasad by zwiekszyc troche realizm i dodac w grze wiecej taktyki.
Re: Bitwy Westeros
A jest opcja, żebyś się podzielił to na forum swoimi modyfikacjami?
Mi też się coś tam po głowie kołacze np. z szarżą, ale muszę najpierw więcej pograć, żeby zacząć zmieniać i kombinować.
Mi też się coś tam po głowie kołacze np. z szarżą, ale muszę najpierw więcej pograć, żeby zacząć zmieniać i kombinować.
Ой дарожка доўгая да дому
За Вялікае Княства за Карону
Пераможам ворагаў спакусы
Мы ж Літвіны, Мы ж Беларусы
За Вялікае Княства за Карону
Пераможам ворагаў спакусы
Мы ж Літвіны, Мы ж Беларусы
- kubzzon1987
- Chasseur
- Posty: 19
- Rejestracja: środa, 23 października 2013, 16:10
- Lokalizacja: Wawa
Re: Bitwy Westeros
Jasne wiesz, prochu nie wymyśliłem ale po kolei:
Fazy rozgrywki toczymy jak w rasowym bitewniaku: Ruch,Ostrzał,Walka- w sensie każdy z graczy może wykorzystać w swojej fazie rozkazów wszystkie żetony jak i karty, jeśli chodzi o zmianę dot. walki to podczas starcia oddziałów obydwaj gracze wyrzucają kośćmi a nie tylko jedna ze stron, to główna zmiana w mechanice reszta to już kosmetyczne poprawki.
- Dodanie impetu uderzenia +2 kości dla jazdy +1 dla piechoty, jest to dla mnie o tyle istotne że ważne jest aby uderzyć jako pierwszy, unikamy w ten sposób
pasywności, choć też wymuszają to na nas niektóre scenariusze, dochodzą oczywiści rożne modyfikatory np: jednostka piechoty ze słowem kluczem "broń"
drzewcowa'' niweluje bonus ataku dla jazdy.
- Gdy w oddziale zostanie jedna jednostka-rzuca ona -1 kość ataku
- Oddział, który poniósł większe straty w starciu wyrzuca test morale: rzuca dwoma kośćmi jeśli na żadnej z kości nie ma symbolu rangi tej jednostki-dokonuje ona odwrotu.
- Pikinierzy Braxów gdy są w formacji czworobok można ich atakować max 2 kośćmi, nie mogą się jednak ruszać.
- Pospolite ruszenie Lannisterów nie zalicza trafienia w wypadku wyrzucenia pięści na kości.
To tyle jeśli o niczym nie zapomniałem, bo jakiś czas temu już nie grałem w BoW z powodu malowania figurek , na szczęście w przyszły weekend szykuje się wieczorek, więc nadrobię
Jeśli masz jakieś pytania dot. zasad rozgrywki, pytaj
Fazy rozgrywki toczymy jak w rasowym bitewniaku: Ruch,Ostrzał,Walka- w sensie każdy z graczy może wykorzystać w swojej fazie rozkazów wszystkie żetony jak i karty, jeśli chodzi o zmianę dot. walki to podczas starcia oddziałów obydwaj gracze wyrzucają kośćmi a nie tylko jedna ze stron, to główna zmiana w mechanice reszta to już kosmetyczne poprawki.
- Dodanie impetu uderzenia +2 kości dla jazdy +1 dla piechoty, jest to dla mnie o tyle istotne że ważne jest aby uderzyć jako pierwszy, unikamy w ten sposób
pasywności, choć też wymuszają to na nas niektóre scenariusze, dochodzą oczywiści rożne modyfikatory np: jednostka piechoty ze słowem kluczem "broń"
drzewcowa'' niweluje bonus ataku dla jazdy.
- Gdy w oddziale zostanie jedna jednostka-rzuca ona -1 kość ataku
- Oddział, który poniósł większe straty w starciu wyrzuca test morale: rzuca dwoma kośćmi jeśli na żadnej z kości nie ma symbolu rangi tej jednostki-dokonuje ona odwrotu.
- Pikinierzy Braxów gdy są w formacji czworobok można ich atakować max 2 kośćmi, nie mogą się jednak ruszać.
- Pospolite ruszenie Lannisterów nie zalicza trafienia w wypadku wyrzucenia pięści na kości.
To tyle jeśli o niczym nie zapomniałem, bo jakiś czas temu już nie grałem w BoW z powodu malowania figurek , na szczęście w przyszły weekend szykuje się wieczorek, więc nadrobię
Jeśli masz jakieś pytania dot. zasad rozgrywki, pytaj
- kubzzon1987
- Chasseur
- Posty: 19
- Rejestracja: środa, 23 października 2013, 16:10
- Lokalizacja: Wawa
Re: Bitwy Westeros
Fajnie jak by ktoś miał jeszcze jakieś sugestie co do modyfikacji rozgrywki, różne pomysły mile widziane
- Neoberger
- Général de Brigade
- Posty: 2098
- Rejestracja: sobota, 7 listopada 2009, 19:19
- Lokalizacja: Wwa
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 125 times
Re: Bitwy Westeros
Ale po co modyfikować super grę?
Twoje modyfikacje w pewnym momencie modyfikują pierwotne twoje własne modyfikacje bo pewnie gra niezbyt chodzi
Ja korzystam z oficjalnych modyfikacji:
1. Atak z flanki gdy oddział zaczynał w pobliżu przeciwnika - dodaje się do oddziału w starciu ileś tam kostek -1.
2. Gdy oddział ma połowę figurek lub mniej to rzut -1 kość.
3. Wycofanie.
http://www.fantasyflightgames.com/ffg_c ... v1.2.1.pdf
Twoje modyfikacje w pewnym momencie modyfikują pierwotne twoje własne modyfikacje bo pewnie gra niezbyt chodzi
Ja korzystam z oficjalnych modyfikacji:
1. Atak z flanki gdy oddział zaczynał w pobliżu przeciwnika - dodaje się do oddziału w starciu ileś tam kostek -1.
2. Gdy oddział ma połowę figurek lub mniej to rzut -1 kość.
3. Wycofanie.
http://www.fantasyflightgames.com/ffg_c ... v1.2.1.pdf
Berger
- kubzzon1987
- Chasseur
- Posty: 19
- Rejestracja: środa, 23 października 2013, 16:10
- Lokalizacja: Wawa
Re: Bitwy Westeros
Chodzi jak najbardziej, tylko chodzi o to ze moze ktos wymysli, cos co moze uatrakcyjnic jakos rozgrywke.
- Neoberger
- Général de Brigade
- Posty: 2098
- Rejestracja: sobota, 7 listopada 2009, 19:19
- Lokalizacja: Wwa
- Has thanked: 5 times
- Been thanked: 125 times
Re: Bitwy Westeros
Przy tej liczbie scenariuszy i wielkiej bitwie z dodatku - nie ma chyba potrzeby podbijania ekscytacji rozgrywką.
Wg mnie coś co może wznieść tę grę na nowe wyżyny to dodanie warstwy strategicznej. Jakieś kampanie w Krainie Westeros. Wodzowie, armie, marsze, zdrady.
Wg mnie coś co może wznieść tę grę na nowe wyżyny to dodanie warstwy strategicznej. Jakieś kampanie w Krainie Westeros. Wodzowie, armie, marsze, zdrady.
Berger
Re: Bitwy Westeros
W sumie, to juz jest "Gra o Tron" gra planszowa. Moze by tak polaczyc te dwie gry. Bitwy rozgrywane bylyby w podobnym systemie jak "Bitwy Westeros" a warstwa strategiczna jak w "Grze o Tron"Neoberger pisze:Przy tej liczbie scenariuszy i wielkiej bitwie z dodatku - nie ma chyba potrzeby podbijania ekscytacji rozgrywką.
Wg mnie coś co może wznieść tę grę na nowe wyżyny to dodanie warstwy strategicznej. Jakieś kampanie w Krainie Westeros. Wodzowie, armie, marsze, zdrady.
Chętnie zagram online (Vassal itp.). Moje filmiki z gier PC kampanii mp(Europa Universalis 2):
http://youtu.be/mkga5VM5aY0
http://youtu.be/mkga5VM5aY0