Czy znacie jakieś systemy bitewne z użyciem figurek z uniwersum Star Wars? Przy czym mam na myśli figurki i pojazdy Lego
http://www.flickr.com/photos/jontlaw/4589522099/
http://www.flickr.com/photos/jontlaw/45 ... otostream/
Star Wars - systemy bitewne?
- Przemos19
- General der Panzertruppen
- Posty: 4986
- Rejestracja: sobota, 10 czerwca 2006, 22:46
- Lokalizacja: Zawiercie/Katowice
- Been thanked: 18 times
- Kontakt:
Star Wars - systemy bitewne?
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Star Wars - systemy bitewne?
Moje dwa AT-AT w okolicach 1:144 czekają na atak na 15 milimetrowe Hoth od kilku lat.. Ale nie ma odpowiednio podobnych modeli :>
Lego to nie dla mnie :>
Lego to nie dla mnie :>
- Marcin2501
- Major
- Posty: 1197
- Rejestracja: środa, 10 października 2007, 11:33
- Lokalizacja: z miasta Łodzi
Re: Star Wars - systemy bitewne?
Jest to: http://boardgamegeek.com/boardgame/7420 ... es-battles
Może i LEGO by się dało do tego użyć.
Można jeszcze spróbować Future War Commandera - na tych zdjęciach jakoś mi nim właśnie zalatuje
Może i LEGO by się dało do tego użyć.
Można jeszcze spróbować Future War Commandera - na tych zdjęciach jakoś mi nim właśnie zalatuje
-
- Capitaine
- Posty: 844
- Rejestracja: sobota, 22 lipca 2006, 10:15
- Lokalizacja: Gdańsk
- Has thanked: 307 times
- Been thanked: 165 times
Re: Star Wars - systemy bitewne?
Całkiem sensowny, jest system WEGu Star Wars Miniatures Battles (http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... es-battles).
Jest też Star Wars Miniatures, sprzedawane w zestawach gumisiowate figurki, plus dość proste zasady - da się pograć ale nic nadzwyczajnego (na granie z dziećmi może nawet być) - http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... miniatures.
Jest też wersja bitew w kosmosie - http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... ip-battles - podobnie jak wyżej - nic rewelacyjnego.
Jest też Star Wars Miniatures, sprzedawane w zestawach gumisiowate figurki, plus dość proste zasady - da się pograć ale nic nadzwyczajnego (na granie z dziećmi może nawet być) - http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... miniatures.
Jest też wersja bitew w kosmosie - http://www.boardgamegeek.com/boardgame/ ... ip-battles - podobnie jak wyżej - nic rewelacyjnego.
- Przemos19
- General der Panzertruppen
- Posty: 4986
- Rejestracja: sobota, 10 czerwca 2006, 22:46
- Lokalizacja: Zawiercie/Katowice
- Been thanked: 18 times
- Kontakt:
Re: Star Wars - systemy bitewne?
SW Miniatures Battles brzmi intreresująco, chyba nawet gdzieś preview mi się ściągnęło. Zainteresuję się tym.
Natomiast te dwa pozostałe systemy widziałem, mam nawet starter z wojen klonów. Grałem aż jeden raz.
Zobaczę z czym się je SW MB, jak mi się nie spodoba to przerobię OWW2 na ten klimat
Natomiast te dwa pozostałe systemy widziałem, mam nawet starter z wojen klonów. Grałem aż jeden raz.
Zobaczę z czym się je SW MB, jak mi się nie spodoba to przerobię OWW2 na ten klimat
http://www.przemos85.blogspot.com/ - blog poświęcony OWW2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
http://www.battlegroup.net.pl - strona poświęcona Operation World War 2 i wargamingowi
Re: Star Wars - systemy bitewne?
No jest jeszcze Blasters & Bulkheads
http://www.wargamedownloads.com/item.ph ... 983&pics=2
A co do kompatybilnych figurek 15mm to jakieś się znajdą...
http://www.wargamedownloads.com/item.ph ... 983&pics=2
A co do kompatybilnych figurek 15mm to jakieś się znajdą...
Re: Star Wars - systemy bitewne?
Tak się zastanawiam nad adaptacją figurek z Gwiezdnych Wojen do Infinity.
System akcji i aktywacji w sumie mógłby się sprawdzić, takie myki że większa część figurek zostaje po stronie gracza, a jeden rozwalacz (typu Jedi) wpada do przeciwnika i robi sieczkę w sumie mają sens.
Tylko trzebaby wszystkie skille jakoś skonwertować, albo te z I do GW albo z GW do I.
System akcji i aktywacji w sumie mógłby się sprawdzić, takie myki że większa część figurek zostaje po stronie gracza, a jeden rozwalacz (typu Jedi) wpada do przeciwnika i robi sieczkę w sumie mają sens.
Tylko trzebaby wszystkie skille jakoś skonwertować, albo te z I do GW albo z GW do I.