Powrót Specialist Games?

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: Sarmor »

AWu pisze:od Mordheima chyba wolę Frostgrejwa jednak.
A ja mam wątpliwości. Mechanika Frostgrave wydaje się sensowniejsza, ale system kampanii póki co jest w mojej ocenie niewystarczający.
Aarfy pisze:Do gier SG z kampanią; może te gry nie są pozbawione wad, ale możliwe że nikt do tej pory nie wymyślił nic lepszego
Tu nie chodzi o "wymyślanie czegoś lepszego", tylko o przeniesienie rozbudowanego systemu z Mordheim czy Necromundy na sensowniejszą podstawową mechanikę rozgrywki, bo pod tym względem GW jest w prehistorii. ;)
TheNode.pl – zapraszam!
Kadzik

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: Kadzik »

Sarmor pisze:Tu nie chodzi o "wymyślanie czegoś lepszego", tylko o przeniesienie rozbudowanego systemu z Mordheim czy Necromundy na sensowniejszą podstawową mechanikę rozgrywki, bo pod tym względem GW jest w prehistorii. ;)
Ja to robię przy mechanice Ronina :)
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: AWu »

Sarmor pisze:
AWu pisze:od Mordheima chyba wolę Frostgrejwa jednak.
A ja mam wątpliwości. Mechanika Frostgrave wydaje się sensowniejsza, ale system kampanii póki co jest w mojej ocenie niewystarczający.

Spoko, ale patrze tak ogólnie grywalnościowo. Te zasady z battle sa naprawde kijowe (Necromunda jednak się broni znacznie znacznie lepiej od Mordheima jeśli chodzi o zasady, jakby zmienić aktywacje na losowe i utrudnić podnoszenie BSa to to dalej jest fajna gra). A Mordheim od początku jest ustawiony tak, że np: posiadanie 2 broni daje super przewagę nad każdą inną opcja wyposażenia.

Kadzik mnie antymordheimowo nastawiał zawsze :P
Ostatnio zmieniony środa, 18 listopada 2015, 21:42 przez AWu, łącznie zmieniany 1 raz.
Aarfy
Caporal
Posty: 59
Rejestracja: czwartek, 8 lutego 2007, 02:11

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: Aarfy »

AWu pisze: Wskazaliśmy kilka nowszych gier z systemami kampanijnymi.
Te Lotrowe są znacznie lepsze mechanicznie.
A oprócz historicali na bazie LotR (wild west i piraci) wyszło coś jeszcze na bazie tej mechaniki i z rozbudowaną kampanią?
"Czy oni wierzą w tego samego Boga co my?'
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: AWu »

Nie wydaje mi się.
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: Sarmor »

Zasady LotR czytałem baaardzo dawno temu, ale według recenzentów Empire of the Dead opiera się na mechanice LotR przerobionej na K10. Gra jest w klimatach wiktoriańskiego horroru ze sporą domieszką steampunku. Aha, i nie jest robiona przez GW, tylko przez West Wind Games (które kiedyś wydało Secrets of the Third Reich, czyli Weird War II na mechanice bodajże 3 edycji Wh40k).
Pisałem o grze więcej tutaj: http://thenode.pl/component/tags/tag/12 ... f-the-dead
TheNode.pl – zapraszam!
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: AWu »

Ale oficjalnie się do tego przyznają?

Ciekawe.

Na mechanice Warmastera gry robiła zewnętrzna firma, na pozostałych wewnętrzny dział GW, jestem ciekaw jak było w tym przypadku.
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: Sarmor »

Nie, oficjalnie się nie przyznają.
Takie informacje podaje w recenzjach autor Delta Vector, któremu nie mam powodów nie wierzyć: http://deltavector.blogspot.com/2012/07 ... m-vsf.html (Choć pisze też, że za grami stoi Andy Chambers - co do tego mam pewne wątpliwości, a w elektronicznej wersji podręcznika brakuje mi informacji o autorze.)
TheNode.pl – zapraszam!
Awatar użytkownika
brathac
Colonel en second
Posty: 1469
Rejestracja: wtorek, 17 października 2006, 12:19
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 61 times
Been thanked: 113 times
Kontakt:

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: brathac »

Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: Sarmor »

AWu się ucieszy. :)
A ja ciekaw jestem odświeżonego Space Hulka - oby tylko nie grzebali za bardzo w mechanice podstawowej.
TheNode.pl – zapraszam!
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: AWu »

Przecież Space Hulk to gra odświeżona z 5 lat temu :>

Można nawet kupić w Sosnashopie.

A modele ze środka to najlepsze plastiki GW chyba, ci terminatorzy zn owej edycji to obłęd, a i genestilerzy bija zwykłych 40 stkowych na 4 głowy i szpona..

Ale jakiekolwiek fgurki do Necrmonudy mnie uciesza, poza cena, widzieliście cene nowych modeli GW ?
3 kawalerzystów za 300 zł, 1 mag za 120 i generał na stworze za 500 :shock:
Ostatnio zmieniony środa, 23 grudnia 2015, 15:05 przez AWu, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Sarmor
Lieutenant General
Posty: 4286
Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 146 times
Been thanked: 110 times
Kontakt:

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: Sarmor »

Co tyle kosztuje? :o
AWu pisze:Przecież Space Hulk to gra odświeżona z 5 lat temu :>
Ale tylko w podstawowej wersji - a w zasadzie tylko figurkowo, bo zasady są niemal te same co w 1989.
A w zalinkowanych plotkach mowa o nowych frakcjach itd. - to też było już za I edycji, ale jestem ciekaw, jak im wyjdzie teraz.
TheNode.pl – zapraszam!
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: AWu »

To:

Cena tego co na obrazku to 920 zł..
Obrazek

Przyznam, że jeźdźcy i Tzenchianin świetne ale nie za 420 zł :O
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: GRZ »

"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Powrót Specialist Games?

Post autor: AWu »

Może ci goście jacyś więksi ? Dziwne podstawki mają..
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy sci-fi i fantasy”