Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
- Warchoł
- Strażnik wielki koronny
- Posty: 2024
- Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
- Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
To ja wstępnie pisałbym się, ale od stycznia, bo teraz mam masakre czasową.
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
To świetna wiadomość, rozmawiałem z Bartkiem i powiedział, że bez problemu możemy w ERPEGIE testować grę.
- Warchoł
- Strażnik wielki koronny
- Posty: 2024
- Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
- Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
Jakich figurek używasz?
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
Odpowiednie będą wszystkie modele w skalach 28 i 32, nie ma tutaj zbyt dużych restrykcji. Jak ktoś chce może grać nawet elfami Przez pewien czas wykorzystywałem modele z warhammera 40k.
- Warchoł
- Strażnik wielki koronny
- Posty: 2024
- Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
- Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
Ok, to pewnie na początku będę grał moimi Space Wolvesami . Powiedz mi jeszcze ile figurek będę potrzebował?
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
Myślę, że maksymalnie potrzeba 20-25 modeli piechoty i jeden, dwa mniejsze pojazdy.
- Warchoł
- Strażnik wielki koronny
- Posty: 2024
- Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
- Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
To idealnie mam squad wilczków prawie gotowy
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
Ja do stycznia również powinienem przygotować sobie małą armię, marines posłałem na allegrową emeryturę i teraz poszukuje odpowiednich modeli pod względem wyglądu, jakości i ceny
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
Witam, dzisiaj opublikowałem nowszą wersję zasad, poprawioną min. dzięki konstruktywnej krytyce, jaką otrzymałem na tym forum. Poprawiłem czytelność zasad, kilka mniejszych błędów oraz stworzyłem szkic zasad terenu i ich powiązania z wcześniej zaprezentowanymi warunkami środowiskowymi. Uproszczeniu uległ również mechanizm tworzenia jednostek - kalkulator kosztów został pozbawiony niepotrzebnych bytów, część ekwipunku wyleciała lub została uproszczona.
Sądzę, że aktualna wersja jest lepsza od poprzedniej i lepiej pasuje do obranych przeze mnie kryteriów. Zachęcam do obejrzenia materiałów i porównania z poprzednią wersją. http://lumigranie.pl/ciernie-i-gwiazdy-tgb-v-0-1b/
Sądzę, że aktualna wersja jest lepsza od poprzedniej i lepiej pasuje do obranych przeze mnie kryteriów. Zachęcam do obejrzenia materiałów i porównania z poprzednią wersją. http://lumigranie.pl/ciernie-i-gwiazdy-tgb-v-0-1b/
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
Interesuje mnie Twój sposób wersjonowania plików:
- 0.1
0.1b
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
Większy numerek pojawi się jak głębiej pogrzebie się w kalkulatorze kosztów, aktualnie starsze listy armii różnią się wyceną jedynie nieznacznie do aktualnych. Jednak z czasem zasady tworzenia jednostek mogą zostać na tyle zmienione, że rozpiski będą nieporównywalne.