Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
Warchoł
Strażnik wielki koronny
Posty: 2024
Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича

Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi

Post autor: Warchoł »

To ja wstępnie pisałbym się, ale od stycznia, bo teraz mam masakre czasową.
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com

PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
Awatar użytkownika
Lumis
Chasseur
Posty: 12
Rejestracja: poniedziałek, 23 listopada 2015, 13:22

Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi

Post autor: Lumis »

To świetna wiadomość, rozmawiałem z Bartkiem i powiedział, że bez problemu możemy w ERPEGIE testować grę.
Awatar użytkownika
Warchoł
Strażnik wielki koronny
Posty: 2024
Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича

Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi

Post autor: Warchoł »

Jakich figurek używasz?
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com

PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
Awatar użytkownika
Lumis
Chasseur
Posty: 12
Rejestracja: poniedziałek, 23 listopada 2015, 13:22

Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi

Post autor: Lumis »

Odpowiednie będą wszystkie modele w skalach 28 i 32, nie ma tutaj zbyt dużych restrykcji. Jak ktoś chce może grać nawet elfami ;) Przez pewien czas wykorzystywałem modele z warhammera 40k.
Awatar użytkownika
Warchoł
Strażnik wielki koronny
Posty: 2024
Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича

Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi

Post autor: Warchoł »

Ok, to pewnie na początku będę grał moimi Space Wolvesami ;). Powiedz mi jeszcze ile figurek będę potrzebował?
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com

PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
Awatar użytkownika
Lumis
Chasseur
Posty: 12
Rejestracja: poniedziałek, 23 listopada 2015, 13:22

Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi

Post autor: Lumis »

Myślę, że maksymalnie potrzeba 20-25 modeli piechoty i jeden, dwa mniejsze pojazdy.
Awatar użytkownika
Warchoł
Strażnik wielki koronny
Posty: 2024
Rejestracja: czwartek, 19 marca 2009, 20:24
Lokalizacja: Kattowitz/ Домброва-Гурнича

Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi

Post autor: Warchoł »

To idealnie mam squad wilczków prawie gotowy :)
Prawem i Lewem: sarmacki skirmish: http://www.sarmackiskirmish.blogspot.com

PiL: Koroniarze, Boćwiny, Lipkowie, Węgrzy, Szeklerzy, Wołosi, Mołdawianie, Pludracy, Kozacy, Serbowie, Chorwaci
BGK/CoC: Rumuni
BW-N: Księstwo Warszawskie
Awatar użytkownika
Lumis
Chasseur
Posty: 12
Rejestracja: poniedziałek, 23 listopada 2015, 13:22

Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi

Post autor: Lumis »

Ja do stycznia również powinienem przygotować sobie małą armię, marines posłałem na allegrową emeryturę i teraz poszukuje odpowiednich modeli pod względem wyglądu, jakości i ceny ;)
Awatar użytkownika
Lumis
Chasseur
Posty: 12
Rejestracja: poniedziałek, 23 listopada 2015, 13:22

Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi

Post autor: Lumis »

Witam, dzisiaj opublikowałem nowszą wersję zasad, poprawioną min. dzięki konstruktywnej krytyce, jaką otrzymałem na tym forum. Poprawiłem czytelność zasad, kilka mniejszych błędów oraz stworzyłem szkic zasad terenu i ich powiązania z wcześniej zaprezentowanymi warunkami środowiskowymi. Uproszczeniu uległ również mechanizm tworzenia jednostek - kalkulator kosztów został pozbawiony niepotrzebnych bytów, część ekwipunku wyleciała lub została uproszczona.

Sądzę, że aktualna wersja jest lepsza od poprzedniej i lepiej pasuje do obranych przeze mnie kryteriów. Zachęcam do obejrzenia materiałów i porównania z poprzednią wersją. http://lumigranie.pl/ciernie-i-gwiazdy-tgb-v-0-1b/
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi

Post autor: GRZ »

Interesuje mnie Twój sposób wersjonowania plików:
  • 0.1
    0.1b
ciekawe co dalej. ;)
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
Lumis
Chasseur
Posty: 12
Rejestracja: poniedziałek, 23 listopada 2015, 13:22

Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi

Post autor: Lumis »

Większy numerek pojawi się jak głębiej pogrzebie się w kalkulatorze kosztów, aktualnie starsze listy armii różnią się wyceną jedynie nieznacznie do aktualnych. Jednak z czasem zasady tworzenia jednostek mogą zostać na tyle zmienione, że rozpiski będą nieporównywalne.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy sci-fi i fantasy”