Strona 2 z 2
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
: piątek, 27 listopada 2015, 03:52
autor: Warchoł
To ja wstępnie pisałbym się, ale od stycznia, bo teraz mam masakre czasową.
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
: sobota, 28 listopada 2015, 20:24
autor: Lumis
To świetna wiadomość, rozmawiałem z Bartkiem i powiedział, że bez problemu możemy w ERPEGIE testować grę.
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
: niedziela, 29 listopada 2015, 17:21
autor: Warchoł
Jakich figurek używasz?
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
: niedziela, 29 listopada 2015, 18:33
autor: Lumis
Odpowiednie będą wszystkie modele w skalach 28 i 32, nie ma tutaj zbyt dużych restrykcji. Jak ktoś chce może grać nawet elfami
Przez pewien czas wykorzystywałem modele z warhammera 40k.
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
: niedziela, 29 listopada 2015, 20:54
autor: Warchoł
Ok, to pewnie na początku będę grał moimi Space Wolvesami
. Powiedz mi jeszcze ile figurek będę potrzebował?
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
: poniedziałek, 30 listopada 2015, 10:16
autor: Lumis
Myślę, że maksymalnie potrzeba 20-25 modeli piechoty i jeden, dwa mniejsze pojazdy.
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
: poniedziałek, 30 listopada 2015, 20:20
autor: Warchoł
To idealnie mam squad wilczków prawie gotowy
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
: poniedziałek, 30 listopada 2015, 22:14
autor: Lumis
Ja do stycznia również powinienem przygotować sobie małą armię, marines posłałem na allegrową emeryturę i teraz poszukuje odpowiednich modeli pod względem wyglądu, jakości i ceny
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
: czwartek, 3 grudnia 2015, 16:17
autor: Lumis
Witam, dzisiaj opublikowałem nowszą wersję zasad, poprawioną min. dzięki konstruktywnej krytyce, jaką otrzymałem na tym forum. Poprawiłem czytelność zasad, kilka mniejszych błędów oraz stworzyłem szkic zasad terenu i ich powiązania z wcześniej zaprezentowanymi warunkami środowiskowymi. Uproszczeniu uległ również mechanizm tworzenia jednostek - kalkulator kosztów został pozbawiony niepotrzebnych bytów, część ekwipunku wyleciała lub została uproszczona.
Sądzę, że aktualna wersja jest lepsza od poprzedniej i lepiej pasuje do obranych przeze mnie kryteriów. Zachęcam do obejrzenia materiałów i porównania z poprzednią wersją.
http://lumigranie.pl/ciernie-i-gwiazdy-tgb-v-0-1b/
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
: czwartek, 3 grudnia 2015, 16:33
autor: GRZ
Interesuje mnie Twój sposób wersjonowania plików:
ciekawe co dalej.
Re: Ciernie i Gwiazdy - autorska gra bitewna sci-fi
: czwartek, 3 grudnia 2015, 22:52
autor: Lumis
Większy numerek pojawi się jak głębiej pogrzebie się w kalkulatorze kosztów, aktualnie starsze listy armii różnią się wyceną jedynie nieznacznie do aktualnych. Jednak z czasem zasady tworzenia jednostek mogą zostać na tyle zmienione, że rozpiski będą nieporównywalne.