Strategie

Forum historyczno-wargamingowe
Teraz jest poniedziałek, 20 sierpnia 2018, 14:47

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Rogue Stars
PostNapisane: środa, 26 kwietnia 2017, 20:33 
Appointé
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 stycznia 2015, 18:20
Posty: 34
Lokalizacja: Warszawa
https://ospreypublishing.com/rogue-stars

Ktoś już grał? Jakieś opinie?

Po wstępnym zapoznaniu mi się podoba, pytanie czy jest ktoś w Warszawie chętny do pogrania?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rogue Stars
PostNapisane: środa, 26 kwietnia 2017, 21:38 
Sergent-Major
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 3 marca 2007, 19:39
Posty: 164
Lokalizacja: znikąd
Andrea Sfiligoi... czy to silnik oparty jakoś na Songs of Blades and Heroes...?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rogue Stars
PostNapisane: środa, 26 kwietnia 2017, 22:27 
Major General
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 21 września 2010, 14:06
Posty: 3935
Lokalizacja: Warszawa
Nie.
W Rogue Stars ponoć już w ogóle nie ma klasycznych współczynników, a wszystko opiera się na wielu modyfikatorach rzutów.

_________________
"For when countries are in conflict, then we find the soldier's part
Is to clean up all the troubles that the politicians start."

The Node / Sturmovik Commander PL Zapraszam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rogue Stars
PostNapisane: środa, 26 kwietnia 2017, 22:47 
Colonel

Dołączył(a): czwartek, 24 grudnia 2009, 02:32
Posty: 1693
Sarmor napisał(a):
Nie.
W Rogue Stars ponoć już w ogóle nie ma klasycznych współczynników, a wszystko opiera się na wielu modyfikatorach rzutów.

Współczynniki są ale schowane, np. nie ma współczynnika aktywacji, ale standardowo koleżkę aktywujemy na 10+, a jak posiada cechę weteran to 8+, jak cywil to 13+ etc. Równie dobrze można to było oddać we współczynnikach :)

Moim zdaniem czuć, że jest to monsieur Sfingoli, ale nie jest to klon Songsów.

Z Noskiem się przymierzamy - mamy podręczniki i modele do Infinity. Osobiście chciałbym coś kultystyczno-roguetradowego bądź generic sci-fi :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rogue Stars
PostNapisane: środa, 26 kwietnia 2017, 23:04 
Sergent-Major
Avatar użytkownika

Dołączył(a): sobota, 3 marca 2007, 19:39
Posty: 164
Lokalizacja: znikąd
Hmmm.... może się przyjrzę. Do Infinity próbowałem się kilka razy zmusić, ale system aktywacji mnie odrzuca za każdym razem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rogue Stars
PostNapisane: czwartek, 27 kwietnia 2017, 15:10 
Major
Avatar użytkownika

Dołączył(a): wtorek, 17 października 2006, 12:19
Posty: 1156
Lokalizacja: Łódź
Ja się przymierzam w 15mm.

_________________
http://jedyna-i-sluszna.blogspot.com/
http://www.solaris7.pl/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rogue Stars
PostNapisane: czwartek, 27 kwietnia 2017, 20:48 
Appointé
Avatar użytkownika

Dołączył(a): niedziela, 11 stycznia 2015, 18:20
Posty: 34
Lokalizacja: Warszawa
Doczytałem podręcznik faktycznie czuć serią "Songs of..." właśnie przez aktywacje czy sam pomysł konstruowania bohaterów. Jako że nie ma statystyk dla modeli dostajemy mnóstwo modyfikatorów bez reference sheet nie ma co się brać do grania. Natomiast bardzo mi się podobają kombinacje z scenariuszami, aczkolwiek wymagają sporej ilości różnorodnego terenu.
Kadzik napisał(a):
Z Noskiem się przymierzamy - mamy podręczniki i modele do Infinity. Osobiście chciałbym coś kultystyczno-roguetradowego bądź generic sci-fi :)

Kadziku mogę się przymierzyć z wami?
Ja mam troszkę modeli z Deadzona Rebeliantów w sam raz na jakiś najemników/piratów, czy Enforcerów jako Star Cops :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Rogue Stars
PostNapisane: piątek, 28 kwietnia 2017, 09:19 
Colonel

Dołączył(a): czwartek, 24 grudnia 2009, 02:32
Posty: 1693
Gomi napisał(a):
Doczytałem podręcznik faktycznie czuć serią "Songs of..." właśnie przez aktywacje czy sam pomysł konstruowania bohaterów. Jako że nie ma statystyk dla modeli dostajemy mnóstwo modyfikatorów bez reference sheet nie ma co się brać do grania. Natomiast bardzo mi się podobają kombinacje z scenariuszami, aczkolwiek wymagają sporej ilości różnorodnego terenu.

Na Lead Adventures była dyskusja, by część najczęściej używanych zdolności np. Marksman i aktywacje przekształcić w statystyki, bo to stałe modyfikatory do stałej wartości progowej. Osobiście uważam, że wszystkie te zdolności są na tyle proste i intuicyjne, że idzie to szybko ogarnąć - w przeciwieństwie do Infinity, gdzie zdolności jest chyba jeszcze więcej i dość mocno na siebie wpływają, np. wykluczając się wzajemnie.

Cytuj:
Kadziku mogę się przymierzyć z wami?
Ja mam troszkę modeli z Deadzona Rebeliantów w sam raz na jakiś najemników/piratów, czy Enforcerów jako Star Cops :)

Oczywiście :D Dowolne, fajnie pomalowane modele będą mile widziane :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group. Color scheme by ColorizeIt!
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL


Informacja o ciasteczkach
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji świadczonych usług. Jeśli nie akceptujesz tego faktu prosimy o opuszczenie tej strony.