Rogue Stars
- Gomi
- Appointé
- Posty: 42
- Rejestracja: niedziela, 11 stycznia 2015, 17:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Rogue Stars
https://ospreypublishing.com/rogue-stars
Ktoś już grał? Jakieś opinie?
Po wstępnym zapoznaniu mi się podoba, pytanie czy jest ktoś w Warszawie chętny do pogrania?
Ktoś już grał? Jakieś opinie?
Po wstępnym zapoznaniu mi się podoba, pytanie czy jest ktoś w Warszawie chętny do pogrania?
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: Rogue Stars
Nie.
W Rogue Stars ponoć już w ogóle nie ma klasycznych współczynników, a wszystko opiera się na wielu modyfikatorach rzutów.
W Rogue Stars ponoć już w ogóle nie ma klasycznych współczynników, a wszystko opiera się na wielu modyfikatorach rzutów.
TheNode.pl – zapraszam!
Re: Rogue Stars
Współczynniki są ale schowane, np. nie ma współczynnika aktywacji, ale standardowo koleżkę aktywujemy na 10+, a jak posiada cechę weteran to 8+, jak cywil to 13+ etc. Równie dobrze można to było oddać we współczynnikachSarmor pisze:Nie.
W Rogue Stars ponoć już w ogóle nie ma klasycznych współczynników, a wszystko opiera się na wielu modyfikatorach rzutów.
Moim zdaniem czuć, że jest to monsieur Sfingoli, ale nie jest to klon Songsów.
Z Noskiem się przymierzamy - mamy podręczniki i modele do Infinity. Osobiście chciałbym coś kultystyczno-roguetradowego bądź generic sci-fi
- jimmor
- Adjudant Commandant
- Posty: 1902
- Rejestracja: sobota, 3 marca 2007, 18:39
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 195 times
- Been thanked: 481 times
- Kontakt:
Re: Rogue Stars
Hmmm.... może się przyjrzę. Do Infinity próbowałem się kilka razy zmusić, ale system aktywacji mnie odrzuca za każdym razem.
- brathac
- Colonel en second
- Posty: 1469
- Rejestracja: wtorek, 17 października 2006, 12:19
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 113 times
- Kontakt:
- Gomi
- Appointé
- Posty: 42
- Rejestracja: niedziela, 11 stycznia 2015, 17:20
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 6 times
Re: Rogue Stars
Doczytałem podręcznik faktycznie czuć serią "Songs of..." właśnie przez aktywacje czy sam pomysł konstruowania bohaterów. Jako że nie ma statystyk dla modeli dostajemy mnóstwo modyfikatorów bez reference sheet nie ma co się brać do grania. Natomiast bardzo mi się podobają kombinacje z scenariuszami, aczkolwiek wymagają sporej ilości różnorodnego terenu.
Ja mam troszkę modeli z Deadzona Rebeliantów w sam raz na jakiś najemników/piratów, czy Enforcerów jako Star Cops
Kadziku mogę się przymierzyć z wami?Kadzik pisze: Z Noskiem się przymierzamy - mamy podręczniki i modele do Infinity. Osobiście chciałbym coś kultystyczno-roguetradowego bądź generic sci-fi
Ja mam troszkę modeli z Deadzona Rebeliantów w sam raz na jakiś najemników/piratów, czy Enforcerów jako Star Cops
Re: Rogue Stars
Na Lead Adventures była dyskusja, by część najczęściej używanych zdolności np. Marksman i aktywacje przekształcić w statystyki, bo to stałe modyfikatory do stałej wartości progowej. Osobiście uważam, że wszystkie te zdolności są na tyle proste i intuicyjne, że idzie to szybko ogarnąć - w przeciwieństwie do Infinity, gdzie zdolności jest chyba jeszcze więcej i dość mocno na siebie wpływają, np. wykluczając się wzajemnie.Gomi pisze:Doczytałem podręcznik faktycznie czuć serią "Songs of..." właśnie przez aktywacje czy sam pomysł konstruowania bohaterów. Jako że nie ma statystyk dla modeli dostajemy mnóstwo modyfikatorów bez reference sheet nie ma co się brać do grania. Natomiast bardzo mi się podobają kombinacje z scenariuszami, aczkolwiek wymagają sporej ilości różnorodnego terenu.
Oczywiście Dowolne, fajnie pomalowane modele będą mile widzianeKadziku mogę się przymierzyć z wami?
Ja mam troszkę modeli z Deadzona Rebeliantów w sam raz na jakiś najemników/piratów, czy Enforcerów jako Star Cops