Gothic - gra bitewna
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
Gothic - gra bitewna
Jako wieeeeeeeeelki fan Gothic'a postanowiłem zrobić grę w niego świecie.
Założenia:
1.Ogólne
a) będzie oparty na WAB-ie
b) armie to 50+ ludzi (lub nie )
c) najpierw pojawią się armie z pierwszej części ,potem z 2 (z uwzględnieniem dodatku) ,3 nie uznaje
d) będzie kampania,
2.Świat
a) armie:
ludzi:
-stary obóz
-nowy obóz
-sekta śniącego
-bandyci
-xardas team
nie-ludzi:
-orki
-gobliny (i trole )
-pomiot piekielny
-zwierzaki
i armie na później:
ludzie:
-armia króla
-najemnicy (rebelianci)
-krąg ognia
-krąg wody
-xardas dream team
-bandyci (z Khorins)
-bandyci (z nowego świata)
-piraci
nie ludzie:
-orki
-hordy ciemności
-gobliny(może połączę z orkami,albo zrobię jako nie grywalne)
-potwory
-starożytni strażnicy (tu jeszcze się zastanowię, może trafią do grywalnych)
b)zamierzam zamieścić różne przydatne przedmioty do wykupienia przez bohaterów
c) bohater jest jedynie trochę silniejszy od zwykłych ludzi, za to może używać świetnego sprzętu
3.Mechanika:
a)Zmodyfikowany WAB
4.Skala :
a)1/72
b)28mm
Założenia:
1.Ogólne
a) będzie oparty na WAB-ie
b) armie to 50+ ludzi (lub nie )
c) najpierw pojawią się armie z pierwszej części ,potem z 2 (z uwzględnieniem dodatku) ,3 nie uznaje
d) będzie kampania,
2.Świat
a) armie:
ludzi:
-stary obóz
-nowy obóz
-sekta śniącego
-bandyci
-xardas team
nie-ludzi:
-orki
-gobliny (i trole )
-pomiot piekielny
-zwierzaki
i armie na później:
ludzie:
-armia króla
-najemnicy (rebelianci)
-krąg ognia
-krąg wody
-xardas dream team
-bandyci (z Khorins)
-bandyci (z nowego świata)
-piraci
nie ludzie:
-orki
-hordy ciemności
-gobliny(może połączę z orkami,albo zrobię jako nie grywalne)
-potwory
-starożytni strażnicy (tu jeszcze się zastanowię, może trafią do grywalnych)
b)zamierzam zamieścić różne przydatne przedmioty do wykupienia przez bohaterów
c) bohater jest jedynie trochę silniejszy od zwykłych ludzi, za to może używać świetnego sprzętu
3.Mechanika:
a)Zmodyfikowany WAB
4.Skala :
a)1/72
b)28mm
Ostatnio zmieniony piątek, 16 listopada 2007, 16:52 przez xardas12r, łącznie zmieniany 5 razy.
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
Zasady Specjalne:
Bestia- skirmish, nie autobreak-uje , zaszarżowana kontr szarżuje.
Ognisty strzał - atak strzelecki - 8'', S3 , bez seva
Stado - za każde 2 bestie w stadzie +1 ld
Kopacz - po k3 +1 turach wychodzi z dowolnie wybranej krawędzi
Rój - nie blokuje linii wzroku , niezłomny , montowany na dużej podstawce , za każde stracone W traci jeden atak
Krótki Łuk - zasięg 16" , S3
Długi Łuk - zasięg 24" , S3
Bestia- skirmish, nie autobreak-uje , zaszarżowana kontr szarżuje.
Ognisty strzał - atak strzelecki - 8'', S3 , bez seva
Stado - za każde 2 bestie w stadzie +1 ld
Kopacz - po k3 +1 turach wychodzi z dowolnie wybranej krawędzi
Rój - nie blokuje linii wzroku , niezłomny , montowany na dużej podstawce , za każde stracone W traci jeden atak
Krótki Łuk - zasięg 16" , S3
Długi Łuk - zasięg 24" , S3
Ostatnio zmieniony sobota, 17 listopada 2007, 13:49 przez xardas12r, łącznie zmieniany 10 razy.
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
http://cytadela.pl/cgibin/shop?info=P71007&sid=01a59650 - konwersja prosta,bardzo - bierzesz trawkę ,oblepiasz trolla,lakier,czarny podkład.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
no wiesz co ?kadrinazi pisze: 'punkty manny' rozbawiły mnie jak norkę
to gra komputerowa
cos jesc trzeba ;d
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 20 sierpnia 2007, 11:26 przez AWu, łącznie zmieniany 1 raz.