Gothic - gra bitewna
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
Stary Obóz
1.Kopacze <33%
2.Cienie
50%>
3.Strażnicy
4.Magnaci <33%
5.Straż Magnacka
6.Magowie Ognia
1.Kopacze
Bohaterowie:
Wrzód może być wystawiony jeżeli mamy powyżej 3 kopaczy
2Cienie
Bohaterowie (1 /3 cieni ):
Diego
Scety
Fisk
Rączka
Ian może być wystawiony jeżeli mamy powyżej 6 kopaczy
3.Strażnicy
Bohaterowie(1/3 strażników) :
Thorus
Asghan może być wystawiony jeżeli mamy powyżej 3 kopaczy i 2 cieni
Bullit może być wystawiony jeżeli mamy powyżej 6 kopaczy
resztę dopiszę później
1.Kopacze <33%
2.Cienie
50%>
3.Strażnicy
4.Magnaci <33%
5.Straż Magnacka
6.Magowie Ognia
1.Kopacze
Bohaterowie:
Wrzód może być wystawiony jeżeli mamy powyżej 3 kopaczy
2Cienie
Bohaterowie (1 /3 cieni ):
Diego
Scety
Fisk
Rączka
Ian może być wystawiony jeżeli mamy powyżej 6 kopaczy
3.Strażnicy
Bohaterowie(1/3 strażników) :
Thorus
Asghan może być wystawiony jeżeli mamy powyżej 3 kopaczy i 2 cieni
Bullit może być wystawiony jeżeli mamy powyżej 6 kopaczy
resztę dopiszę później
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
Zmieniam formę gry - zasady te co do tej pory napisałem może są i ciekawe ,ale za dużo dłubaniny - przechodzę na mechanikę WAB'a (czemu nie na WFB?? - bo go nie znam ?? ) Magie sam dorobię i trochę zmodyfikuje rdzeń zasad
No i proszę kogoś by pousuwał puste posty
W 1 poście podkreśliłem zmiany w założeniach gierki
No i proszę kogoś by pousuwał puste posty
W 1 poście podkreśliłem zmiany w założeniach gierki
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
[Nieaktualne]
Bestie Kolonii
Częste bestie: <25%
Rzadkie bestie:>50%
Samotnicy:>25%
a)Częste bestie.
1.Ścierwojady
Dorosły:
M6;Ws3;Bs-;S3;T2;W1,I4;A1;Ld3;Koszt 3pkt
Młody:
M6;Ws2;Bs-;S2:T1;W1;I4;A1;Ld3;Kosz 2pkt
Bestia, Stado,nie mogą ścigać uciekających oddziałów - posilają sie scierwem
2.Kretoszczur - jedna jednostka w armii
Dorosły:
M3;Ws2;Bs-;S3;T3;W1,I2;A1;Ld6;Koszt 4pkt
Młody:
M3;Ws2;Bs-;S2;T2;W1,I2;A1;Ld6;Koszt 3pkt
Bestia,Kopacz
3.Wilki:
M5;Ws3;Bs-;S3;T3;W1;I3;A1;Ld4; Koszt 7pkt
Bestia,Stado, Rzuca na panikę zaatakowane ogniem
4.Krwiopijce
M4;WS3;BS-;S2;T2;W6;I1;A6;Ld10; Kost 50pkt
Rój,Skirmish
b)Rzadkie bestie.
1.Jaszczur
M5;Ws3;Bs-;S4;T4;W1,I2;A2;Ld7;Koszt 15pkt
Bestia,
2.Topielec
M4;Ws3;Bs-;S4;T3;W1,I3;A2;Ld7; Koszt 10pkt
Bestia;Można wystawić w jeziorze, jest nie widoczna wtedy, nie może się poruszać dopóki nie zaszarżuje jakiegoś wroga - odległość szarży wynosi +k6 cali
3.Zębacz
M5;Ws3;Bs-;S3;T3;W1;I3;A2:Ld4; koszt 10pkt
Bestia,Stado
4.Brzytwa - jedna jednostka w armi
M5;Ws3;Bs-;S4;T3;W1;I4;A3;Ld4; koszt 15pkt
Bestia;Stado
c)Samotnicy.
1.Ognisty jaszczur
M5;Ws3;Bs3;S4;T5;W1,I2;A3;Ld8;Koszt 40pkt
Bestia,Ognisty strzał
2.Cieniostwór - 1 na armię
M8;Ws5;Bs-;S7;T5;W4,I3;A4;Ld10;Koszt 450 pkt
wzbudza strach,odporny na magie; wrażliwy na ostrzał ostrzelany ma -2 do T;samotnik,
"Duża ta bestia" - jednostka stanowi duży cel
3.Wąż błotny - 1 na każde 500pkt
M4;Ws2;Bs-;S3;T5W6A2;Ld8; koszt 80pkt
Samotnik;wzbudza strach- nie dotyczy jednostek prowadzonych przez bohaterów.
4.Ogary - 1 jednostka w armii
M4;Ws4;Bs-;S5;T3;W2,I3;A3;Ld7 ; koszt 45
Bestie; Stado
Bestie Kolonii
Częste bestie: <25%
Rzadkie bestie:>50%
Samotnicy:>25%
a)Częste bestie.
1.Ścierwojady
Dorosły:
M6;Ws3;Bs-;S3;T2;W1,I4;A1;Ld3;Koszt 3pkt
Młody:
M6;Ws2;Bs-;S2:T1;W1;I4;A1;Ld3;Kosz 2pkt
Bestia, Stado,nie mogą ścigać uciekających oddziałów - posilają sie scierwem
2.Kretoszczur - jedna jednostka w armii
Dorosły:
M3;Ws2;Bs-;S3;T3;W1,I2;A1;Ld6;Koszt 4pkt
Młody:
M3;Ws2;Bs-;S2;T2;W1,I2;A1;Ld6;Koszt 3pkt
Bestia,Kopacz
3.Wilki:
M5;Ws3;Bs-;S3;T3;W1;I3;A1;Ld4; Koszt 7pkt
Bestia,Stado, Rzuca na panikę zaatakowane ogniem
4.Krwiopijce
M4;WS3;BS-;S2;T2;W6;I1;A6;Ld10; Kost 50pkt
Rój,Skirmish
b)Rzadkie bestie.
1.Jaszczur
M5;Ws3;Bs-;S4;T4;W1,I2;A2;Ld7;Koszt 15pkt
Bestia,
2.Topielec
M4;Ws3;Bs-;S4;T3;W1,I3;A2;Ld7; Koszt 10pkt
Bestia;Można wystawić w jeziorze, jest nie widoczna wtedy, nie może się poruszać dopóki nie zaszarżuje jakiegoś wroga - odległość szarży wynosi +k6 cali
3.Zębacz
M5;Ws3;Bs-;S3;T3;W1;I3;A2:Ld4; koszt 10pkt
Bestia,Stado
4.Brzytwa - jedna jednostka w armi
M5;Ws3;Bs-;S4;T3;W1;I4;A3;Ld4; koszt 15pkt
Bestia;Stado
c)Samotnicy.
1.Ognisty jaszczur
M5;Ws3;Bs3;S4;T5;W1,I2;A3;Ld8;Koszt 40pkt
Bestia,Ognisty strzał
2.Cieniostwór - 1 na armię
M8;Ws5;Bs-;S7;T5;W4,I3;A4;Ld10;Koszt 450 pkt
wzbudza strach,odporny na magie; wrażliwy na ostrzał ostrzelany ma -2 do T;samotnik,
"Duża ta bestia" - jednostka stanowi duży cel
3.Wąż błotny - 1 na każde 500pkt
M4;Ws2;Bs-;S3;T5W6A2;Ld8; koszt 80pkt
Samotnik;wzbudza strach- nie dotyczy jednostek prowadzonych przez bohaterów.
4.Ogary - 1 jednostka w armii
M4;Ws4;Bs-;S5;T3;W2,I3;A3;Ld7 ; koszt 45
Bestie; Stado
Ostatnio zmieniony czwartek, 19 czerwca 2008, 18:36 przez xardas12r, łącznie zmieniany 5 razy.
- dragon
- Starszyj Lejtienant
- Posty: 704
- Rejestracja: środa, 27 września 2006, 13:46
- Lokalizacja: Warszawa
Nie znam Gothic-a, ale wydaje mi sie, ze mechanika Warhammerowska zupelnie tam nie pasuje.
Warhammer (takze historyczny) to wlaka formacjami, manewry, zas Gothic ma znacznie blizej do skirmishowego Mordhaim-a. Fakt Wojenny Młot to tez skirmish, no ale powiedzmy sobie szczerze, lekko inny niz Mordheim.
Warhammer (takze historyczny) to wlaka formacjami, manewry, zas Gothic ma znacznie blizej do skirmishowego Mordhaim-a. Fakt Wojenny Młot to tez skirmish, no ale powiedzmy sobie szczerze, lekko inny niz Mordheim.
Politycy wszędzie są tacy sami. Obiecują zbudować most nawet tam, gdzie nie ma rzeki.
Nikita Chruszczow
Nikita Chruszczow
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
[Nieaktualne]
Nowy Obóz
Magowie: >25%
Najemnicy: <25%
Bandyci: <25%
Ciżba: >25%
a)Magowie
b)Najemnicy
c)Bandyci
1.Lares
M4 WS4 BS4 S3 T3 W2 I3 A2 Ld8 KOSZT: 40
Broń ręczna,długi łuk, postać,lekki pancerz.Musi być wystawiony w oddziale szkodników
2.Szkodniki
M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 Ld7 KOSZT:7 pkt
Lekka piechota, broń ręczna, krótki łuk. Za 2 pkt mogą mieć lekki pancerz (sv 6+),za +1 pkt mogą wymienić krótki łuk na długi łuk.
3.Lewus
M4 WS4 BS4 S3 T3 W1 I3 A2 Ld7 KOSZT: 20
Broń ręczna,długi łuk, postać.Może być wystawiony w oddziale bandziorów.
4.Bandziory
M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 Ld6 KOSZT:6 pkt
Skirmish, broń ręczna, krótki łuk.Za +1 pkt mogą wymienić krótki łuk na długi łuk.
d)Ciżba
[Nieaktualne]
Nowy Obóz
Magowie: >25%
Najemnicy: <25%
Bandyci: <25%
Ciżba: >25%
a)Magowie
b)Najemnicy
c)Bandyci
1.Lares
M4 WS4 BS4 S3 T3 W2 I3 A2 Ld8 KOSZT: 40
Broń ręczna,długi łuk, postać,lekki pancerz.Musi być wystawiony w oddziale szkodników
2.Szkodniki
M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 Ld7 KOSZT:7 pkt
Lekka piechota, broń ręczna, krótki łuk. Za 2 pkt mogą mieć lekki pancerz (sv 6+),za +1 pkt mogą wymienić krótki łuk na długi łuk.
3.Lewus
M4 WS4 BS4 S3 T3 W1 I3 A2 Ld7 KOSZT: 20
Broń ręczna,długi łuk, postać.Może być wystawiony w oddziale bandziorów.
4.Bandziory
M4 WS3 BS3 S3 T3 W1 I3 A1 Ld6 KOSZT:6 pkt
Skirmish, broń ręczna, krótki łuk.Za +1 pkt mogą wymienić krótki łuk na długi łuk.
d)Ciżba
[Nieaktualne]
Ostatnio zmieniony czwartek, 19 czerwca 2008, 18:32 przez xardas12r, łącznie zmieniany 1 raz.
- xardas12r
- Generalleutnant
- Posty: 3912
- Rejestracja: poniedziałek, 27 listopada 2006, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn/Warszawa
- Been thanked: 21 times
- Kontakt:
Kolejna zmiana w pomyśle się szykuję Z sporych armii przechodzę do walk naprawie małej ilości figurek Armia ludzka typowa będzie składać się z 2-4 figsów
A oto i pierwsze figurki do systemu :
Gobliny do LOTR'a chyba najlepiej pasują do realiów Gothica. Oczywiście mogły by być trochę niszę i nie mieć zbroi ,ale są za to naprawdę tanie.
Są to gobliny wojownicy:
Mam nadzieje ,że choć trochę podobne
A oto i pierwsze figurki do systemu :
Gobliny do LOTR'a chyba najlepiej pasują do realiów Gothica. Oczywiście mogły by być trochę niszę i nie mieć zbroi ,ale są za to naprawdę tanie.
Są to gobliny wojownicy:
Mam nadzieje ,że choć trochę podobne
Hym... ciekawe, a nie próbowałeś przerobić zasad LOTR'a, w końcu to scirmish i też pachnie GW (wiadro kości k6). W sumie to nawet się dziwię, że wydano takiego WAB'a, a odpowiednika LOTR'a w historii nie. Xardas miałby co przerabiać, a poza tym można by zrobić potyczkę pomiędzy np. wrogimi osadami Słowian, lub atak wikingów na wioskę.
Gram w: "Kompfgruppe Normandy"
Gram w: "Ambush Alley: Force On Force"
I JESTEM Z TEGO DUMNY !!!
Gram w: "Ambush Alley: Force On Force"
I JESTEM Z TEGO DUMNY !!!