Mordheim

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

Piraci wypaśni.

Co do undeadów, super pomysł z arabami, ale mało ich, mało... więcej prosimy ! :rotfl:
i ta nefaryta... brrrr

Ja się głównie zajmuje babraniem w Necromundzie więc moje Mordheimowe modele stoją i się kurza, okazjonalnie ,raz do roku się jakiś pomaluje (dostałem startowe bandy i podręcznik jako extrasy do terenu - jako że sa już zklepjeni i ludzie pomalowani - ja ich tylko przemalowuje - to odpadło to co lubię najbardziej czyli budowanie i lepienie więc nie mam weny jakoś :>

Planuje co najmniej kilka band (ah ten beastmen targający panią za włosy... ) ale odkładam to zawsze dalej i dalej i dalej..
Kadzik

Post autor: Kadzik »

AWu pisze:Piraci wypaśni.
Dzięki :) Malowani chyba ponad 2 lata temu i dwójka trafiła niedawno do DOT'a. Będę sukcesywnie przemalowywał co poniektórych. Część mi się jednak ciągle podoba :)
Co do undeadów, super pomysł z arabami, ale mało ich, mało... więcej prosimy ! :rotfl:
i ta nefaryta... brrrr
Niedługo więcej będzie, bo będą do naszej autorskiej bandy umarlaków szukających po Karak Zorn krasnoludzkich artefaktów :P Czekaliśmy na nową edycję tomb kingsów, licząc po cichu na nowe fajne szeregowe szkielki, ale zawiedliśmy się srodze. Masa wielkiego g*wna....jakiś warhammer monsterpocalipse się robi :/
Przy okazji, bo doświadczony wargamingowiec z Ciebie :P Wiesz może co to za model, ta poczwara od undeadów? Dostałem toto chyba w 2003 na mikołajki, więc musiało koło 20 złociszy kosztować....a bydle wielkie. Jakiś dziwny system musiał być, ale nikt nie jest w stanie mi powiedzieć jaki....
Ja się głównie zajmuje babraniem w Necromundzie więc moje Mordheimowe modele stoją i się kurza, okazjonalnie ,raz do roku się jakiś pomaluje (dostałem startowe bandy i podręcznik jako extrasy do terenu - jako że sa już zklepjeni i ludzie pomalowani - ja ich tylko przemalowuje - to odpadło to co lubię najbardziej czyli budowanie i lepienie więc nie mam weny jakoś :>
Necro jakoś nigdy mnie nie pociągała niestety :P Ale miałem w zeszłym roku fazę na Deatch Squads, czyli bardzo fajnie zmodyfikowane zasady mordheim do świata 40k (sporo smaczków jak choćby szarżowanie po fazie strzelania, co daje fajny efekt ognia zaporowego) i użyć figurek napoleońskich od Vectrixa (czy tam Victrixa) :)
Planuje co najmniej kilka band (ah ten beastmen targający panią za włosy... ) ale odkładam to zawsze dalej i dalej i dalej..
Nie lubię beastów. Prostolinijna banda, którą wiele kminić nie można, tylko prać po mordzie :P
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

Ale ja nie chce nimi grac tylko panie - malować i się w tym babrać z pilnikiem i GSem :P

Beastmen z panną jest genialny. Kupa charakteru (i laska ma jeszcze pistolet ukryty :>
Tego szukam w modelach - życia :>
(a tego akurat brakuje w 90% nowych modeli GW)

Necromunda ma nad Mordheimem ta przewagę, że duzo więcej duzo fajniej mozna skonwertować modeli. od techno fetyszytycznych cyborgów po witch huntersów sci fi. fantasy Mordheima daje mi mniejsze pole jakoś.
No i w grze wszyscy są characterami, nie ma uproszczonego rozwoju henchmenów.



Ten przerażający model to jak pisałem Nefaryta - Muawijha* dokładnie rzecz biorąc z 1 edycji Warzona :P

Obrazek

IMHO obrzydliwiec
wygląda jak stara ciotka z papilotami i skłonnością do tycia i sado maso :P

twoje kolory ja trochę ożywiły, ale tylko trochę :P


* masz arabski smaczek :P
Kadzik

Post autor: Kadzik »

AWu pisze:Ten przerażający model to jak pisałem Nefaryta - Muawijha* dokładnie rzecz biorąc z 1 edycji Warzona :P
IMHO obrzydliwiec
wygląda jak stara ciotka z papilotami i skłonnością do tycia i sado maso :P

twoje kolory ja trochę ożywiły, ale tylko trochę :P
Kiedyś pomalowałem go jak na tym zdjęciu (tylko włosy były czerwone :P )

* masz arabski smaczek :P
I fajnie :) Coś mam ostatnio ciągoty do arabusów: do DBA XIII wieczny Cypr i XII wieczna Sycylia, do Infinity siły Haqqislamu, za Ayyubidów też mam marzenie się zabrać :D
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

Qul huallahu ahad, allahus-samad,
lam jalid, ła lam juulad, ła lam jakun, lahu kufuan ahad

Dobry wybór :>

teraz jej lepiej, ale niewiele :>
Kadzik

Post autor: Kadzik »

AWu pisze:Qul huallahu ahad, allahus-samad,
lam jalid, ła lam juulad, ła lam jakun, lahu kufuan ahad
teraz jej lepiej, ale niewiele :>
Mówisz o mojej ciotce? :P Teraz jest fajna, ale chyba rozjaśnie zęby do brudnej bieli i włosy do jakiegoś soczystego zielonego.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

Ona nigdy nie będzie fajna..
Pogódź się z tym :P
Ostatnio zmieniony czwartek, 14 kwietnia 2011, 10:34 przez AWu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kadzik

Post autor: Kadzik »

<zasłania uszy> Nie, nie, nie! Nie słucham Cię! :P
Może być brzydka i niestylowa, ale jest fajna :)
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: AWu »

Ja tam ci w gust nie wchodzę z butami :P
Awatar użytkownika
stelker
Colonel en second
Posty: 1298
Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
Lokalizacja: Biłgoraj/Lublin
Been thanked: 56 times

Re: Mordheim

Post autor: stelker »

Dorwałem troche sterych modeli GW z gry planszowej Hero Quest i chce złożć z nich bande orków do Mordheim i zzastanwiam się jak ich zapodstawkować są na fabrycznych podstawkach 2x2.5 mm czy mogą być na podstawkach okrągłych o średnicy 3mm (mam takich podkładek sporo).
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Mordheim

Post autor: AWu »

Znaczenia to nie ma, aczkolwiek niektórzy przeciwnicy mogą marudzić.
Awatar użytkownika
stelker
Colonel en second
Posty: 1298
Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
Lokalizacja: Biłgoraj/Lublin
Been thanked: 56 times

Re: Mordheim

Post autor: stelker »

Aha to zapodstawkuje je na tych podkładkach
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Mordheim

Post autor: AWu »

Jedyny problem to to, że modele do walki wręcz dostawia się podstawkami. Przy okrągłych można dostawić o jeden model więcej, więc trzeba uważać.
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Mordheim

Post autor: GRZ »

Jest to zły pomysł zwłaszcza że podstawki to nie jest duży wydatek.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
stelker
Colonel en second
Posty: 1298
Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
Lokalizacja: Biłgoraj/Lublin
Been thanked: 56 times

Re: Mordheim

Post autor: stelker »

Tak tylko niemam ochoty płacic za przesyłke podstawek (drugie tyle ) a niemam w okolic żadnego sklepu gdzie mógłbym je kupić . Jakie mają wymiary te standardowe podstawki ?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy sci-fi i fantasy”