Mordheim
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Piraci wypaśni.
Co do undeadów, super pomysł z arabami, ale mało ich, mało... więcej prosimy ! :rotfl:
i ta nefaryta... brrrr
Ja się głównie zajmuje babraniem w Necromundzie więc moje Mordheimowe modele stoją i się kurza, okazjonalnie ,raz do roku się jakiś pomaluje (dostałem startowe bandy i podręcznik jako extrasy do terenu - jako że sa już zklepjeni i ludzie pomalowani - ja ich tylko przemalowuje - to odpadło to co lubię najbardziej czyli budowanie i lepienie więc nie mam weny jakoś :>
Planuje co najmniej kilka band (ah ten beastmen targający panią za włosy... ) ale odkładam to zawsze dalej i dalej i dalej..
Co do undeadów, super pomysł z arabami, ale mało ich, mało... więcej prosimy ! :rotfl:
i ta nefaryta... brrrr
Ja się głównie zajmuje babraniem w Necromundzie więc moje Mordheimowe modele stoją i się kurza, okazjonalnie ,raz do roku się jakiś pomaluje (dostałem startowe bandy i podręcznik jako extrasy do terenu - jako że sa już zklepjeni i ludzie pomalowani - ja ich tylko przemalowuje - to odpadło to co lubię najbardziej czyli budowanie i lepienie więc nie mam weny jakoś :>
Planuje co najmniej kilka band (ah ten beastmen targający panią za włosy... ) ale odkładam to zawsze dalej i dalej i dalej..
Dzięki Malowani chyba ponad 2 lata temu i dwójka trafiła niedawno do DOT'a. Będę sukcesywnie przemalowywał co poniektórych. Część mi się jednak ciągle podobaAWu pisze:Piraci wypaśni.
Niedługo więcej będzie, bo będą do naszej autorskiej bandy umarlaków szukających po Karak Zorn krasnoludzkich artefaktów Czekaliśmy na nową edycję tomb kingsów, licząc po cichu na nowe fajne szeregowe szkielki, ale zawiedliśmy się srodze. Masa wielkiego g*wna....jakiś warhammer monsterpocalipse się robi :/Co do undeadów, super pomysł z arabami, ale mało ich, mało... więcej prosimy ! :rotfl:
i ta nefaryta... brrrr
Przy okazji, bo doświadczony wargamingowiec z Ciebie Wiesz może co to za model, ta poczwara od undeadów? Dostałem toto chyba w 2003 na mikołajki, więc musiało koło 20 złociszy kosztować....a bydle wielkie. Jakiś dziwny system musiał być, ale nikt nie jest w stanie mi powiedzieć jaki....
Necro jakoś nigdy mnie nie pociągała niestety Ale miałem w zeszłym roku fazę na Deatch Squads, czyli bardzo fajnie zmodyfikowane zasady mordheim do świata 40k (sporo smaczków jak choćby szarżowanie po fazie strzelania, co daje fajny efekt ognia zaporowego) i użyć figurek napoleońskich od Vectrixa (czy tam Victrixa)Ja się głównie zajmuje babraniem w Necromundzie więc moje Mordheimowe modele stoją i się kurza, okazjonalnie ,raz do roku się jakiś pomaluje (dostałem startowe bandy i podręcznik jako extrasy do terenu - jako że sa już zklepjeni i ludzie pomalowani - ja ich tylko przemalowuje - to odpadło to co lubię najbardziej czyli budowanie i lepienie więc nie mam weny jakoś :>
Nie lubię beastów. Prostolinijna banda, którą wiele kminić nie można, tylko prać po mordziePlanuje co najmniej kilka band (ah ten beastmen targający panią za włosy... ) ale odkładam to zawsze dalej i dalej i dalej..
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ale ja nie chce nimi grac tylko panie - malować i się w tym babrać z pilnikiem i GSem
Beastmen z panną jest genialny. Kupa charakteru (i laska ma jeszcze pistolet ukryty :>
Tego szukam w modelach - życia :>
(a tego akurat brakuje w 90% nowych modeli GW)
Necromunda ma nad Mordheimem ta przewagę, że duzo więcej duzo fajniej mozna skonwertować modeli. od techno fetyszytycznych cyborgów po witch huntersów sci fi. fantasy Mordheima daje mi mniejsze pole jakoś.
No i w grze wszyscy są characterami, nie ma uproszczonego rozwoju henchmenów.
Ten przerażający model to jak pisałem Nefaryta - Muawijha* dokładnie rzecz biorąc z 1 edycji Warzona
IMHO obrzydliwiec
wygląda jak stara ciotka z papilotami i skłonnością do tycia i sado maso
twoje kolory ja trochę ożywiły, ale tylko trochę
* masz arabski smaczek
Beastmen z panną jest genialny. Kupa charakteru (i laska ma jeszcze pistolet ukryty :>
Tego szukam w modelach - życia :>
(a tego akurat brakuje w 90% nowych modeli GW)
Necromunda ma nad Mordheimem ta przewagę, że duzo więcej duzo fajniej mozna skonwertować modeli. od techno fetyszytycznych cyborgów po witch huntersów sci fi. fantasy Mordheima daje mi mniejsze pole jakoś.
No i w grze wszyscy są characterami, nie ma uproszczonego rozwoju henchmenów.
Ten przerażający model to jak pisałem Nefaryta - Muawijha* dokładnie rzecz biorąc z 1 edycji Warzona
IMHO obrzydliwiec
wygląda jak stara ciotka z papilotami i skłonnością do tycia i sado maso
twoje kolory ja trochę ożywiły, ale tylko trochę
* masz arabski smaczek
Kiedyś pomalowałem go jak na tym zdjęciu (tylko włosy były czerwone )AWu pisze:Ten przerażający model to jak pisałem Nefaryta - Muawijha* dokładnie rzecz biorąc z 1 edycji Warzona
IMHO obrzydliwiec
wygląda jak stara ciotka z papilotami i skłonnością do tycia i sado maso
twoje kolory ja trochę ożywiły, ale tylko trochę
I fajnie Coś mam ostatnio ciągoty do arabusów: do DBA XIII wieczny Cypr i XII wieczna Sycylia, do Infinity siły Haqqislamu, za Ayyubidów też mam marzenie się zabrać* masz arabski smaczek
- stelker
- Colonel en second
- Posty: 1298
- Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
- Lokalizacja: Biłgoraj/Lublin
- Been thanked: 56 times
Re: Mordheim
Dorwałem troche sterych modeli GW z gry planszowej Hero Quest i chce złożć z nich bande orków do Mordheim i zzastanwiam się jak ich zapodstawkować są na fabrycznych podstawkach 2x2.5 mm czy mogą być na podstawkach okrągłych o średnicy 3mm (mam takich podkładek sporo).
Necessitas in loco, spes in virtute, salus in victoria
https://picasaweb.google.com/104530186517955728265
http://stelkerowyblog.blogspot.com/
https://picasaweb.google.com/104530186517955728265
http://stelkerowyblog.blogspot.com/
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- stelker
- Colonel en second
- Posty: 1298
- Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
- Lokalizacja: Biłgoraj/Lublin
- Been thanked: 56 times
Re: Mordheim
Aha to zapodstawkuje je na tych podkładkach
Necessitas in loco, spes in virtute, salus in victoria
https://picasaweb.google.com/104530186517955728265
http://stelkerowyblog.blogspot.com/
https://picasaweb.google.com/104530186517955728265
http://stelkerowyblog.blogspot.com/
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Mordheim
Jedyny problem to to, że modele do walki wręcz dostawia się podstawkami. Przy okrągłych można dostawić o jeden model więcej, więc trzeba uważać.
- GRZ
- Général de Brigade
- Posty: 2695
- Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
- Lokalizacja: Warszawa
- Been thanked: 3 times
Re: Mordheim
Jest to zły pomysł zwłaszcza że podstawki to nie jest duży wydatek.
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ale dobre kostki pomagają.
- stelker
- Colonel en second
- Posty: 1298
- Rejestracja: niedziela, 28 listopada 2010, 14:16
- Lokalizacja: Biłgoraj/Lublin
- Been thanked: 56 times
Re: Mordheim
Tak tylko niemam ochoty płacic za przesyłke podstawek (drugie tyle ) a niemam w okolic żadnego sklepu gdzie mógłbym je kupić . Jakie mają wymiary te standardowe podstawki ?
Necessitas in loco, spes in virtute, salus in victoria
https://picasaweb.google.com/104530186517955728265
http://stelkerowyblog.blogspot.com/
https://picasaweb.google.com/104530186517955728265
http://stelkerowyblog.blogspot.com/