Powstanie Listopadowe [Los Diablos Polacos]
-
- Caporal
- Posty: 59
- Rejestracja: sobota, 21 kwietnia 2007, 19:56
- Lokalizacja: Płock\Olsztyn
kadrinazi pisze:Ja wolę szkołę drugą - zaletą gry jest dla mnie wtedy możliwość sprawdzenia 'co mogłoby się stać gdyby...' Takie hipotetyczne wydarzenia mi się podobają.
Uważam , że dobrze jest kiedy każda gra posiada warianty co było gdyby.
To jest coś o czym się w zasadzie zawsze myśli czytając książki historyczne ale nie ma się mozliwości aby sprawdzić . Pozostaje wyobraźnia albow włąsnie gra ( wyobraźni ) stwozrona pzrez kogoś kto bardzo dobtrze zan tematykę i umie w języku gry w sposób wyważony przedstawić interesujący nas problem .
"Bądź szybki jak wicher, spokojny jak las, napastliwy i żarłoczny jak ogień, niewzruszony jak góra, nieprzenikniony jak ciemność, nagły jak piorun"
Sun Tzu
Sun Tzu
- Aldarus
- Chef de bataillon
- Posty: 1021
- Rejestracja: wtorek, 12 września 2006, 08:56
- Lokalizacja: Warszawa - Bielany
- Been thanked: 12 times
To i ja nie będę oryginalny - drugi. Ale skoro te wydarzenia nie zaszły, choć autor powiedzmy uzna, że mogły, to ich zagranie winno być nieco trudniejsze (jakieś obwarowania, wyższy koszt) - nie wiem jakie rozwiązanie przyjąłeś, więc trudno mi coś bardziej konkretnego napisać.
Nie dyskutuj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, potem pokona doświadczeniem.
Deck podstawowy - historyczny i jeśli graczę bedą chcieli mogą dodać karty opcjonalne - nie-historyczne . Tak chyba będzie najporściej.
Niech żyje Napoleon! - wołaj ludzie tkliwy
niech żyje po tysiąc lat (kto z nas będzie żywy),
Niech Polak ostatni z tym czuciem umiera
A hasło: Napoleon! niech mu usta zwiera!
niech żyje po tysiąc lat (kto z nas będzie żywy),
Niech Polak ostatni z tym czuciem umiera
A hasło: Napoleon! niech mu usta zwiera!
- Jasz
- Général de Brigade
- Posty: 2146
- Rejestracja: poniedziałek, 11 września 2006, 21:12
- Lokalizacja: Warszawa
a ja odpowiem filozoficznie: to zalezy
od: stosunku wydarzeń historycznych do nie-historycznych, ogólnej ilości wydarzen itd. wszystko według zasady co za dużo to nie zdrowo. W PoGu są karty opcjonale (w dodatku bardzo fajne) tylko, że podsawowych jest tak duzo, że dodatkowe sa bardziej utrudnienim niz urozmajceniem gry.
Wracjąc do wydarzeń historycznych. Jeśli są tylko takie które się rzeczywiście wyadzryły to japrawdopodobniej cześć z nich nie zostanie zagrana/wprowadzona i juz jest nie historycznie. Nie zanm dokładnie mechaniki ale takie siłowe numery jak w Shiftind Sandsach gdzie właściwei wszystko się musi wydarzyc i to we własciwych "datach" (nie wcześniej niz) jest jak dla mnie wkurzajace.
od: stosunku wydarzeń historycznych do nie-historycznych, ogólnej ilości wydarzen itd. wszystko według zasady co za dużo to nie zdrowo. W PoGu są karty opcjonale (w dodatku bardzo fajne) tylko, że podsawowych jest tak duzo, że dodatkowe sa bardziej utrudnienim niz urozmajceniem gry.
Wracjąc do wydarzeń historycznych. Jeśli są tylko takie które się rzeczywiście wyadzryły to japrawdopodobniej cześć z nich nie zostanie zagrana/wprowadzona i juz jest nie historycznie. Nie zanm dokładnie mechaniki ale takie siłowe numery jak w Shiftind Sandsach gdzie właściwei wszystko się musi wydarzyc i to we własciwych "datach" (nie wcześniej niz) jest jak dla mnie wkurzajace.
- Comandante
- General de División
- Posty: 3012
- Rejestracja: piątek, 12 maja 2006, 21:51
- Lokalizacja: Verulamium
- Been thanked: 3 times
Dezerter i Tstaszek widzieli dzisiaj mape a dwaj pierwsi nawet karty, testowe zetony i posluchali troche o grze. Nakazali mi pracowac dalej
Ostatnio zmieniony czwartek, 1 stycznia 1970, 01:00 przez Comandante, łącznie zmieniany 2 razy.
Powyższe opinie są mojego autorstwa.
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie prawa zastrzeżone.
- Comandante
- General de División
- Posty: 3012
- Rejestracja: piątek, 12 maja 2006, 21:51
- Lokalizacja: Verulamium
- Been thanked: 3 times
- Comandante
- General de División
- Posty: 3012
- Rejestracja: piątek, 12 maja 2006, 21:51
- Lokalizacja: Verulamium
- Been thanked: 3 times
Mam prawnikow, ostatnio ukarali jednego Klienta za naruszenie praw autorskich na kwote, za ktora moge TiS sobie kupic ;P
(potrafie tez dać w zeby jak trzeba)
Zatem OFICJALNIE informuje, ze te prace SA chronione prawem autorskim.
jedno lasy i drugie lasy
(potrafie tez dać w zeby jak trzeba)
Zatem OFICJALNIE informuje, ze te prace SA chronione prawem autorskim.
jedno lasy i drugie lasy
Powyższe opinie są mojego autorstwa.
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Sorry, że tak późno, ale w domu net mi padł.
Potwierdzam, że gra zapowiada się super. Już sama mapka mimo, że czarno-biała i bez bajerów przy zastosowaniu (dość prostego chwytu- nie wiem czy można o nim pisać ) była bardzo fajna. Myślę, że wersja ostateczna powinna być dużo ciekawsza. To co udało mi się usłyszeć na temat zasad, przepisów i mechaniki gry również mi się podobało. Gra zapowiada się naprawdę ciekawie. Mam nadzieję, że teraz prace ruszą z kopyta i niedługo będziemy mogli przegnać wstrętnych zaborców z naszej pieknej ojczyzny .
Potwierdzam, że gra zapowiada się super. Już sama mapka mimo, że czarno-biała i bez bajerów przy zastosowaniu (dość prostego chwytu- nie wiem czy można o nim pisać ) była bardzo fajna. Myślę, że wersja ostateczna powinna być dużo ciekawsza. To co udało mi się usłyszeć na temat zasad, przepisów i mechaniki gry również mi się podobało. Gra zapowiada się naprawdę ciekawie. Mam nadzieję, że teraz prace ruszą z kopyta i niedługo będziemy mogli przegnać wstrętnych zaborców z naszej pieknej ojczyzny .
- Comandante
- General de División
- Posty: 3012
- Rejestracja: piątek, 12 maja 2006, 21:51
- Lokalizacja: Verulamium
- Been thanked: 3 times
- Comandante
- General de División
- Posty: 3012
- Rejestracja: piątek, 12 maja 2006, 21:51
- Lokalizacja: Verulamium
- Been thanked: 3 times