Hannibal Rome vs Carthage - prośba

Dostępne w sieci instrukcje gier i ich tłumaczenia, cyberboardy (gameboxy) i różnego rodzaju inne moduły do grania w planszówki przez sieć, home rulesy, erraty i uzupełnienia zasad gier, wykazy żetonów, użyteczne programy do tworzenia gier i wszystko inne co się graczowi przydać może.
baku
Enfant de troupe
Posty: 4
Rejestracja: sobota, 16 listopada 2013, 12:00

Hannibal Rome vs Carthage - prośba

Post autor: baku »

Witam wszystkich,

mam wielką prośbę o instrukcję w języku polskim do Hannibal Rome vs Carthage. Jestem początkującym "graczem" w planszowych grach wojennych a dostałem Hannibal Rome vs Carthage od znajomego i staram się wciągnąć znajomych w planszówki wojenne niestety pewne zasady są dla mnie nie do końca jasne przez co próby rozgrywki z przyjaciółki stają się ciężkie... Wiem, że ta instrukcja to kawał dobrej i ciężkiej pracy i doceniam to więc uprzejmie proszę osobę, która wykonała ową instrukcję lub może ją udostępnić o kontakt. Ze strony http://www.strategie.net.pl/viewtopic.p ... 8&start=15 wiem, że parę osób posiada tłumaczenie

Pozdrawiam
Łukasz
Awatar użytkownika
Neoberger
Général de Brigade
Posty: 2098
Rejestracja: sobota, 7 listopada 2009, 19:19
Lokalizacja: Wwa
Has thanked: 5 times
Been thanked: 125 times

Re: Hannibal Rome vs Carthage- prośba

Post autor: Neoberger »

baku --> najlepiej zagraj z kimś, a potem wystarczy ci któraś z kart podsumowujących przepisy z BGG nawet po angielsku. Jak jesteś z Wwy to żaden problem z rozgrywką.
Berger
baku
Enfant de troupe
Posty: 4
Rejestracja: sobota, 16 listopada 2013, 12:00

Re: Hannibal Rome vs Carthage- prośba

Post autor: baku »