Mój powrót do figurkowych gier bitewnych

Newsy, informacje o imprezach, dyskusje o hobby.
Awatar użytkownika
Biały Vilk
Sous-lieutenant
Posty: 444
Rejestracja: poniedziałek, 23 marca 2009, 22:28
Lokalizacja: Kraków
Has thanked: 36 times
Been thanked: 59 times

Mój powrót do figurkowych gier bitewnych

Post autor: Biały Vilk »

Jak się macie w takich czasach?
Być może to, co napiszę poniżej, nie będzie miało racji bytu wobec sytuacji ogólnej, pandemii i obostrzeń. Może trzeba będzie się przenieść z fizycznych stołów na Total Wary czy produkty Matrix Games, ale może jednak uda się coś zrobić w temacie.

Ostatnich kilka lat mojego życia to trudny do opanowania chaos. Na dziś — co mogłem, to wyprostowałem, a czego się nie dało — przyklepałem i przyjąłem do wiadomości.
W związku z tym nie pamiętam już kiedy ostatnio malowałem jakieś figurki albo przestawiałem je na stole. Chcę do tego wrócić.

Na zasadzie twardego resetu przyjmijmy, że jestem początkującym hobbystą. Muszę od nowa zorganizować warsztat, gruntownie wymienić i odświeżyć zasoby narzędzi, modelarskiej chemii, terenów. Od nowa nauczyć się malować. Zastanowić się, w co chciałbym pograć oraz do jakich systemów znajdę współgraczy, jacy to ludzie, ilu i gdzie?

Jestem nieco schorowanym pierdzielem po czterdziestce. Introwertycznym, dość już leniwym i wygodnym. Preferuję granie domowe (u mnie w Nowej Hucie się da), ewentualnie jakieś klubowe, gdzie nie przeszkadzałyby mi przypadkowe osoby "z ulicy". Sklepy a tym bardziej otwarte konwenty odpadają, choć nic ostatecznie nie wykluczam (lubię wrocławskiego "Boltera"). Na razie byłby to Kraków. W jakiejś przewidywalnej przyszłości zainwestuję w furę i stanę się bardziej mobilny. Wtedy mogę się czasem przejechać dokądś w promieniu: Tarnów, Rzeszow, Kielce, Częstochowa, Łódź, Górny Śląsk. Mam jeszcze trochę rodziny w Warszawie i we Wrocławiu — rzadko, ale tam też jeżdżę.