Invasions (WO)

Planszowe gry historyczne (wojenne, strategiczne, ekonomiczne, symulacje konfliktów) dotyczące starożytności i średniowiecza.
Awatar użytkownika
Teufel
Legatus Legionis
Posty: 2424
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 15:55
Lokalizacja: Stadt Thorn/Festung Posen
Has thanked: 17 times
Been thanked: 53 times

Invasions (WO)

Post autor: Teufel »

Gra autora Europy Universalis o upadku świata antycznego i tworzeniu imperiów barbarzyńskich.
Wygląda to wszystko bardzo przyzwoicie, moim zdaniem jest szansa, że autor wypośrodkuje temat gdzieś pomiędzy eurogrą a próbą poważnej symulacji.
Będzie też 2 część- najazdy arabsko, awarsko, normańskie.

https://www.kickstarter.com/projects/19 ... /invasions
Legiony i ja mamy się dobrze.
Awatar użytkownika
farmer
Lieutenant
Posty: 534
Rejestracja: niedziela, 4 czerwca 2006, 12:47
Has thanked: 308 times
Been thanked: 74 times

Re: Invasions (WO)

Post autor: farmer »

Fajnie to wygląda.
Nie mam doświadczenia z ksem...
Czy ja dobrze pacze, że kampania się już skończyła?
Chcesz pokoju, szykuj się do wojny...
Awatar użytkownika
Teufel
Legatus Legionis
Posty: 2424
Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 15:55
Lokalizacja: Stadt Thorn/Festung Posen
Has thanked: 17 times
Been thanked: 53 times

Re: Invasions (WO)

Post autor: Teufel »

Podejrzewam, że trzeba po prostu czekać na grę w sklepach planszowych.
Mój kolejny tegoroczny must have chyba już trzeci a luty się nie skończył jeszcze...
Legiony i ja mamy się dobrze.
runnersan
Capitaine-Adjudant-Major
Posty: 998
Rejestracja: poniedziałek, 21 sierpnia 2006, 18:16
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Invasions (WO)

Post autor: runnersan »

Widzę, że niektóre grafiki są podobne do gry komputerowej o tej tematyce, którą autor wytworzył wcześniej. Szkoda tylko, że bardzo zepsuł świetny pomysł przez tragiczne wykonanie.
Zapraszam do przeglądania...

http://wirtualnygeneral.blogspot.com/
Awatar użytkownika
Anomander Rake
Général de Division
Posty: 3095