Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Jak tak, to ja może zabiorę się za Apaczów... Ale nie obiecuję, że się wyrobię.
TheNode.pl – zapraszam!
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Sarmor pisze:Jak tak, to ja może zabiorę się za Apaczów... Ale nie obiecuję, że się wyrobię.
Dzięki Sarmor Jak Ci się uda będzie fajnie, a jak się nie wyrobisz to ja mam trochę figur, a Paweł Kur też weźmie swoich Apaczów. Może Yori jeszcze dożuci swoich i Kadzik. Zobaczymy jak będzie
- Yori
- Praefectus Praetorio
- Posty: 1696
- Rejestracja: piątek, 28 listopada 2008, 19:09
- Lokalizacja: Warszawa man! Złu mówi zawsze: no pasaran!
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Figurki wezmę, z terenami to Kadzik wspominał, że może użyczyć, bo ja w temacie terenów to leń śmierdzący jestem
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
To super, ja mam trochę terenu więc nie będzie problemu.Yori pisze:Figurki wezmę, z terenami to Kadzik wspominał, że może użyczyć, bo ja w temacie terenów to leń śmierdzący jestem
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Górki, płotki, jeziorko i małe drzewka bez problemu użyczę. Domków jeszcze nie skończyłem
- Sarmor
- Lieutenant General
- Posty: 4286
- Rejestracja: wtorek, 21 września 2010, 14:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 146 times
- Been thanked: 110 times
- Kontakt:
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Jednak nie uda mi się przygotować Apaczów na sobotę...
Ale chętnie wziąłbym niepomalowanych i zrobił zdjęcie porównawcze z Apaczami od Artizana do recenzji.
Ale chętnie wziąłbym niepomalowanych i zrobił zdjęcie porównawcze z Apaczami od Artizana do recenzji.
TheNode.pl – zapraszam!
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Taki informacja "szpiegowska". Na Colours tuż obok nas było stoisko Great Escape Games, która to firma naprawdę przysiadła fałda z promocją systemu Dead's Man Hands. Nawet kosztem Rules of Engagmnent (dotychczas raczej ich sztandarowy produkt). Mieli doń wszystko: modele w 28mm, bannery, akcesoria, podręczniki oraz laserowo cięte domki, taczki, szubienice i wszystko co jest niezbędne do budowy westernowego miasteczka. Niestety byłem zbyt zajęty, aby móc pograć po sąsiedzku, ale mi to po dwóch dniach patrzenia na to zaczynało się puszczać bąki kalibru 0.44
- Antek_
- Caporal
- Posty: 65
- Rejestracja: czwartek, 12 listopada 2020, 11:50
- Lokalizacja: Gromnik/Tarnów/Kraków
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 8 times
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Ma ktoś zasady i by się podzielił?
No chyba najmłodszy na forum jestem.
- Raleen
- Colonel Général
- Posty: 43400
- Rejestracja: czwartek, 22 grudnia 2005, 14:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 3970 times
- Been thanked: 2528 times
- Kontakt:
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Nie wiem czy tak do końca zostały spisane... Ewentualnie spróbuj napisać do DKSabir - on robił ten system kiedyś.
Fajne to było, ale potem jakoś u nas chłopaki zaczęli się interesować Musket & Tomahawks, a autor trochę przycichł. Może jeszcze wróci do pomysłu.
Panie, weźcie kości w rękę i wyobraźcie sobie, że gracie z królem Kastylii, i rzucając je na stół zdajecie wszystko na los bitwy. Jeśli dopisze wam szczęście, zrobicie najlepszy rzut, jaki kiedykolwiek uczynił król na ziemi; a jeśli rzut wam się nie powiedzie, inaczej nie odejdziecie z gry, jak z honorem.
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
Gil de Osem do króla Portugalii Jana I Dobrego przed bitwą pod Aljubarrotą (14.VIII.1385)
- Antek_
- Caporal
- Posty: 65
- Rejestracja: czwartek, 12 listopada 2020, 11:50
- Lokalizacja: Gromnik/Tarnów/Kraków
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 8 times
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Fajnie by było, bo z tego co tu poczytałem system bardzo mi przypadł do gustu.
No chyba najmłodszy na forum jestem.
-
- Sous-lieutenant
- Posty: 363
- Rejestracja: środa, 26 lutego 2014, 20:16
- Lokalizacja: Warszawa
- Has thanked: 19 times
- Been thanked: 12 times
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Też byłbym ciekawy (ten temat lata temu zainspirował mnie do zaznaczenia na podstawkach moim figurkom z Dzikiego Zachodu, a potem i reszcie "skirmishowych", pola widzenia w ten biało-czerwony sposób).
Ale też przyznać trzeba, że jeśli znasz angielski to systemów do grania na Dzikim Zachodzie jest mnóstwo i to na wielu różnych stopniach realizmu i skomplikowania. Ja osobiście na razie szykuję się do używania starszej edycji Fistfull of Lead, ale tu np. jest świetny materiał o rozegraniu nieco bardziej narracyjnej kampanii wokół strzelaniny w OK Corral według darmowych zasad:
https://www.youtube.com/watch?v=0xdJEILS_GM
Ale też przyznać trzeba, że jeśli znasz angielski to systemów do grania na Dzikim Zachodzie jest mnóstwo i to na wielu różnych stopniach realizmu i skomplikowania. Ja osobiście na razie szykuję się do używania starszej edycji Fistfull of Lead, ale tu np. jest świetny materiał o rozegraniu nieco bardziej narracyjnej kampanii wokół strzelaniny w OK Corral według darmowych zasad:
https://www.youtube.com/watch?v=0xdJEILS_GM
- Antek_
- Caporal
- Posty: 65
- Rejestracja: czwartek, 12 listopada 2020, 11:50
- Lokalizacja: Gromnik/Tarnów/Kraków
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 8 times
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
No ja niestety tylko polski chyba że miałbym kogoś kto by mnie nauczył grać.
No chyba najmłodszy na forum jestem.