Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
- MKG
- Adjoint
- Posty: 760
- Rejestracja: środa, 3 września 2008, 08:16
- Lokalizacja: Lublin
- Has thanked: 6 times
- Been thanked: 24 times
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Nie wiem czy było, ale tutaj są fajne klimaty westernowe:
http://www.knuckleduster.com/
Szczególnie fajne (jakkolwiek troszczę drogie są budynki), figurki ciężko jest ocenić, ale wyglądają obiecująco. Są w dystrybucji przez Caliver Books, jak trzeba coś więcej, to mogę z Davem pogadać.
http://www.knuckleduster.com/
Szczególnie fajne (jakkolwiek troszczę drogie są budynki), figurki ciężko jest ocenić, ale wyglądają obiecująco. Są w dystrybucji przez Caliver Books, jak trzeba coś więcej, to mogę z Davem pogadać.
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Płotki skończone (7 odcinków "z bali" i 8 wiejskich):
https://lh5.googleusercontent.com/-0Wp9 ... C03034.JPG
[standardowo więcej na blogu]
Domki też już nabierają kształtów. Brakuje kominów i deskowania ścian.
https://lh5.googleusercontent.com/-0Wp9 ... C03034.JPG
[standardowo więcej na blogu]
Domki też już nabierają kształtów. Brakuje kominów i deskowania ścian.
- Yori
- Praefectus Praetorio
- Posty: 1696
- Rejestracja: piątek, 28 listopada 2008, 19:09
- Lokalizacja: Warszawa man! Złu mówi zawsze: no pasaran!
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Zmiażdżyłeś mnie ilością wykonanych elementów!
I jakością!
I jakością!
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
No ja go dodałem do listy moich wrogów..
Nie cierpię robić terenów.. a jak już zrobię to nie mam gdzie trzymać..
a tu ..
Nie cierpię robić terenów.. a jak już zrobię to nie mam gdzie trzymać..
a tu ..
- Yori
- Praefectus Praetorio
- Posty: 1696
- Rejestracja: piątek, 28 listopada 2008, 19:09
- Lokalizacja: Warszawa man! Złu mówi zawsze: no pasaran!
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Kadzik to cwany gapa. Swoje tereny może trzymać w Wargamerze
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Dzięki za miłe komentarze
Tereny faktycznie trzymam na razie na Wilczej......ale już się nam na zapleczu straszny bajzel robi i niedługo będę musiał pewnie wynieść się z nimi do domu. Muszę opracować jakiś sprytny plan przewożenia ich w jednym pudełku.
BTW: Dzisiaj wrzucę foty jezioro-bagienka porośniętego sitowiem
Tereny faktycznie trzymam na razie na Wilczej......ale już się nam na zapleczu straszny bajzel robi i niedługo będę musiał pewnie wynieść się z nimi do domu. Muszę opracować jakiś sprytny plan przewożenia ich w jednym pudełku.
BTW: Dzisiaj wrzucę foty jezioro-bagienka porośniętego sitowiem
- Yori
- Praefectus Praetorio
- Posty: 1696
- Rejestracja: piątek, 28 listopada 2008, 19:09
- Lokalizacja: Warszawa man! Złu mówi zawsze: no pasaran!
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Już zacieram ręce z radości, że moje figurki będą wokół tego bajorka skradać się, w celu oskalpowania Twoich figurek
Tereny pierwsza klasa! Zazdroszczę talentu i weny twórczej!
Tereny pierwsza klasa! Zazdroszczę talentu i weny twórczej!
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Mam robić konwersje odczepianego na magnesie skalpu u każdej figurki Dodatkowo moje figurki muszą wreszcie dojśćYori pisze:Już zacieram ręce z radości, że moje figurki będą wokół tego bajorka skradać się, w celu oskalpowania Twoich figurek
Dzięki. Talent talentem, to po prostu zwykła rzemieślnicza robota.Tereny pierwsza klasa! Zazdroszczę talentu i weny twórczej!
Kiedy wrzucisz kolejnych Indian?
- Yori
- Praefectus Praetorio
- Posty: 1696
- Rejestracja: piątek, 28 listopada 2008, 19:09
- Lokalizacja: Warszawa man! Złu mówi zawsze: no pasaran!
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Właśnie skończyłem kolejną dwójkę, ale wrzucę dopiero po Świętach.
- AWu
- Słońce Austerlitz
- Posty: 18134
- Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Te skalpy n magnes to niezły pomysł..
choć może być upierdliwe..
Ale jakieś skalp counterki powinniście zrobić i ze dwóch oskalpowanych :>
choć może być upierdliwe..
Ale jakieś skalp counterki powinniście zrobić i ze dwóch oskalpowanych :>
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Daj spokój! Najmniejsze magnesy są nieco mniejsze od głowy, a do tego taki mały skalp łatwo zgubić.....AWu pisze:Te skalpy n magnes to niezły pomysł..
Coś się wymyśli Mam kilka (wydaje mi się) fajnych pomysłów na markery scoutów, celów misji, podpaleń i strzałów z broni czarno-prochowej, więc może w przypływie weny i coś do skalpów się wymyśliAle jakieś skalp counterki powinniście zrobić i ze dwóch oskalpowanych :>
Może warto wydzielić część postów do jakiegoś nowego tematu. Nasze dyskusje bardziej pasują do np. Muskets & Tomahawks niż do Tombstone
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Witam
Panowie na chwilę was zostawić a tu całą Amerykę zabudowujecie.
Kadzik jestem pod dużym wrażeniem i szubkości i jakości domków jak i terenów. Podziwiam i chyle czoła.
Yori bardzo ładni Mohawkowie. Robisz smaczek. Naprawdę super wyglądają. Mam nadzieje, że na Pola Chwały pochwale się paroma Huronami.
Panowie na chwilę was zostawić a tu całą Amerykę zabudowujecie.
Kadzik jestem pod dużym wrażeniem i szubkości i jakości domków jak i terenów. Podziwiam i chyle czoła.
Yori bardzo ładni Mohawkowie. Robisz smaczek. Naprawdę super wyglądają. Mam nadzieje, że na Pola Chwały pochwale się paroma Huronami.
Kadzik dzięki na pewno się przydadzą terenki a i ładnych figur też nigdy nie za mało.Kadzik pisze:Kapitalny pomysł z Grenadierem! Sam pewnie będę zaangażowany (jak i reszta ekipy Wargamer'a) w Ogniem i Mieczem, ale służę terenami i figurkami.
Domki wyglądają naprawdę fajnie tylko niestety trochę kosztują. Bardzo ładne sa też domki z Battle Flag. http://www.wargame-buildings.com/blackwater-gulch.html Natomiast też sobie nieźle za nie licząMKG pisze:Nie wiem czy było, ale tutaj są fajne klimaty westernowe:
http://www.knuckleduster.com/
Szczególnie fajne (jakkolwiek troszczę drogie są budynki), figurki ciężko jest ocenić, ale wyglądają obiecująco. Są w dystrybucji przez Caliver Books, jak trzeba coś więcej, to mogę z Davem pogadać.
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
Telamon zapraszamy w sobotę 13 do Klubu "Strych" będzie i DBA, a jak masz ochotę postrzelać w Tombstone to także zapraszam.Telamon pisze:Na południu, to Małopolska (i jakoś jestem wstanie dojechać do Krakowa z racji studiów i odległości).
- Telamon
- Maréchal d'Empire
- Posty: 6920
- Rejestracja: środa, 30 maja 2012, 17:27
- Lokalizacja: Kraków/Zakliczyn
- Has thanked: 697 times
- Been thanked: 404 times
- Kontakt:
Re: Tombstone - nowy system dla Dzikiego Zachodu
No niestety, ale ja w soboty raczej nie mogę. Na weekend wracam do domu, a jako iż zbliża się sesja i dopiero teraz skończyła się zima trzeba będzie porobić w polu.