Najnowsza wersja mapy wygląda taK:
Jest na niej:
5 podwójnych celów wojny (Stalingrad, Rostów, Woroneż, Charków i Stalino) oraz 20 celów zwykłych. To daje razem 30PZ do zdobycia. Ponad 5PZ różnicy na swoją korzyść daje zwycięstwo marginalne/taktyczne, ponad 15PZ zwycięstwo zdecydowane/strategiczne, ponad 20PZ - druzgocące (koniec gry).
Oprócz tego pojawiła się specjalna kategoria - nazwijmy to na początek "cele brzegowe". Są to miasta, których nazwy zaznaczono na czerwono. Zdobycie jednego z nich podnosi poziom zwycięstwa o 1 (to znaczy np. z marginalnego na zdecydowane), zaś zdobycie dwóch kończy grę niezależnie od sytuacji. Wszystko po to, by zniechęcać graczy do opierania się o brzeg planszy.
Przelicznik teren/siła w opracowaniu.
Autorze! Nie zmuszaj gracza do powtarzania historycznych błędów - pozwól mu robić własne.