WW# - koncept
-
- Adjudant
- Posty: 245
- Rejestracja: czwartek, 31 grudnia 2009, 09:47
- Lokalizacja: Jaworzno
- Has thanked: 135 times
- Been thanked: 58 times
Re: WW# - koncept
Zakładałem mylnie, że to taka alternatywa dla bitwy XXI wieku a nie tylko do Zeland 85.
- brathac
- Colonel en second
- Posty: 1469
- Rejestracja: wtorek, 17 października 2006, 12:19
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 113 times
- Kontakt:
Re: WW# - koncept
Nie mylisz się.
Co to kwestii rozpoznania, na obecną chwilę wszelkie zasady dot. rozpoznania są jako opcjonalne. Jeśli gracze zdecydują się ich używać to będą mieli do dyspozycji szereg możliwości w zależności od scenariusza. Jeżeli dana strona historycznie dysponowała rozpoznaniem satelitarnym to będzie miała taką opcję w Zasobach. A PT użycia będzie zależał od tego jakiego rodzaju to były/są satelity.
Rozróżnienie między artylerią rakietową a rakietami klasy SRBM jest uwzględnione. Jeśli dana strona będzie dysponować HIMARSAMI/ATCMSAMI/Iskanderami itp będzie mieć do dyspozycji możliwość wykonania Ataków Rakietowych, a nie tylko używania MLRSów jako artylerii.
Generalnie możliwości i dostępne do wykorzystania zasady będzie determinował scenariusz. Co innego będzie występować w hipotetycznej inwazji na Danię, co innego w hipotetycznym ataku ChRL na Japonię, a co innego w wojnie etiopsko-somalijskiej.
- brathac
- Colonel en second
- Posty: 1469
- Rejestracja: wtorek, 17 października 2006, 12:19
- Lokalizacja: Łódź
- Has thanked: 62 times
- Been thanked: 113 times
- Kontakt:
Re: WW# - koncept
OK zamiast symbolu ppk cecha Ataku będzie objęta kolorowym prostokątem symbolizującym posiadanie przez oddział rakiet przeciwpancernych odpowiedniej "generacji".