WW# - koncept

j1023
Adjudant
Posty: 223
Rejestracja: czwartek, 31 grudnia 2009, 09:47
Lokalizacja: Jaworzno
Has thanked: 117 times
Been thanked: 42 times

Re: WW# - koncept

Post autor: j1023 »

Zakładałem mylnie, że to taka alternatywa dla bitwy XXI wieku a nie tylko do Zeland 85.
Awatar użytkownika
brathac
Colonel en second
Posty: 1469
Rejestracja: wtorek, 17 października 2006, 12:19
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 61 times
Been thanked: 113 times
Kontakt:

Re: WW# - koncept

Post autor: brathac »

j1023 pisze: czwartek, 29 grudnia 2022, 10:38 Zakładałem mylnie, że to taka alternatywa dla bitwy XXI wieku a nie tylko do Zeland 85.
Nie mylisz się. ;)

Co to kwestii rozpoznania, na obecną chwilę wszelkie zasady dot. rozpoznania są jako opcjonalne. Jeśli gracze zdecydują się ich używać to będą mieli do dyspozycji szereg możliwości w zależności od scenariusza. Jeżeli dana strona historycznie dysponowała rozpoznaniem satelitarnym to będzie miała taką opcję w Zasobach. A PT użycia będzie zależał od tego jakiego rodzaju to były/są satelity.

Rozróżnienie między artylerią rakietową a rakietami klasy SRBM jest uwzględnione. Jeśli dana strona będzie dysponować HIMARSAMI/ATCMSAMI/Iskanderami itp będzie mieć do dyspozycji możliwość wykonania Ataków Rakietowych, a nie tylko używania MLRSów jako artylerii.

Generalnie możliwości i dostępne do wykorzystania zasady będzie determinował scenariusz. Co innego będzie występować w hipotetycznej inwazji na Danię, co innego w hipotetycznym ataku ChRL na Japonię, a co innego w wojnie etiopsko-somalijskiej.
Awatar użytkownika
brathac
Colonel en second
Posty: 1469
Rejestracja: wtorek, 17 października 2006, 12:19
Lokalizacja: Łódź
Has thanked: 61 times
Been thanked: 113 times
Kontakt:

Re: WW# - koncept

Post autor: brathac »

Obrazek

OK zamiast symbolu ppk cecha Ataku będzie objęta kolorowym prostokątem symbolizującym posiadanie przez oddział rakiet przeciwpancernych odpowiedniej "generacji".
ODPOWIEDZ

Wróć do „Forum autorów”