Full Thrust - Gwiezdne Floty

Recenzje przepisów, relacje z rozgrywek (After Action Reports), zasady domowe.
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: GRZ »

Nie rozumiem zbytnio tych rakiet. Kupiłem Wyrzutnie PKDZ i dwa magazyny oraz dwa zestawy PKDZ. Jak to wygląda w praktyce?
Wyrzutnia to wyrzutnia którą można przeładowywać z magazynu. (Czy w magazynie są zwykłe czy dalekiego zasięgu decydujesz Ty pamiętając o masie zwykłe 2 dz 3)
Zestaw to wyrzutnia jednorazowego użytku bez możliwości przeładowania. (i albo kupujesz zwykły albo dz)
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3211
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: WarHammster »

Dzięki GRZ. Jeden ZPKDZ kosztuje 5 masy, nie 3. Muszę wywalić w takim razie jeden magazyn. Nie wiem po co dałem dwa :?
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: AWu »

2 Skoby i 1 Sob?

Czy mi się wydaje że on może osłaniać 2 sąsiadujące cele swoimi SOBami ale ma tylko 1? :>

Ale nie jestem na bieżąco z polską terminologią może to co innego?
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3211
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: WarHammster »

Dzięki AWu za wychwycenie babola. Poprawię to.

Poprawione.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Awatar użytkownika
Zaklinacz Kostek
Staff Sergeant
Posty: 216
Rejestracja: piątek, 30 listopada 2012, 15:52
Lokalizacja: Warszawa/Loos

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: Zaklinacz Kostek »

http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2014/ ... 6lfgdf.jpg - może komuś się przyda do porównań, poza tym ładne zestawienie ;)
"Gassed last night, and gassed the night before
Going to get gassed tonight;
If we never get gassed anymore.
When we're gassed, were sick as we can be
For Phosgene and Mustard Gas is much too much for me."
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3211
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: WarHammster »

Poprawiłem diagramy:
Slavery
Obrazek

Heretic:
Obrazek

Na podstawie kalkulatora FT, link dostałem od battletechowców:
http://www.fts.cba.pl/

Rozgrywka przenosi się na grunt:
http://www.fts.cba.pl/Main/download/ful ... s_book.pdf - strona 15.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: AWu »

Hamsterze, wiem, że powergaming ma swoje prawa..

Ale czy piracki flagship serio powinien mieć urządzenia montowane na wyspecjalizowanych okretach floty przeznaczonych od obrony p-lot.

To takie nie pirackie jakoś :>
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3211
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: WarHammster »

To co zmienić żeby nie było koksów? Pisz, mów, wytykaj (będę wiedział co jest źle :)), nie chcę swoich okrętów przepalać.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: AWu »

Przepalać nie przepalać.

IMHO ten SKOB w pirackim flagshipie to jest rzecz dziwna.

To jego mógłby ktoś inny chronić prędzej.
Ale piraci rzadko posiadają poziom organizacji floty i wyspecjalizowane jednostki.
Z drugiej strony 5 SOBów nie miewają pancerniki.
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3211
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: WarHammster »

Wiesz ile zajmuje mi czasu układanie tych klocków na diagramie? :evil:. Niszczysz mój świat! SKOBa wywale, tu masz rację. Ograniczę też SOBy.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: AWu »

Wszystko zależy od uniwersum w którym chcesz grac tym statkiem.
By na przykłąd rakiety działały jak powinny powinno być ich dwa razy tyle przy tak silnym nasyceniu obroną plot.

Ale przeciwko podręcznikowcóm to znacznie nowocześniejsze monstrum.

To jakby piraci z Somalii popłynęli Zumwaltem na niszczyciele Amerykańskie i Francuskie w rejonie rogu Afryki :)
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3211
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: WarHammster »

Okręty piratów jakie przyszło mi złożyć i te które złożę chcę wykorzystać do gier z Wami, więc uniwersóm te same z małymi odchyłami.

Może umówimy się w tygodniu na jakieś małe piwko z podręcznikiem i pogadamy? Możemy się spotkać w większej grupie z Grześkiem, Filipem, Maćkiem...?
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Awatar użytkownika
AWu
Słońce Austerlitz
Posty: 18134
Rejestracja: poniedziałek, 16 października 2006, 13:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: AWu »

Twój okręt to na razie taki Zumwalt. Samem najnowocześniejsze systemy uzbrojenia, wielokrotnie silniejsza obrona i tak dalej :>

Ja generalnie nie przepadam za samoróbkami, a w FT jest diabelnie łatwo zrobić niezbilansowane.
Można wyłączyć całe sektory podręcznika z sensownego użytku bardzo tanim kosztem.


Tutaj.Twoje okręty każdego zmiotą rakietami , a same są prawie odporne na rakiety w pojedynczej salwie.

Looknij na flotę piratów z FT. Nie są robione do walki z okrętami liniowymi.

W tygodniu mam grać z GRZ w DBA. Możemy się wtedy umówić.
Awatar użytkownika
WarHammster
Général de Division
Posty: 3211
Rejestracja: czwartek, 8 marca 2012, 22:56
Lokalizacja: Warszawa
Has thanked: 9 times
Been thanked: 7 times
Kontakt:

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: WarHammster »

No okej, rozumiem. Dostosuje diagramy tak aby były zbilansowane. Dajcie mi znać kiedy będziecie grać na brokułach to z chęcią się spotkam.
http://warhammster.blogspot.com/
W żywocie Herborda - starszyzna nie może podjąć żadnej decyzji bez konsultacji z ludem.
Awatar użytkownika
GRZ
Général de Brigade
Posty: 2695
Rejestracja: niedziela, 10 lipca 2011, 15:26
Lokalizacja: Warszawa
Been thanked: 3 times

Re: Full Thrust - Gwiezdne Floty

Post autor: GRZ »

Cięzki krążownik Honorata:
8hb
2ciągu
FC
10 SMR(ER)

75 masy
277 punktów

:P
"In war victory is one part planing and nine parts faith"
ale dobre kostki pomagają.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Systemy sci-fi i fantasy”